Se full versjon : Mugu magnet
Jeg har de siste dagene pusset opp mitt kirkesamfunn for å gjøre det noe mer fristende å bli medlem, samtidig som jeg har forbedret inntaksrutinene for nye medlemmer. 8)
Kirken fremstår nå som en skikkelig mugu gulrot der mulighetene er mange for dem med riktig motivasjon.
http://www.shiningpath.tull.biz/
Ta gjerne en kikk og gi meg tilbakemelding på innhold, form og språkbruk.
Satan er ikke velkommen ser jeg :mrgreen:
Singularity
09-01-06, 13:00
Artig sak. :knegg:
UNSAVED, HERETICS, DEMONS AND SATAN NOT WELCOME!
Faen,jeg kommer ikke inn... :sukk:
Synes de ansatte var spesiellt interressante... :lol:
Men virkelig morsomt blir det først når jeg kommer igang med alle de modalitetene jeg har lagt opp til.
Jeg får garantert boksen full av drapstrusler og voodooforbannelser! :lol:
Og masse flotte og VARIGE troféer.
Singularity
10-01-06, 03:14
Men virkelig morsomt blir det først når jeg kommer igang med alle de modalitetene jeg har lagt opp til.
Jeg får garantert boksen full av drapstrusler og voodooforbannelser! :lol:
Og masse flotte og VARIGE troféer.Noe slikt kan bli virkelig gøy. :knegg:
The Cryptic
10-01-06, 17:47
Hiver meg på den. Det blir spennende å se hva diskusjonsfora og blogger kan inneholde etterhvert.
Jeg vil også benytte anledningen til å varsle om at trusler nok ikke bare kommer fra muguene. Både Telenor og Netcom vil nok sterkt mislike en religion som tar såpass sterk avstand fra telefonering
Leter etter medlemslisten.
Medlemslisten vil etterhvert dukke opp på scambaitsiden under Harry Plotter.
Men dette blir mest sannsynlig ganske lange baiter med mye komplikasjoner og diskusjon.
Jeg prøver å implementere alt faenskapet i ett eneste opplegg som til slutt fører til at muguen
står igjen som en idiot. Historien skal nemlig slutte med at det er Harry Plotter som er kjeltringen og
som gjør rent bord.
Avisforsiden som anklager Plotter for å underslå $450 000 som skulle til Afrika er allerede trykket opp. 8)
The Cryptic
11-01-06, 18:32
Duverden. Det er jammen greit å ha kontakter i pressen når man skal ut å lure muguer
Singularity
11-01-06, 19:13
Harry Plotter. :knegg:
The Cryptic
11-01-06, 20:33
Han kommer som vanlig i A1
Duger dette?
På medlemssiden til kirken har jeg nå lagt ut bilde av kirkemedlemmer som hygger seg på Shining Path Resort Club. Som dere kan se av bildet så bærer de kirkens tattovering på høyre arm. Spørsmålet er; har jeg fått til et rimelig overbevisende bilde?
http://www.shiningpath.tull.biz/teaching.htm?
*********edit***********
Foreløpig lagt på is. Etter en runde på dette med andre baitere er vi uenige om det er forsvarlig å gjennomføre denne. Grunnen er hyppigheten av AIDS i Afrika.
Jeg har ingen skrupler med å bidra til at disse kjeltringene blir permanent merket, men store skrupler mot å sette dem i en situasjon der de kan påføres HIV.
Får gruble litt og se om jeg kan finne på noe annet tror jeg.
Sexy Sadie
18-01-06, 22:40
Hallo....
Vil denne kriken etterhvert få en søndagsskole? Og hvordan går med den andre kompisen som er på vei til Afrika?
Vil denne kriken etterhvert få en søndagsskole? Og hvordan går med den andre kompisen som er på vei til Afrika?
"The Holy School of Indoctrination" holder undervisning på søndager også selvsagt. :mrgreen:
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.