PDA

Se full versjon : Dvergkasting

Blossom
31-12-05, 02:21
Dere spør de fleste nye om hva de synes om dvergkasting, dog ble ikke jeg spurt. Hva er bakgrunnen for temaet om dvergkasting, kan noen forklare meg hvordan dette oppsto og hva det innebærer å kaste en dverg? Det eneste jeg har sett til det her inne er pingvinkasting i spillehallen :dodraugen: Jeg lette etter en dvergkaster-smiley, men fant ikke :shocked:

Elektra
31-12-05, 03:33
Du finner en dverg, plukker h*n opp og kaster. Simple as that.

Hvorfor enkelte er tilnærmet sykelig opptatt av fenomenet vet jeg ikke. Mulig du må høre med macumba hvis hun stikker innom.

carmensi
31-12-05, 13:56
Dere spør de fleste nye om hva de synes om dvergkasting, dog ble ikke jeg spurt. Hva er bakgrunnen for temaet om dvergkasting, kan noen forklare meg hvordan dette oppsto og hva det innebærer å kaste en dverg? Det eneste jeg har sett til det her inne er pingvinkasting i spillehallen :dodraugen: Jeg lette etter en dvergkaster-smiley, men fant ikke :shocked:Ettersom du ikke fikk spørmålet innen så får jeg vell spørre deg nu da. vad synes du om dverg kastning. :mrgreen:

Blossom
31-12-05, 16:23
Ettersom du ikke fikk spørmålet innen så får jeg vell spørre deg nu da. vad synes du om dverg kastning. :mrgreen:

Det kunne vært morsomt å sett på at noen andre gjorde det, fordi jeg lurer på hvordan det hadde sett ut i praksis. Men det høres ikke spesielt fint ut å kaste en stakkars dverg. Inhumant :wink:

The Cryptic
31-12-05, 16:31
Det er mangt som er inhumant, men akkurat hva gjelder dvergkasting er det nok mindretallet her inne som har særlig praktisk erfaring med saken. Enkelte andre er mer dvergkasteoretikere og resten bryr seg vel ikke meget

Master
31-12-05, 16:51
Her er en dverg som var så heldig att han fikk lov å ha på hjelm :nemlig:

http://www.onelang.com/encyclopedia/images/thumb/9/9e/350px-Dwarf-team-gb.jpg

This dwarf is made for tossing, and that's just what he'll do, One of these days this dwarf, is gonna toss all over you...

Blossom
31-12-05, 16:54
Her er en dverg som var så heldig att han fikk lov å ha på hjelm :nemlig:

http://www.onelang.com/encyclopedia/images/thumb/9/9e/350px-Dwarf-team-gb.jpg

This dwarf is made for tossing, and that's just what he'll do, One of these days this dwarf, is gonna toss all over you...

:rolf:

The Cryptic
31-12-05, 16:55
Gamle schlægere blir som nye i småfolkland :lol:

kris
02-01-06, 01:38
Helvete, så lite morsomt det er med lytehumor.

Jeg blir bare litt sur og får vond smak i munnen. Er det noen av dere som kjenner noen kortvokste og har spurt hva de synes om humor som dette?

Carol
02-01-06, 01:40
Dette har jeg da vitterlig lest om før her inne. Er dvergkasting det store? :?:

tinka
02-01-06, 02:00
Helvete, så lite morsomt det er med lytehumor.

Jeg blir bare litt sur og får vond smak i munnen. Er det noen av dere som kjenner noen kortvokste og har spurt hva de synes om humor som dette?Jeg personlig har ikke spurt noen kortvokste hva de synes, men jeg ser for meg at de ikke tar det så ille opp. Jeg tror nemlig ikke de har noe spesielt underutviklet sans for humor, selv om det sikkert finnes både mer og mindre nærtagende individer innenfor den gruppen også.

Hva syns du er god humor da?

The Cryptic
02-01-06, 15:26
Kasting av lange mennesker kanskje?

carmensi
02-01-06, 15:56
Eller kasting av feta mennesker.

The Cryptic
02-01-06, 15:58
Kan med fordel kombineres med masse styrketrening

carmensi
02-01-06, 16:01
Ja og helst om det er en dverg som skall kaste en lang og fet menneske. da blir det vell klagomål på att dem må lyfte før mye. :mrgreen:

The Cryptic
02-01-06, 16:03
DSF (Dvergers og småvokstes fagforening) gir ikke ved dørene akkurat

carmensi
02-01-06, 16:04
Nei det blir kansje streik før dsf. :lol:

The Cryptic
02-01-06, 16:06
I tråd med sine tøffe(ere), lange fagforeningsbrødre arrangerer de en "voks sakte!"-aksjon

carmensi
02-01-06, 16:08
en voks sakte aktion. hahahahahahaha pisser på meg.