Se full versjon : 3, 2, 1Nede for telling ..
:syk: Prøvd å lese pensum i dag, orker ikke mer enn 60 sider - feberen kom tilbake, ellers var det ganske ille i går med feber og verk tiltross for 8x200mg ibux, vondt i musklene igjen. Skulle så gjerne ha med meg forelesningen i morgen tidlig, får håpe formen er bedre da, så får jeg heller lese pensum etterpå.
:syk: Prøvd å lese pensum i dag, orker ikke mer enn 60 sider - feberen kom tilbake, ellers var det ganske ille i går med feber og verk tiltross for 8x200mg ibux, vondt i musklene igjen. Skulle så gjerne ha med meg forelesningen i morgen tidlig, får håpe formen er bedre da, så får jeg heller lese pensum etterpå.
Lykke til :) Og god bedring.
Et tips; ikke ta mer enn fire piller av slike smertestillende. Alt over ødelegger effekten...
Sexy Sadie
22-01-06, 20:10
600 sider er godt på en dag uansett.
Det var nå fordelt utover dagen da, men jeg vet slike forkjølsespiller er skikkelig skadelig for leveren.
Det var nå fordelt utover dagen da, men jeg vet slike forkjølsespiller er skikkelig skadelig for leveren.
Da skal du ta store mengder iallefall :)
God bedring håper du blir fort frisk.
Husk å drikk en del ekstra vann en vanlig når du tar en del av de pillene.
Jeg synes 60 sider hørtes mye ut, jeg er fornøyd hvis jeg klarer å lese 15 på en dag
Sexy Sadie
23-01-06, 01:04
Jeg synes han skrev 600 sider.
Jeg synes han skrev 600 sider.
Jeg også.
Øh, nei jeg skrev 60 sider, 600 hadde jeg kanskje klart, men da hadde jeg ikke fattet og husket poenga.
Det må være litt av et fag der du trenger å lese 600 sider hver dag! :knegg:
Forøvrig i rotten form i dag og, men på bedringens vei.
I dag klarer du "bare" 300 sider? :knegg:
Forøvrig i rotten form i dag og, men på bedringens vei.Kom du deg på forelesningen?
Nei, men var på den dagen etter .. er vel tilnærmet frisk nå, men et lite fjell av lekselesing :mrgreen:
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.