Se full versjon : Endelig er vi en av dem ;)
Jada, da er Norge for fullt med i gjengen som muslima nå skal banke ;)
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=181964
Dette er, alvorlig talt, ille, men samtidig, synes jeg det er "kult" at vi nå endelig får bruk for alle de milionene av kronene vi har brukt på utenlandsstyrker :D
Ikke helt seriøs ment, men dog :)
Håper dette roer seg snart, makan til hissige mennesker er det lenge siden jeg har møtt...
(Da har jeg ikke tatt med trondh, altså)
Øh, det har da for pokker vært krig lenge. Jeg synes det nå er på tide med fred. Det vil jo bare være bensin på bålet å ha norske styrker i Midt-Østen.
Øh, det har da for pokker vært krig lenge. Jeg synes det nå er på tide med fred. Det vil jo bare være bensin på bålet å ha norske styrker i Midt-Østen.
Hehe, ja, det ville provosert mer, liksom.. :)
Men fred får vi neppe før de radikale på hver side har blitt ikke-radikale...
Gjerne fred for meg. Peace and love :wonder:
Jeg ser ikke noe "kult" med det der, bare trist.
Har nettopp fått hjem svigerbror fra tjeneste der nede, gjett om jeg er lettet.
Shafahta arhidir
07-02-06, 22:44
Her bli det krig, rai rai!
Synes det er litt skummelt jeg, vi er jo ikke akuratt massivt utrustet hvis vi ble angrepet i Norge... :skrape:
Derfor er vi med i NATO der noen forhåpentligvis vil hjelpe oss :fekter:
Synes det er litt skummelt jeg, vi er jo ikke akuratt massivt utrustet hvis vi ble angrepet i Norge... :skrape:
Hvilket muslimsk land skulle liksom gå til krig mot oss?
Ingen tror jeg...
Angriper man Norge, eller norden forøvrig, så er siste ord sagt i debatten om "megling først - krig etterpå".
Ikke vet jeg, men hvis jeg nå hadde sittet på en a-bombe, og hadde hatt lyst til å statuer et eksemplet til usa, uten å dirkete angripe dem, tror jeg at jeg hadde siktet på et lite filleland, som f.eks Norge...
Det har jo ikke vært rettet noen oppmerksomhet mot Norge før på en slik agresiv måte fra det området, men nå brennes flagget vår der, og soldatene våre blir angrepet av den enkle grunn at de kommer fra "feil" land... Synes det ikke er noe hyggelig...
Ja, frykten for an a-bombe kan jeg jo forstå. Men det er ikke enkel tå produsre en a-bombe
Kanskje denne artikkelen som ble skrevet i forbindelse med invasjonen i Irak kan være til trøst?
http://www.forskning.no/Artikler/2003/mars/1047286233.31
"– Det er selve fremstillingen av våpenet som er svært komplisert, og som krever atskillig ekspertise - og veldig mye penger. Irak har ingen av delene. Fremstilling av slike våpen må foregå i store produksjonshaller, som man rett og slett ikke kan skjule. Dette er ikke en type produksjon du kan gjemme i kjelleren."
Den situasjonen er ingenting å spøke med. Det er særdeles ukult å bli skutt på, og
like ukult å skyte på andre.
Med 4 drepte afghanere så kan vi i løpet av det neste året vente oss 4 tilfeldige drepte nordmenn også. Slik fungerer det der nede. Saken er ikke bilagt før 4 nordmenn er drept
for de afghanerne som døde.
Sexy Sadie
08-02-06, 15:39
Sånn går det når man er i et stammesamfunn.
Den situasjonen er ingenting å spøke med. Det er særdeles ukult å bli skutt på, og
Med 4 drepte afghanere så kan vi i løpet av det neste året vente oss 4 tilfeldige drepte nordmenn også. Slik fungerer det der nede. Saken er ikke bilagt før 4 nordmenn er drept
Haha, snakk om å spre frykt :)
Det var dessuten afghansk politi som skøt med skarpt og drepte de fire afghanerne, etter hva jeg forsto :)
Sånn går det når man er i et stammesamfunn.
De viser seg unektelig fra en dårlig side, disse muslimene... Hvorfor kan de ikke bare tro på det de vil uten å skade andre? Hvorfor må de ta en "kristen" som man gjorde for 2.000 år siden, da verden var langt mindre avansert...?
Vi "kristne" har jo ikke en snill historie vi heller da...
Lystløgner
08-02-06, 16:09
Jammen da får vi gjøre det samme.
Følge gamle norske skikker.
Vi har jo F16 der nede alt.
Vi "kristne" har jo ikke en snill historie vi heller da...
nei, men vår skitne periode, da vi voldtok og herjet mot dem som ikke ville bli kristne, stammer tilbake til en tid da verden var primitiv. Man skulle tro man hadde kommet lengre i 2006 enn det vi har, men det er synd å se at vi ikke er det.
Det gjelder forsåvidt begge sidene :)
Lystløgner
08-02-06, 16:12
nei, men vår skitne periode, da vi voldtok og herjet mot dem som ikke ville bli kristne, stammer tilbake til en tid da verden var primitiv. Man skulle tro man hadde kommet lengre i 2006 enn det vi har, men det er synd å se at vi ikke er det.
Det gjelder forsåvidt begge sidene :)
Hvorfor tror du egentlig at det er noe mindre primitivt idag?
Det har bare en annen innpakning.
Haha, snakk om å spre frykt :)
Det var dessuten afghansk politi som skøt med skarpt og drepte de fire afghanerne, etter hva jeg forsto :)
Spre frykt eller ikke, det er realitetene i Afghanistan som i størsteparten av den muslimske verden. Halvparten av de soldater vi mistet i Libanon ble drept i hevnaksjoner, som oftest av en sniper under VK eller vannpatrulje. Det var alltid en villkårlig soldat som ble plukket ut, og alltid en god stund etter den hendelsen som var årsaken til hevnen. Dette er en realitet som alle som gjør utenlandstjeneste i muslimske land er meget klar over.
Hvem som skjøt er jeg ikke sikker på, det strides det visst litt om. Uansett så må du regne med at endel av de skadde skyldes nordmennenes gummikuler, noe som kan utløse hevnaksjoner.
Hvorfor tror du egentlig at det er noe mindre primitivt idag?
Det har bare en annen innpakning.
mulig det er feil ordvalg, men jeg ville ikke gått til nærmeste ambassade for å steine dem, fordi de hadde publisert en tegning...
Jammen da får vi gjøre det samme.
Følge gamle norske skikker.
Vi har jo F16 der nede alt.
Som sagt; jeg er ikke åpen for vitsing rundt slike tema..
mulig det er feil ordvalg, men jeg ville ikke gått til nærmeste ambassade for å steine dem, fordi de hadde publisert en tegning...
Det skytes jo folk, og tennes på bygninger i den kristne rettferdighet og, f.eks abort er jo ikke særlig populært... Flere leger som har blitt skutt av den grunn...
Det skytes jo folk, og tennes på bygninger i den kristne rettferdighet og, f.eks abort er jo ikke særlig populært... Flere leger som har blitt skutt av den grunn...
Sant nok at abort ikke er populært og at de er radikale på sin måte de og.
Men når brente kristne en bygning? :sjokk:
Spre frykt eller ikke, det er realitetene i Afghanistan som i størsteparten av den muslimske verden. Halvparten av de soldater vi mistet i Libanon ble drept i hevnaksjoner, som oftest av en sniper under VK eller vannpatrulje. Det var alltid en villkårlig soldat som ble plukket ut, og alltid en god stund etter den hendelsen som var årsaken til hevnen. Dette er en realitet som alle som gjør utenlandstjeneste i muslimske land er meget klar over.
Hvem som skjøt er jeg ikke sikker på, det strides det visst litt om. Uansett så må du regne med at endel av de skadde skyldes nordmennenes gummikuler, noe som kan utløse hevnaksjoner.
Sant nok, men ifløge Afghanske myndigheter, så sier de at det var dem.
Uansett er jeg enig i at det kan komme reaksjoner, men nå har vi jo også sett slike opptøyer i Kosovo over tid, mot nordmenn (her forkledd som NATO), og det har nå ennå ikke fått følger.
Kristne ekstremister driver også med mye uhumskheter. Jeg synes det er viktig å huske på at alle muslimer ikke er terrorister/ekstremister, og at det er et mangfold av reaksjoner og mangel på sådan hos muslimer.
Kristne ekstremister driver også med mye uhumskheter. Jeg synes det er viktig å huske på at alle muslimer ikke er terrorister/ekstremister, og at det er et mangfold av reaksjoner og mangel på sådan hos muslimer.
Helt enig, men her ødelegger noen få for veldig mange, vil jeg tro.
Sexy Sadie
08-02-06, 17:36
Dette er en realitet som alle som gjør utenlandstjeneste i muslimske land er meget klar over.
.
Øye for øye, tann for tann-mentaliteten. Det er så sykt.
Lystløgner
08-02-06, 17:36
Som sagt; jeg er ikke åpen for vitsing rundt slike tema..
Og hvem faen har innbilt deg at det er vits?
Det er sånn det funker her i verden. Det er det soldater gjør. DREPER.
Sexy Sadie
08-02-06, 17:37
Og hvem faen har innbilt deg at det er vits?
Det er sånn det funker her i verden. Det er det soldater gjør. DREPER.
Lystløgner.
Det er her du driter deg litt ut.... :lol:
Lystløgner
08-02-06, 17:40
Øye for øye, tann for tann-mentaliteten. Det er så sykt.
I motseting til øye for testikkel og fot for tann som er det vi driver med.
Dere vil ikke hjelpe oss med å fange terrorister nei? Da bomber vi istedet ethvert mål der vi TROR de er.
Dere tar livet av noen av våre, da innfører vi boikott og økonomisk blokade slik at barna deres ikke får medisiner.
Resultatet er akkurat det samme, bare innpakningen som er forskjellig.
I motseting til øye for testikkel og fot for tann som er det vi driver med.
Dere vil ikke hjelpe oss med å fange terrorister nei? Da bomber vi istedet ethvert mål der vi TROR de er.
Dere tar livet av noen av våre, da innfører vi boikott og økonomisk blokade slik at barna deres ikke får medisiner.
Resultatet er akkurat det samme, bare innpakningen som er forskjellig.
Eh, tror det var legene der som boikottet medisiner fra europa og amerika først...
Den er litt drøy, nei du får daue av hva det er du har, for de som lager medisinen du trenger har trykka en tegning...
Sexy Sadie
08-02-06, 18:12
Eh, tror det var legene der som boikottet medisiner fra europa og amerika først...
Den er litt drøy, nei du får daue av hva det er du har, for de som lager medisinen du trenger har trykka en tegning...
Av mennesker som burde vite bedre, kanskje er ikke det å redde liv så viktig i islam... :lol:
Tror det bryter en universell lege-etikk ja...
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.