Ling
30-01-06, 21:53
Og herregud hvor vondt det gjør.
Altid bare småpiss som gjør at vi skjelden har de lykkelige stundene sammen.
Ofte ting jeg ikke engang skjønner at ikke er bra.
Så er jeg så glad i han, har aldri følt for noen slik jeg føler for han. Så er han min første, og vel ting blir aldri som nå.
Han gav meg en klem og forsøkte å kysse meg, jeg trakk meg unna, hadde det for vondt til å la han gjøre det.
Det var avskjeden som var det siste vi kommer til å se hverandre på 9 uker.
Det gjør bare vondt inni meg nå.
Avtalte at jeg skulle ringe til han når jeg har lyst å snakke med han. Det er ikke lenger sikkert at jeg ringer, det gjør så jævligt vondt hvergang jeg sårer han, og nå er jeg paranoid siden jeg tydeligvis greier å såre han uten å forstå at det kom til å skje på forhand. :cry:
Altid bare småpiss som gjør at vi skjelden har de lykkelige stundene sammen.
Ofte ting jeg ikke engang skjønner at ikke er bra.
Så er jeg så glad i han, har aldri følt for noen slik jeg føler for han. Så er han min første, og vel ting blir aldri som nå.
Han gav meg en klem og forsøkte å kysse meg, jeg trakk meg unna, hadde det for vondt til å la han gjøre det.
Det var avskjeden som var det siste vi kommer til å se hverandre på 9 uker.
Det gjør bare vondt inni meg nå.
Avtalte at jeg skulle ringe til han når jeg har lyst å snakke med han. Det er ikke lenger sikkert at jeg ringer, det gjør så jævligt vondt hvergang jeg sårer han, og nå er jeg paranoid siden jeg tydeligvis greier å såre han uten å forstå at det kom til å skje på forhand. :cry: