Se full versjon : Filmen "Slipp Jimmy Fri"
Lystløgner
27-01-06, 15:45
For å unngå å støye mer i V8....
Her er omtale og første lille trailer
http://www.dagbladet.no/kultur/2006/01/25/455838.html
Sexy Sadie
27-01-06, 17:20
Merkelig....
Så den i dag.
Glimrende.
Noe så merkelig som samer, trøndere og narkiser fra oslo rørt sammen med et russisk sirkus. Jeg identifiserte meg med Sonja(hun dyreverneren som er så emosjonell :mrgreen:), men det irriterte meg at verken hun eller samen hadde ekte nord norsk dialekt. Det trekker filmen litt ned, jeg tror ikke det er så vanskelig å finne nordnorske snakkiser.
Så rart å dra frem denne.
Filmen er den siste jeg gråt til. Den er selvsagt suveren.
Den er veldig bra.
Når gråt du i filmen, Boris?
Den er veldig bra.
Når gråt du i filmen, Boris?
Mest på slutten, men man vet hele tiden hva som kommer. Og det treffer verre enn man sitter og venter på.
Jeg tror jeg ikke vil skitne til filmkunsten med å se denne jeg.
Jeg tror jeg ikke vil skitne til filmkunsten med å se denne jeg.
Det er bra.
Til min bror...
Ja. :trist:
Uff, nå ble jeg jo litt trist her.
Det er bra.
JEg hater sånne dustefilmer.
Dustefilm? Du har jo ikke sett den engang, hvordan kan du kalle den dustefilm da?
Du skulle virkelig ikke hatt lov å skrive filmanmeldelser.
Dustefilm? Du har jo ikke sett den engang, hvordan kan du kalle den dustefilm da?
Det er sant.
Det er nettopp det jeg skal ha lov til. :stolt:
Jeg er bare trist. Jeg klarer dessverre ikke å bli opprørt lenger. Alt jeg kan bidra med er å ikke kjøpe aviser eller se TV.
Jeg er bare trist. Jeg klarer dessverre ikke å bli opprørt lenger. Alt jeg kan bidra med er å ikke kjøpe aviser eller se TV.
:knegg:
Så den i dag.
Glimrende.
Noe så merkelig som samer, trøndere og narkiser fra oslo rørt sammen med et russisk sirkus. Jeg identifiserte meg med Sonja(hun dyreverneren som er så emosjonell :mrgreen:), men det irriterte meg at verken hun eller samen hadde ekte nord norsk dialekt. Det trekker filmen litt ned, jeg tror ikke det er så vanskelig å finne nordnorske snakkiser.Åh, det la eg jo ikkje merke til sidan eg er vestlending. Eg hatar det jo når austlendingar les opp nynorsk, så det der må jo ha vore grusomt irriterande for deg.
For meg var det berre ein veldig god film, og eg grein sjølvsagt hysterisk.
Men eg grein mykje meir av King Kong, då. Herregud kor eg grein av King Kong.
:knegg:
Det er dette jeg liker med deg. Du knegger når du har buksene nede.
Åh, det la eg jo ikkje merke til sidan eg er vestlending. Eg hatar det jo når austlendingar les opp nynorsk, så det der må jo ha vore grusomt irriterande for deg.
Ja det syntes jeg var skikkelig dårlig. Ingenting er så dumt som å høre østlendinger prøve seg på en dialekt.
Austlendingar HAR ein dialekt. Dei likar ikkje akkurat når eg prøver å snakke som dei heller. Det pleier eg gjere som hevn om nokon hermar etter meg.
Austlendingar HAR ein dialekt. Dei likar ikkje akkurat når eg prøver å snakke som dei heller. Det pleier eg gjere som hevn om nokon hermar etter meg.
Seff har de dialekt. Setningen bare ble litt rar.
Ja det syntes jeg var skikkelig dårlig. Ingenting er så dumt som å høre østlendinger prøve seg på en dialekt.
Har du noen gang hørt en østlending snakke sørlandsdialekt? Det blir bare dumt. Eneste er hun Siw Anita "Synne" dama. Hun er fantastisk bra.
Verste gråtefilmen jeg vet om er "The Champ". Den må jeg aldri se sammen med noen.
Gjør han det?
Gjør han det?
Ja. Faktisk.
Du mener selvsagt bortsett fra sin egen? :sur:
Ikke i andre magasiner enn bygdetullinger med påkostet kulturhus med kinosal leser riktignok, men dog.
Det er dette jeg liker med deg. Du knegger når du har buksene nede.
Buksene mine sitter fint på, dem. Ikke min feil at du aldri forstår noe.
Ja. Faktisk.
Og hva er galt med det?
Ingen anelse. Har du noen ideer selv?
Jeg føler bare en viss spydighet som jeg ikke skjønner. Men så er det vondt å forstå bartefolket, da.
Det er det nok. Håper filmene er enkle å forstå da.
Skål forresten. No ska æ ut.
Skål forresten. No ska æ ut.
Ikke gå deg bort nå da.
Ingen anelse. Har du noen ideer selv?
Hæ hæ hæ.
:gapskratt: Nå ler jeg godt...dette var underholdene...:hurra:
Jeg kan aldri møte deg.
Du mener selvsagt bortsett fra sin egen? :sur:
Nettkafeen har vore bra for oss. Eg merker at gamle flammer blir som nye.
Jeg kan aldri møte deg.
Nei, det er sant.
Mulig vi trengte noen nye omgivelser ja.
Denne filmen skal kjøpes en dag, så den for en god stund siden. Anbefales! :)
Jeg synes jeg burde fått den.
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.