Se full versjon : Ang. Blomster
Finnes det noen måte hvor man kan se hvem man har fått blomster og evt andre gaver av?
Og kan man gjøre slik at man kanskje kan legge ved en kommentar når man gir bort blomster og andre ting?
Nei og nei. :-|
Du må nok legge ved en vanlig PM.
Nei og nei. :-|
Du må nok legge ved en vanlig PM.
Ok, men takk for svar. :)
Her har jeg brukt bort alle grunkene mine, for å gi bort blomster... å så er det ingen som vet om det en gang.. makan :roll:
Her har brukt bort alle grunkene mine, for å gi bort blomster... å så er det ingen som vet om det en gang.. makan :roll:
Jeg vet :rørt:
Maycom, tusen takk for den flotte rosebuketten. :suss:
Joda, man kan se hvem som har gitt blomster.
Jeg gikk inn på Handlesenter, og nederst på siden står Personal Information. Der sto det at Maycom har gitt meg røde roser.
Åh. Jeg har fått to buketter av Maycom. Og jeg som trodde den ene var fra min skjære. Nå er det nummeret før jeg tupper han ut, altså. :sur:
Maycom: :smisker:
Maycom er jo en skikkelig gentleman. :rørt:
Joda, man kan se hvem som har gitt blomster.
Jeg gikk inn på Handlesenter, og nederst på siden står Personal Information. Der sto det at Maycom har gitt meg røde roser.
Aha. Så ikke godt nok etter jeg da.
Finnes det noen måte hvor man kan se hvem man har fått blomster og evt andre gaver av?
Og kan man gjøre slik at man kanskje kan legge ved en kommentar når man gir bort blomster og andre ting?
> Blånn has given you a roderoser!
Takk for rosene min kjære kone :kyss:
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.