Se full versjon : Jeg er håpløst avhengig
av Project Entropia. Digital heroin er vel den beste beskrivelsen jeg kan komme på. Grafikken er ikke i verdensklasse, men fy så hekta man blir. Dette er det eneste jeg spiller nå, selv om de sier det egentlig ikke er et spill, men snarere et virtuelt univers.
et virtuelt univers.
I hvilken galakse befinner du deg i da?
Sexy Sadie
08-02-06, 22:30
Er det på nett, eller har du en cd? :-P
Det fremgår ikke helt klart, men jeg regner med det er melkeveien ettersom Planet Calypso (som vi befinner oss på) er befolket av mennesker utvandret fra Jorden.
Er det på nett, eller har du en cd? :-P
På nett fritt for nedlasting.
www.projectentropia.com
Sexy Sadie
08-02-06, 22:39
På nett fritt for nedlasting.
www.projectentropia.com
Tøft.
Augh! Jeg som har slitt så lenge. Jeg tapte auksjonen på a104 amp'en jeg la in bud på i Entropia. Sukk. Jaja, får lete opp en ny en. :-(
meeeget farlig spill det der, leste om det for en stund siden da jeg spilte AO smo verst - måtte jo prøve.
Fant fort ut at dette er et spill bankkortet mitt ble varmt av da jeg så muligheten for å kjøpe seg til uberhimmelen.
Men jeg er likevel enig, dette er egentlig et helt utrolig spill / koeksisterende dimensjon
:)
Sexy Sadie
09-02-06, 14:01
Hvis kims ser den her tråden og får dilla på det der spillet så ser vi ikke mer til henne i år. :rofl:
meeeget farlig spill det der, leste om det for en stund siden da jeg spilte AO smo verst - måtte jo prøve.
Fant fort ut at dette er et spill bankkortet mitt ble varmt av da jeg så muligheten for å kjøpe seg til uberhimmelen.
Men jeg er likevel enig, dette er egentlig et helt utrolig spill / koeksisterende dimensjon
:)
Vel, du trenger ikke sette inn penger. Jeg har ikke gjort det, og har spilt i snart to måneder og det går strykende :mrgreen:
Coolt at man kan veksle spacebucks inn i ordentlig valuta.
Hvis kims ser den her tråden og får dilla på det der spillet så ser vi ikke mer til henne i år. :rofl:
Ha, dere prøvde å gjemme den for meg ja! gleder meg til hjem og finne ut hva dette er! 8)
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.