PDA

Se full versjon : Bugs!

Base
09-01-06, 22:26
Jeg har f[tt noe skikkelig svineri p[ maskinen min. Jeg f[r ikke kj;rt ad/aware. ikke spybot eller noen annen beskyttelse. Hver gang jeg kj;rer finner den noe, men jeg f[r ikke fullf;rt, da bare fryser det og jeg m[ bruke task manager for [ lukke. Som dere sikkert ser f[r jeg heller ikke stilt inn spr[k, jeg f[r kun feilmelding n[r jeg skal legge inn norsk i kontrolpanel. Etter masse jobb, sletting, fors;k og 10/12 restarter er alt like l[st. Noen ideer *sp;rsm[lstegn*

Snorre
09-01-06, 22:33
Til de som klarte å tyde hva stakkars base skrev. :shocked:
Resoft!

Elektra
09-01-06, 22:52
Hva har du surfet på nå? :knegg:

Base
09-01-06, 23:00
Hva har du surfet på nå? :knegg:

Kutt ut fliringa og hjelp heller til da kj're!

Mr.Man
09-01-06, 23:05
Har du prøvd å kjøre disse scannerne i Safe Mode? Av og til er det nødvendig. Sist gang jeg fikk trøbbel var Spy Sweeper den eneste som fikk fjernet alt helt fordi den lukket alle taskene inkl. shell'et i Windows før den fjernet det den skulle. De andre programmene tok bare deler. Ad-aware har forresten vært helt elendig i det siste. Den tar ikke engang vanlig spyware som 180search og Gain.

Base
09-01-06, 23:10
Safe mode hjalp ikke nei.

Zenaria
09-01-06, 23:10
kØDDER DU?

Base
09-01-06, 23:12
kØDDER DU?

Herregud! Du er virkelig idiot du!

Elektra
09-01-06, 23:14
Du, Base. Ta sikkerhetskopi av det som trengs, og reinstaller skiten.

Sorepheus
09-01-06, 23:56
Mulig det er et virus og ikke spyware, får du kjørt Norton/Norman i safemode?

Mr.Man
10-01-06, 00:10
Prøv MS Antispy. Den er sånn halvbra, men den har ihvertfall realtimescanner.

Mr.Man
10-01-06, 02:47
Hvilke er det du har fått?

Blossom
10-01-06, 03:55
:party: netbus har jeg hatt. gøy

carmensi
10-01-06, 09:59
Hur går det base. får du det til?

Snorre
10-01-06, 10:04
Herregud! Du er virkelig idiot du!

1. Ikke snakk slik til dama mi! :evil:

Er maskinen infisert nok, slik at du ikke får kjørt feks. spybot i safemode.

Evnt. at den "sier at den er ferdig før den har startet".
Eller at du får kjørt den men noen feiler blir igjen, og du velger at den skal starte på nytt også booter du deg i "vanlig modus" for at dette skal fungere.

Så er nok maskinen din ferdig.

Men det jeg kan nevne for deg min venn.
jeg tror det er en løsning til, mener programmet het HITMAN Pro.
Denne legger inn de fleste spyware-renseprogrammer.

Tar ikke denne dritten du har, må du nok ty til resoft.

Zenaria
10-01-06, 19:57
Jeg synes ikke base fortjener hjelp, la idioten plages. La han slite og svette med dette filleproblemet så slipper vi han en stund fremover. 8)

Base
10-01-06, 23:57
:mopper: Kjerring! :mrgreen:

tinka
10-01-06, 23:59
Får du orden på maskinen, Base?

Lystløgner
11-01-06, 00:47
En annen løsning:

Installer windows på nytt i en annen katalog, så kan du kjøre antivirus og antispam fra den uinfiserte installasjonen. Når du er kvitt alt svineriet går du tilbake til den vanlig og sletter den nye.

Mr.Man
11-01-06, 01:53
Spørs om den renser opp i registry på den gamle installasjonen. Det er der den værste dritten gjerne ligger.

Lystløgner
11-01-06, 02:26
Men hvis man blir kvitt de kjørbare filene så får man kanskje tilgang til registry når man går tilbake igjen. Som det er nå så ligger det sannsynligvis noen programmer og beskytter registryen mot reparasjon.

Base
11-01-06, 09:53
Jeg synes ikke base fortjener hjelp, la idioten plages. La han slite og svette med dette filleproblemet så slipper vi han en stund fremover. 8)

En ting kan du i alle fall være sikker på, nemlig at jeg ikke blir borte herfra pga deg! Du fikk da for faen som fortjent, hvor dumme spørsmål går det an å stille? Her sliter jeg med et virus og beskriver hva det går ut på, så kommer du med svaret " kØDDER DU?" Trodde du virkelig jeg postet det der for moro skyld?

Jeg synes du skal gå tilbake til ditt gamle nick, det passet så mye bedre.

Base
11-01-06, 09:55
Spørs om den renser opp i registry på den gamle installasjonen. Det er der den værste dritten gjerne ligger.

Det er nok bare å formatere c:. Det behøver ikke nødvendigvis å være noen katastrofe det.

Mr.Man
11-01-06, 10:43
Synd ikke Vista ligger i RC da. De kunne du hatt det litt moro med nytt os oxo.