PDA

Se full versjon : Glow

Zenaria
22-01-06, 23:19
Kjøpte meg nettopp Glow, men det ble ingen utslag. SVINDEL. Jeg vil ha penga mine tilbake. :?:

Sexy Sadie
22-01-06, 23:20
Merkelig.

Master
22-01-06, 23:22
Glow vises i Internet Explorer sjekk selv, du har glow :)

Men ikke i Firefox eller Opera.

Zenaria
22-01-06, 23:23
Glow vises i Internet Explorer sjekk selv, du har glow :)

Men ikke i Firefox eller Opera.

:shocked: Wtf :cry: :cry: :cry: Kan du ordene det slik at jeg ser det i firefox?

kratos
22-01-06, 23:44
Gløder som bare pokker her..

Blossom
22-01-06, 23:53
Det har jeg også merket, at glowen ikke vises i opera og firefox. Dårlige greier

Zenaria
22-01-06, 23:56
Dårlige greier- ingen glød her....

Blossom
22-01-06, 23:57
Jeg bruker firefox og opera, og der funker det ikke

Zenaria
23-01-06, 00:01
Jeg bruker firefox og opera, og der funker det ikke

Jeg bruker firefox, fordi jeg får så mange popups på explorere selv om jeg har lastet ned toolbar. Men jeg lurer på hvorfor jeg ikke kan gløde i firefox?

Blossom
23-01-06, 00:03
Jeg bruker firefox, fordi jeg får så mange popups på explorere selv om jeg har lastet ned toolbar. Men jeg lurer på hvorfor jeg ikke kan gløde i firefox?

Det må nok en supernerd svare på. En ulempe til med opera/firefox er at jeg ikke får sett tv2 webtv i fullscreen. Det også funker bare explorer.

Zenaria
23-01-06, 00:08
Det må nok en supernerd svare på. En ulempe til med opera/firefox er at jeg ikke får sett tv2 webtv i fullscreen. Det også funker bare explorer.

Nerder har vi mange av. Jeg lastet også ned opera, men da klikka det for maskinen min så det måtte jeg fort som f. kvitte meg med.

Master
23-01-06, 00:11
Bruker selv alle disse 3: Internet Explorer, Firefox og Opera men bruker mest Firefox.

Men engang i blant så må jeg bruke en av de 2 andre.

kratos
23-01-06, 00:20
Jeg er en Explorer tilhenger, sambo bruker firefox. Jeg skjønner ikke forskjellen,firefox ser jo bare dumt ut.

Limafox
23-01-06, 00:40
Jeg er en Explorer tilhenger, sambo bruker firefox. Jeg skjønner ikke forskjellen,firefox ser jo bare dumt ut.

Explorer låser seg, laster seinere ned. Firefox slipper du å måtte logge inn, for den er "smart".

Snorre
23-01-06, 09:41
Tror du må kreve halvpris her, eller pengene tilbake kjære.
Dette kan vi ikke akseptere.

Funker ikke i FF ai ai ai.

Bruker nesten bare FF, til NK.

Bruke flere browsere = cookie problem.

Crap.

Uketassen
23-01-06, 15:48
Jeg bruker kun Explorer. Har ingen popups, sidene lastes fort, alle effekter vises, jeg kan se webteve og jeg slipper å bekymre meg "om noe virker i denne leseren".

Elektra
23-01-06, 19:38
Antageligvis fordi Firefox ikke forstår koden som får nicket ditt til å gløde. Det er et "problem" i Opera også. Personlig synes jeg det er fint å slippe å se på alle de effektene. Hvis det skal funke i andre nettlesere så må nok koden endres noe, tror ikke det nytter å gjøre noe med nettleseren.

Zenaria
23-01-06, 21:11
Antageligvis fordi Firefox ikke forstår koden som får nicket ditt til å gløde. Det er et "problem" i Opera også. Personlig synes jeg det er fint å slippe å se på alle de effektene. Hvis det skal funke i andre nettlesere så må nok koden endres noe, tror ikke det nytter å gjøre noe med nettleseren.

Ok, det er en forklaring jeg kan godta. Da får jeg bare gløde for dem som bruker explorer.

Snorre
24-01-06, 11:12
Er dette et av argumentene for å bruke Opera og FF.

For å få en ryddig surfetur?

Har en misstanke om at dette har en del ulemper.

Mr.Man
24-01-06, 17:34
Glow, skjelving og shadow er HTML-kode som bare funker i IE. En del slikt man bare må godta når man bruker nedstrippede nettlesere.