Se full versjon : Noen gamlinger som kan gi meg råd?
Jeg må ærbødigst be om at noen av de eldre her forteller meg litt om livet etter 30? Er det noe liv? Jeg har snaut 3 uker igjen som 29-åring og er ganske bekymret.
Vil kroppen forfalle over natten? Blir man glemsk og surrete i en slik alder? Føler man seg henslengt i en samfunnskrok der man kan lulle for seg selv slik at man ikke er i veien? Kort sagt, er det mange som ikke takler å bli 30?
:?:
Dette vil skje med deg:
- Du får måne
- Potensen uteblir
- Du blir plutselig oppfattet som en gammel gris
- Hukommelsen går i stå
- Panikken setter inn (gjerne når man har blitt noen og 30)
- Du vil gjentatte ganger få høre "Du er for gammel til å komme inn her" når du går på disko
- Du blir kalt bestefar av tenåringer
- De samme tenåringene vil spørre om dere hadde TV når du var ung
- Du vil oppleve at yngre kolleger blir forfremmet forbi deg
- De samme kolleger vil ikke dele bord med deg lengre i kantina
- Bingo høres gøy ut
- Tupè begynner å høres attraktivt ut
Sexy Sadie
07-02-06, 12:28
Jeg fyller 31 om noen måneder og jeg føler meg likens som da jeg var 25 år.
Ja, nå er det 6 år siden. Liver er liksom ikke over. Du får andre meninger og holdninger og verdier. Ett nytt liv! :mrgreen:
Jeg fyller 31 om noen måneder og jeg føler meg likens som da jeg var 25 år.
og ser likens ut og Ss!
Jeg er 25 år og begynner å få grått hår :knegg:
Sexy Sadie
07-02-06, 14:01
og ser likens ut og Ss!
Du har gjort dagen min!
Ett annet problem er at de unge ikke lengre skjønner ha du du prater om, hvis du f.eks spør noen om de har begynnt på ungdomskolen (kanskje det fortsatt heter det, men gymnas heter det i allefall ikke lengre) så får du sikkert samme blikk som den gang voksne spurte om du var ferdig med framhaldskolen. Også må du begynne å ha kamferdrops med deg over alt.
En eller annen form for pensjonsforsikring eller spareplan begynner også å bli ett spennede tema.
Også må du si to-og-femti istedenfor femtito.
Jeg fikk høre "ja man det er jo ingen alder"- av en 20 åring når jeg sa at jeg var 25. Kunne like greit ha sagt 60...
Lystløgner
07-02-06, 14:43
Husk en viktig ting!
"Don't trust anyone above 30!"
Når du spør oss over 30 hvordan det er...... så LYVER vi..
Hvis du plystrer på fjortiser får du servert en langfinger og høre "Jævla pedo!"...
Hvis du plystrer på fjortiser får du servert en langfinger og høre "Jævla pedo!"...
:knegg:
Lystløgner
07-02-06, 15:13
:plystrer på Blossom:
:plystrer på Blossom:
:titties: :gris:
Lystløgner
07-02-06, 15:25
:sikler: :gris:
Ah, du er så herlig frekk :fantaserer: :wink:
:titties: :gris:
Hei hei hei, det er meg du er gift med.
Hei hei hei, det er meg du er gift med.
Ser deg så lite her inne for tida jo, synes du burde være litt mer aktiv mannen min. :kliner: :pupper:
Ser deg så lite her inne for tida jo, synes du burde være litt mer aktiv mannen min. :kliner: :pupper:
Det var jo ikke mulig å slippe til når Trondh holdt på.
Sexy Sadie
07-02-06, 16:15
Det har fremdeles ikke skjedd meg. :mrgreen:
Man kaller ikke gamle tanter pedo. Det er en tittel forbeholdt oss gamle griser =0)
Sexy Sadie
07-02-06, 16:21
Man kaller ikke gamle tanter pedo. Det er en tittel forbeholdt oss gamle griser =0)
Betyr det at jeg kan hoppe til køys med fjortisser uten å risikere noe? :roll:
Du kan kanskje risikere å bli kalt desperat ala menn som når middelalderskrisen og kjøper seg en Lamborghini, kjørehansker og sjekker opp unge damer på nattklubber.
"Fordelen" med å bli 30 er at man må krysse av i en ny kategori (30-40 år).
Det går særdeles fort nedover etter du har fyllt 30 år.
Like greit å skyte seg selv like før... :nikker:
Sexy Sadie
07-02-06, 22:18
Du kan kanskje risikere å bli kalt desperat ala menn som når middelalderskrisen og kjøper seg en Lamborghini, kjørehansker og sjekker opp unge damer på nattklubber.
Det kan jeg greit leve med.
Lystløgner
08-02-06, 00:48
Hvor er Lamborghinien min???
Har noen stælt den?
Fy farao for noen folk.
Huff, jeg merket gikten i dag morges... Det har jeg aldri hatt problemer med tidligere. :-(
The Cryptic
16-02-06, 11:54
Det går særdeles fort nedover etter du har fyllt 30 år.
Like greit å skyte seg selv like før... :nikker:
Det blir jo om ikke annet et veldig alternativt 30-årslag
The Cryptic
16-02-06, 16:26
Det er generelt en god regel å aldri stille spørsmål man ikke ønsker svaret på :nemlig:
Etterpåklokskap er den mest eksakte vitenskapen verden kjenner til.
Masse bra råd her! :)
Jeg synes forøvrig at 30år ikke er noen alder. Grensen min for hva som er gammelt blir høyere og høyere ettersom jeg blir eldre (naturlig nok). Og dessuten; age aint nuthin but a number!
Jeg har lagt merke til at hårlinjen min har krympet nesten 1-2mm :skremt: Lurer på om jeg skal begynne på hårkur før det er for sent.
Noen som begynner å få grått hår da?
Jeg fjerner det lenge før jeg kan se om det er grått. Men det skyldes for det meste at den månen jeg har fått ser så ufattelig teit ut at jeg likegodt fjerner alt håret før den synes. :nemlig:
Tassen har sexy frisyre. :nikker:
Du er altfor snill Ling. :smisker:
Er det et dårlig tegn for alderen når jeg synes curling var den mest interessante sporten i Vinter OL?
Sexy Sadie
17-02-06, 20:52
Det hører jeg min venninne på 26 si også.
Betyr det at jeg kan hoppe til køys med fjortisser uten å risikere noe? :roll:
Ja, det er ikke pedo. Det kalles bare sex-lærerinne. :mrgreen:
Er det et dårlig tegn for alderen når jeg synes curling var den mest interessante sporten i Vinter OL?
Curling ER mest interessant. Men jeg hater fortsatt OL. :sta:
Sexy Sadie
17-02-06, 22:01
Ja, det er ikke pedo. Det kalles bare sex-lærerinne. :mrgreen:
Det får det ikke til å høre noe bedre ut.
Noen som begynner å få grått hår da?
Mine første grå hår fikk jeg i tenårene, men går vel under betegnelsen mørk enda, om enn så lenge. :knegg:
Det er helt greit å bli eldre synes jeg. Man er i godt selskap! :)
Sexy Sadie
24-02-06, 17:30
Mine første grå hår fikk jeg i tenårene, men går vel under betegnelsen mørk enda, om enn så lenge. :knegg:
Det er helt greit å bli eldre synes jeg. Man er i godt selskap! :)
Jeg husker deg som en relativt mørk og pen mann. :sikle:
Jeg har mase grått hår og det kommer mera. kommer vare helt grå innen jeg er 40 år. det ligger i slekten. ikke mye man kan gjøre åt det. førutom att farge håret og det kommer ikke jeg att gjøre. :mrgreen:
Psst. Jeg har laget en tråd til deg. *peker bort til partymodus*
Jeg så ikke det jeg... :oops:
Nei, gjorde det nettopp. Har ikke NK oppe på jobb, så fikk ikke gjort det før jeg kom hjem.
Du er god og da... :venner:
Liten respons, dog. Skuffende.
Grått hår er noe av det flotteste jeg vet. Både på kvinner og menn, og i alle aldre.
The Cryptic
28-02-06, 17:50
En 18-åring snelle med yppige former og grått hår? Jojo. Men jeg hadde nok stusset litt
Jeg nærmer meg 26 og har oppdaget mine første gråe hår. DARN! Jeg er mørk også. Napper de jeg ser.
Jeg nærmer meg 26 og har ingen grå hår! Ingen rynker heller. :stolt:
rynker har jeg ikke. har fått høre at jeg ser yngre ut enn jeg er.
Sexy Sadie
01-03-06, 00:22
Jeg er snart 31 år og ingen rynker og ingen gråe hår.
Jeg nærmer meg 34 og jeg har ikke hår.
The Cryptic
01-03-06, 12:14
Da slipper man iallefall at de blir grå :nemlig:
Jeg husker deg som en relativt mørk og pen mann. :sikle: :mrgreen: :smisker:
The Cryptic
03-03-06, 18:53
Mener det var jeg som var mørk og pen... Var ikke du bare pen Magnus? :innbilsk:
Prester skal da ikke være mørke og pene. Fysjom.
Mener det var jeg som var mørk og pen... Var ikke du bare pen Magnus? :innbilsk::ler: Den kan jeg leve med... ;)
Mener det var jeg som var mørk og pen... Var ikke du bare pen Magnus? :innbilsk:
Kanskje det var rommet som var mørkt og begge to så pene ut i det spesielle lyset?
(og med en viss promille alkohol innabords...?)
Prester skal da ikke være mørke og pene. Fysjom. :?: Du skal ikke dømme folk etter utseendet, min sønn!
:?: Du skal ikke dømme folk etter utseendet, min sønn!
Det gjør jeg da ikke :D
Jeg liker mørke og pene menn
Ligner du på han magnus eller TC?
Jeg vil nesten si han liknet på en slags mellomting mellom oss ja. :nemlig:
Prester skal da ikke være mørke og pene. Fysjom.
Du som er hjemmeværende husmor burde jo ha sett nok såpeserier til å vite at prester alltid er mørke og pene.
Sexy Sadie
04-03-06, 00:32
Slik som han i sopranos som leiker seg med mafiosofruerne.
Sunset Beach hadde vel også et prakteksemplar av arten.
Sexy Sadie
04-03-06, 00:51
Magnus er i godt selskap. :mrgreen:
Jeg er ikke høy, jeg er ikke mørk og jeg er ikke prest. Faen, null av tre. :evil:
Magnus er i godt selskap. :mrgreen: :mrgreen:
Du som er hjemmeværende husmor burde jo ha sett nok såpeserier til å vite at prester alltid er mørke og pene.
Vet ikke om noen prester, jeg, som er høy og mørk :snurt:
Å? Jeg trodde du ikke hadde hår.
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.