Ling
03-01-06, 01:27
Og for første gang i historien har Ling hatt en vellykket nyttårsfeiring.
Tideligere har det altid endt med en skaddet kroppsdel, starving i portrom o.l.
I år var det anderledes.
Startet på Elmstreet, med noen gode øl tidelig på kvelden, fortsatte med en saftig Egon hamburger før turen gikk via puber til endestoppen Sin Pecado, eller potta som alle erfarne lesber vet.
Nå er ikke akkuratt lesbe, men det var der jeg endte uansett.
Etter et lass med deilige drinker fikk jeg med meg fyrverkeri og masser av klemmer fra både store og små lesber.
Oppdaget også til min store glede at skjørteprosenten øker med ca 1000% på nyttårsaften blandt lesber.
kvelden endte på nachtspiel med tre vakkre kvinner og rødvin i bøtter og spann.
Det var definitivt en suksess da minst to av dem var kin på meg så det holdt.
Beskjeden som jeg er (alle her vet da det) spillte jeg uskyldig og gikk hjem alene uten å ha spredd bena for noen villig tunge eller hva det nå er som blir praktisert.
Nå ja, håper på flere slik da nyttårsforbannelsen tilsynelatende er hevet. :party:
Tideligere har det altid endt med en skaddet kroppsdel, starving i portrom o.l.
I år var det anderledes.
Startet på Elmstreet, med noen gode øl tidelig på kvelden, fortsatte med en saftig Egon hamburger før turen gikk via puber til endestoppen Sin Pecado, eller potta som alle erfarne lesber vet.
Nå er ikke akkuratt lesbe, men det var der jeg endte uansett.
Etter et lass med deilige drinker fikk jeg med meg fyrverkeri og masser av klemmer fra både store og små lesber.
Oppdaget også til min store glede at skjørteprosenten øker med ca 1000% på nyttårsaften blandt lesber.
kvelden endte på nachtspiel med tre vakkre kvinner og rødvin i bøtter og spann.
Det var definitivt en suksess da minst to av dem var kin på meg så det holdt.
Beskjeden som jeg er (alle her vet da det) spillte jeg uskyldig og gikk hjem alene uten å ha spredd bena for noen villig tunge eller hva det nå er som blir praktisert.
Nå ja, håper på flere slik da nyttårsforbannelsen tilsynelatende er hevet. :party: