PDA

Se full versjon : Kranglet med min kjære

Ling
30-01-06, 21:53
Og herregud hvor vondt det gjør.

Altid bare småpiss som gjør at vi skjelden har de lykkelige stundene sammen.
Ofte ting jeg ikke engang skjønner at ikke er bra.

Så er jeg så glad i han, har aldri følt for noen slik jeg føler for han. Så er han min første, og vel ting blir aldri som nå.

Han gav meg en klem og forsøkte å kysse meg, jeg trakk meg unna, hadde det for vondt til å la han gjøre det.
Det var avskjeden som var det siste vi kommer til å se hverandre på 9 uker.

Det gjør bare vondt inni meg nå.

Avtalte at jeg skulle ringe til han når jeg har lyst å snakke med han. Det er ikke lenger sikkert at jeg ringer, det gjør så jævligt vondt hvergang jeg sårer han, og nå er jeg paranoid siden jeg tydeligvis greier å såre han uten å forstå at det kom til å skje på forhand. :cry:

Sexy Sadie
30-01-06, 23:01
Lingen da, jeg er så trist på dine vegne. :klem:

carmensi
01-02-06, 12:36
Trist att du har det så svårt nu. Hoppas att du kommer deg snart igjen. :klem:

Ling
01-02-06, 13:08
Hoppast jag med.

Uketassen
02-02-06, 23:25
Ring ham og si du er glad i ham i det minste. Det hjelper for begge to, du får sagt det og han får hørt det. Om dere har komunikasjonsproblemer (og de aller fleste par har det), kan det være en fordel å holde seg til de aller enkleste budskapene til å begynne med, de kan i det minste ikke misforståes. Lykke til.

Zenaria
03-02-06, 23:37
Ring ham og si du er glad i ham i det minste. Det hjelper for begge to, du får sagt det og han får hørt det. Om dere har komunikasjonsproblemer (og de aller fleste par har det), kan det være en fordel å holde seg til de aller enkleste budskapene til å begynne med, de kan i det minste ikke misforståes. Lykke til.

Støttes herved.

Kims
04-02-06, 17:07
Håper ting er bedre nå! :trøster:

Ling
04-02-06, 17:57
Jeg har prøvd å få kontakt, men han vil ikke svare...

Kims
05-02-06, 15:07
Såret mannfolk kan være vasnkelig å ha med å gjøre. Men plutselig er det som regel over, og alt er greit igjen... :trøster:

Ling
05-02-06, 16:10
Tenker jeg skriver et forsonene brev til han og håper det kan løyse opp litt i floken...

Kims
05-02-06, 16:23
Gjør det sikkert! skader ikke å gjøre det i hverfall! Sikkert godt for ham å se at du prøver og!