PDA

Se full versjon : Kjenner du noen gode kyssere?

Zenaria
22-01-06, 23:40
Send dem et kyss da vel. Jeg skal sende et til sussebassen min.

http://www.lypsyl.no/

p.s damer blir glad for slike hilsener. :wink:

Sexy Sadie
22-01-06, 23:47
Jeg kjenner mange gode kyssere, de fleste av dem er faktisk damer.

Snorre
23-01-06, 09:34
Jeg kjenner mange gode kyssere, de fleste av dem er faktisk damer.Tror ikke jeg kjenner noen gutter som er gode kyssere.
Men hvordan bedømmes det? Utprøving?

Sexy Sadie
23-01-06, 10:34
Ja.

Snorre
23-01-06, 11:17
Oki, jeg kjenner ikke noen guttekyssere da.

Uketassen
23-01-06, 15:26
Huff og huff for noen grusomme lydeffekter det var på den siden.

Snorre
23-01-06, 15:40
Du er en romantisk kysser
Du liker å være søt og sjarmerende, og viser dette gjennom å gi langsomme, ømme kyss, mens du stryker partneren på kinnet eller ryggen. -Kysset er for deg en intim opplevelse, der du kjenner etter hva du føler for partneren din. Du er en av de mest sensitive kysserne og for å få det perfekte kyss må både omgivelsene og partneren stemme med dine ønsker.

Ai ai ai.

Master
23-01-06, 17:45
Du er en lidenskapelig kysser.
Du har ett sterkt følelsesmessig engasjement og bruker hele kroppen når du kysser. Du bryr deg lite om hvor du viser din lidenskap ovenfor din partner.
Din kyssestil vil garantert sørge for at vinduene på bilen dugger, men ikke glem verdien i ett langsomt og ømt kyss også.

Sorepheus
23-01-06, 20:01
Du er en romantisk kysser
Du liker å være søt og sjarmerende, og viser dette gjennom å gi langsomme, ømme kyss, mens du stryker partneren på kinnet eller ryggen. -Kysset er for deg en intim opplevelse, der du kjenner etter hva du føler for partneren din. Du er en av de mest sensitive kysserne og for å få det perfekte kyss må både omgivelsene og partneren stemme med dine ønsker.

Uketassen
23-01-06, 20:54
Du har ett sterkt følelsesmessig engasjement og bruker hele kroppen når du kysser. Du bryr deg lite om hvor du viser din lidenskap ovenfor din partner.
Din kyssestil vil garantert sørge for at vinduene på bilen dugger, men ikke glem verdien i ett langsomt og ømt kyss også.

Du og jeg Master, du og jeg. :knegg:

Master
23-01-06, 21:08
hehe det hadde vært noe :knegg:

:kyss:

Zenaria
23-01-06, 21:09
Je je, det er gutta :mrgreen:

Elektra
23-01-06, 22:33
Jeg er visst en agressiv kysser. Hva nå enn det betyr...

Sexy Sadie
23-01-06, 22:43
Send dem et kyss da vel. Jeg skal sende et til sussebassen min.

http://www.lypsyl.no/

p.s damer blir glad for slike hilsener. :wink:

Ikke alle det, nei. Mange damer som ikke finnes romlemantiske utenfor forhold.

Sorepheus
23-01-06, 22:47
Aggressive kvinnelige kyssere er rått!

Snorre
24-01-06, 11:08
Aggressive kvinnelige kyssere er rått!Er dette et tegn til at de er gode sugere også?

Sorepheus
24-01-06, 12:45
Nemlig :-D

kratos
25-01-06, 08:14
Aggressive kvinnelige kyssere er rått!

Jeg er rå.

Blossom
27-01-06, 02:10
Jeg har kyssa noen jenter jeg også, og jeg må si at de er desidert mye bedre kyssere enn gutter. :mrgreen:

pip
27-01-06, 14:51
Eh. Altså.

Det diplomet der er det frekkeste jeg noen gang har sett. Hadde jeg fått et slikt hadde jeg blitt drittsur.

Å lage et diplom med et ps som oppforderer til å kysse på en annen måte er vel bare en ironiske måte å se at den beste kysseren, det er du absolutt ikke.

Zenaria
27-01-06, 16:50
En gammelkjæreste av meg skrøt så fælt av at jeg var en god kysser, så da storesøs sparket forlovede ut etter noen års samboerskap, benyttet han anledningen til å prøvekysse meg. Ble rimelig sjokkert. :shocked:

Lystløgner
27-01-06, 16:55
En gammelkjæreste av meg skrøt så fælt av at jeg var en god kysser, så da storesøs sparket forlovede ut etter noen års samboerskap, benyttet han anledningen til å prøvekysse meg. Ble rimelig sjokkert. :shocked:
Du eller han? :mrgreen:

Sexy Sadie
27-01-06, 17:12

Skulle han hevne seg på søstera di?

Zenaria
27-01-06, 17:23
Skulle han hevne seg på søstera di?

Nei, han ville teste ut om X min snakket sant. Og det var jeg som ble sjokkert over handlingen hans.

Men jeg kunne jo også sagt at han ble imponert :mrgreen:

Lystløgner
27-01-06, 17:25
Sikkert bare tomt skryt

Zenaria
27-01-06, 18:00
Sikkert bare tomt skryt

Ja sikkert. :wink:

Lystløgner
27-01-06, 18:10
Ja sikkert. :wink:
Æsj! Du gikk ikke på den.

Maycom
29-01-06, 00:45

samme her...