Se full versjon : Blossom og Blånn
Si meg. Hvilket forum kommer dere fra, og hvor lenge har dere kjent hverandre? Hva er målet deres?
Jeg kjenner ikke Blossom.
Har overhodet ikke noe motiv og har gitt meg med den barnslige krigen, men når Blomsterjenta benytter enhver mulighet til å grave opp igjen gammelt gruff og synes synd på seg selv så må jeg nesten ta igjen. ;)
Fikk en PM av Mr.Man som jeg har tatt til etterretning, desverre har ikke blomsterjenta gjort dette ennå, så dette er en oppfordring til deg Blossom.
Tidligere har jeg vært på DinBaby og var en svipptur innom NM før jeg kjeda meg i hjel.
Og pratekompaniet har jeg også vært innom.
Og så prøver jeg jo å bli med på Mingle da. Fnis.
Men jeg kjenner ingen her fra før. :)
Jeg kjenner ikke Blossom.
Har overhodet ikke noe motiv og har gitt meg med den barnslige krigen, men når Blomsterjenta benytter enhver mulighet til å grave opp igjen gammelt gruff og synes synd på seg selv så må jeg nesten ta igjen. ;)
Fikk en PM av Mr.Man som jeg har tatt til etterretning, desverre har ikke blomsterjenta gjort dette ennå, så dette er en oppfordring til deg Blossom.
Tidligere har jeg vært på DinBaby og var en svipptur innom NM før jeg kjeda meg i hjel.
Og pratekompaniet har jeg også vært innom.
Og så prøver jeg jo å bli med på Mingle da. Fnis.
Men jeg kjenner ingen her fra før. :)
Snakk for deg selv, og la meg være i fred.
/ignore Blånn. Get a life. Det var siste ord fra meg til deg. Så får du prate så mye skit du vil/spamme meg med så mye minuskarmaer du vil, jeg kommer herretter hverken til å si et ord til deg eller gi noen karmaer til deg hverken - eller pluss. Leave me alone
/ignore Blånn. Get a life. Det var siste ord fra meg til deg. Så får du prate så mye skit du vil/spamme meg med så mye minuskarmaer du vil, jeg kommer herretter hverken til å si et ord til deg eller gi noen karmaer til deg hverken - eller pluss. Leave me alone
Uff nå ble jeg lei meg.
Men vil bemerke: Det er du selv som har dratt dette inn i 2 tråder de siste dagene, ikke jeg.
Det tyder da på at det er du som er interressert i å fortsette slik at du får leke offer.
Det kan du gjøre alene, og heldigvis er det flere som har gjennomskuet deg. ;)
Forventer du svar, Blånn? Gi deg nå.
Kjære vene, dere har kommet til feil sted. Dette er ingen barnehage. :flekkeræv:
Forventer du svar, Blånn? Gi deg nå.
Har aldri forventet svar jeg, Elektra stillte et spørsmål. Jeg svarte henne, dette hadde dermed ingenting med deg å gjøre og jeg har aldri stillt deg eller noen andre i denne tråden et spørsmål. :)
Hehe!! Jasså Blånn, så du har gitt meg nok en minuskarma, noe du forøvrig er flink til å gjøre. :D Er det ikke kjedelig i lengden å være sånn en sur megge?
Hehe!! Jasså Blånn, så du har gitt meg nok en minuskarma, noe du forøvrig er flink til å gjøre. :D Er det ikke kjedelig i lengden å være sånn en sur megge?
Jeg gir både negativ og positiv karma etterhvert som jeg synes folk fortjener det. Jeg gi mange positive også, men desverre har ikke du fått noen av dem ennå.
Har man en karmaløsning her så må du akseptere at du også får negative når du rører i en diskusjon som egentlig er død.
Det eneste du oppnår med å fortsette å slenge dritt er jo å sørge for at diskusjonen aldri dør ut. Men det er kanskje hensikten?
Jeg og Blossom (som jo tråden handler om) har ikke noe med hverandre å gjøre, og den som lager videre krangel her er da deg.
Om du ikke ser det selv så anbefaler jeg at du logger av,tenker igjennom hva som har med deg å gjøre og hva som ikke har med deg å gjøre og heller tenker som så: Hva kan jeg gjøre i dag,som får NK til å være et koselig sted for alle?
Ha en godt nyttår!
Hehe..! Du er noe for deg selv Blånn. Hvem er det som holder surmulinger i live sier du? Du må gjerne gi meg 100 minuskarmaer om du vil, jeg driter i det, spesielt når det kommer fra deg.
Blossom ser ut til å ignorere deg, og det har hun sagt i noen tråder og fulgt det etterpå. Samt unnlatt å svare deg. Men hvem fortsetter med sine sure kommentarer?
Faktisk så liker jeg deg litt Blånn, for du er så prototype på bitchy kjerring. Et skue å se dine innlegg, spesielt de som er gjennomsyret av nedrakking av andre. Kanskje for å fremheve deg selv, virker sånn, for du bruker deg selv som mal for det som er riktig. Men fortsett å være deg selv du, det slår sjeldent feil. :)
Godt nyttår!
Hehe..! Du er noe for deg selv Blånn. Hvem er det som holder surmulinger i live sier du? Du må gjerne gi meg 100 minuskarmaer om du vil, jeg driter i det, spesielt når det kommer fra deg.
Blossom ser ut til å ignorere deg, og det har hun sagt i noen tråder og fulgt det etterpå. Samt unnlatt å svare deg. Men hvem fortsetter med sine sure kommentarer?
Faktisk så liker jeg deg litt Blånn, for du er så prototype på bitchy kjerring. Et skue å se dine innlegg, spesielt de som er gjennomsyret av nedrakking av andre. Kanskje for å fremheve deg selv, virker sånn, for du bruker deg selv som mal for det som er riktig. Men fortsett å være deg selv du, det slår sjeldent feil. :)
Godt nyttår!
Hadde det ikke vært for deg så hadde denne tråden vært død for lenge siden. Synd at du ikke ser det selv.
For lenge siden? Når da sånn ca?
Kjære vene, dere har kommet til feil sted. Dette er ingen barnehage. :flekkeræv:
Tror det gjelder bare for Blånn. :-D
Man er ikke voksen før man innrømmer at man er barnslig.
Det ser nesten slik ut ja. :mrgreen:
Si meg. Hvilket forum kommer dere fra, og hvor lenge har dere kjent hverandre? Hva er målet deres?Til og med nickene passer på en måte sammen. :nemlig:
Til og med nickene passer på en måte sammen. :nemlig:
Den eneste likheten er at begge begynner på Bl :skrape:
Det ser nesten slik ut ja.
:rørt:
Den eneste likheten er at begge begynner på Bl :skrape:
:nemlig:
The Cryptic
02-01-06, 14:29
Catfight! :popcorn:
å nu igjen. mye cat fight her den siste tiden. men vad skall man førvente seg av masse fjortisar.
å nu igjen. mye cat fight her den siste tiden. men vad skall man førvente seg av masse fjortisar.
Hvis du har det så fælt med at det er "fortisser" her så har du to alternativer:
1.Ignore
2. Finne et annet forum.
:hjelper til:
Sexy Sadie
02-01-06, 20:28
Tror begge vil like seg på
:mrgreen:
Hvis du har det så fælt med at det er "fortisser" her så har du to alternativer:
1.Ignore
2. Finne et annet forum.
:hjelper til:Synes att ni kan finne ett annat forum isåfall. før jeg stanner her.
Synes att ni kan finne ett annat forum isåfall. før jeg stanner her.
Så slutt å klag så jævlig da. Ingen av oss andre klager.
Tror begge vil like seg på
:mrgreen:
Favorittforumet ditt? ;)
Har nemlig fått med meg at du ikke er så veldig glad i det forumet?
Så slutt å klag så jævlig da. Ingen av oss andre klager.
Jeg syns ærlig talt du klager ganske mye.
Jeg syns ærlig talt du klager ganske mye.
La oss gjøre en ting klart: Jeg og Blossom snakker ikke mer og ethvert oppegående menneske har faktisk klart å få med seg det. Allikevel er det folk som dåner,roller og aldri klarer å bli ferdige med min og Blossom sin diskusjon.
My God, get a life.
Og hvis jeg kun hadde klaget på dette forumet så er jeg faktisk såpass oppegående at jeg klarer å finne meg et annet forum, men jeg klager ikke. Jeg synes det er kult at folk kan si meningene sine, og synes faktisk det bare ødelegger at folk med en "ovenfra og ned" holdning skal sitte å tro de er mye viktigere og mye bedre enn andre.
Det eneste det ender med er at ingen gidder å være aktive her.
Så vær heller fornøyd med at noen faktisk lager litt liv og aktivitet, for uten meg og Blossom så hadde det faktisk vært litt kjedelig også, for hva i all verden skulle der klaget over da?
Så hvis det var noen flere "voksne" mennesker som ville si sin mening om noe som faktisk ikke har noe med de å gjøre engang så er de hjertelig velkommne til min PM-innboks, for nå er jeg faktisk drittlei. :snill:
Hvis dere erså jævlig voksne så får dere vise det da.
Sånn. Punktum.
Sexy Sadie
02-01-06, 22:39
Så vær heller fornøyd med at noen faktisk lager litt liv og aktivitet, for uten meg og Blossom så hadde det faktisk vært litt kjedelig også, for hva i all verden skulle der klaget over da?
Tja, det var da livåått til dem da også. :snill:
La oss gjøre en ting klart: Jeg og Blossom snakker ikke mer og ethvert oppegående menneske har faktisk klart å få med seg det. Allikevel er det folk som dåner,roller og aldri klarer å bli ferdige med min og Blossom sin diskusjon.
My God, get a life.
Og hvis jeg kun hadde klaget på dette forumet så er jeg faktisk såpass oppegående at jeg klarer å finne meg et annet forum, men jeg klager ikke. Jeg synes det er kult at folk kan si meningene sine, og synes faktisk det bare ødelegger at folk med en "ovenfra og ned" holdning skal sitte å tro de er mye viktigere og mye bedre enn andre.
Så hvis det var noen flere "voksne" mennesker som ville si sin mening om noe som faktisk ikke har noe med de å gjøre engang så er de hjertelig velkommne til min PM-innboks, for nå er jeg faktisk drittlei. :snill:
Hvis dere erså jævlig voksne så får dere vise det da.
Sånn. Punktum.
Jøss.
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.