PDA

Se full versjon : Et spørsmål til kvinnene angående kontroll

Ling
15-01-06, 23:48
Føler du at det er du som kontrollerer sexlivet til deg og din partner ?

Er du bevisst hvor mye du gjør deg utilgjengelig og hvor ofte du sender ut "inviterende signaler", og gjennom dette styrer hvor ofte det blir kontakt ?

Dersom ja, anser du dette som viktig i forhold til hvordan du ser deg selv som kvinne, og hva ditt kvinneideal er/bør være.

Jeg er inne i en fase av livet mitt der jeg prøver å forstå samspillet mellom meg og den mann jeg holder av. I den forbindelse tenker jeg endel på det som står over, og lurte på om noen av de kvinnlige gjestene her har filosofert rundt samme tema.

Sexy Sadie
16-01-06, 01:54
Jeg kan ikke svare deg nå, Lingen, fordi jeg har ingen å sende signaler til. :-(

Ling
01-02-06, 19:29
Virker som det bare er mitt hode som produserer slike tanker. :(

Mari
02-02-06, 21:36
Kan ikke svare på det jeg heller. Manneløs jeg, heldigvis :hurra:

Zenaria
02-02-06, 21:59
Jeg er en kontrollfreak. :mrgreen:

Ling
02-02-06, 22:32
Jeg er en kontrollfreak. :mrgreen:

Så det er ikke bare meg, digg. :klem:

tinka
04-02-06, 01:15
Jeg sender signaler i hytt og pine. Det er visst ikke alltid signalene blir tydet på den måten de var ment.

pip
06-02-06, 20:22
Vet ikke helt, jeg.

Har ikke egentlig tenkt over dette.

Det bruker å gå bra, og gjør det ikke det, så sier jeg ifra.

Lystløgner
06-02-06, 20:23
Jeg sender signaler i hytt og pine. Det er visst ikke alltid signalene blir tydet på den måten de var ment.
Vi menn er notorisk ute av stand til å tolke signaler

Ling
06-02-06, 20:54
Dersom et signal er å smile søtt, riste på det lange håret samtidig som jeg stryker meg selv på halsen og utringingen, ville du greid å tolke det da ?

pip
06-02-06, 21:08
Det jeg kanskje ikke skjønner er hva du mener med "inviterende signaler". Det er jo ikke slik at jeg signalsierer, og så forventer jeg at mannen tar opp tråden.

Eller misforstår jeg deg nå?

Ling
06-02-06, 21:22
Vel egentlig ikke noe spesielt.
Det er vel ikke så mye hva som er inviterende signaler.
Mer om du bevisst gjør noe noenganger for å invitere, og noe annet andre bevisst for å avvise e.l.

Det der som lystløgner skriver er jo naturligvis feil, det er bare slik at mye av tolkningene er ubevisst oss mannen.

pip
06-02-06, 22:23
Ja, det er klart at jeg ofte inviterer, og av og til avviser.

Men jeg tror nok at vi med årene har blitt mer "rett på sak". Med unger og slikt, så har man liksom ikke tid til de store "gå rundt grøten" seansene på dagtid. Og når man har lagt seg for natta, så må man jo gå rett på sak om man ikke skal sovne først.

Sånn kurtisering og sakte forføringer på dagtid hører nok mest fortiden -og fremtiden til.