Se full versjon : Hvorfor kommer denne?
Dette forumet er stengt, du kan ikke starte nye, svare på eller endre temaer
Jeg skulle svare på innlegget til Master om tegningene.
Det var vel innlegget til Starwolf du refererte til. Ble flyttet til avfallskannen fordi jeg er usikker på om det er lurt å krydre kafeen med linker til muhammed-karikaturer bare for å provosere. Greit at Fritz kom med en link for å bevise et poeng med at de finnes overalt på nett, men jeg er ikke på linje med de som bare trykker dem for å provosere...
Det var vel innlegget til Starwolf du refererte til. Ble flyttet til avfallskannen fordi jeg er usikker på om det er lurt å krydre kafeen med linker til muhammed-karikaturer bare for å provosere. Greit at Fritz kom med en link for å bevise et poeng med at de finnes overalt på nett, men jeg er ikke på linje med de som bare trykker dem for å provosere...
Helt enig :)
Det lå mange tegninger der, også av andre typer. Den slettingen der var feig synes jeg.
Jeg la inn linken på nytt, men slettet da jeg så denne posten. Jeg la den opp igjen før jeg så denne tråden. Isted fikk jeg en feilmelding på PC'en og jeg fikk ikke sjekket om innlegget ble lagt inn eller ikke. Da jeg ikke fanten den nå trodde jeg at den ikke ble posten i første omgang.
Japp, enig med Base. Det var en feig sletting. Det var svært lite tegninger av Muhammed, men desto fler som tok for seg emnet. Dette grenser til politisk korrekthet.
Jeg skjønner at dere kan synes det, men det har oppstått endel brunskjorte-virksomhet rundt disse tegningene som jeg ikke ønsker å bli assosiert med.
Det kan jeg skjønne. Jeg har intet til overs for dem jeg heller.
Dette her var vel ikke i nærheten føler jeg. Det er vel mer snakk om at MM er redd for at NK skal bli hacket og at det blir massedemo i hagen hans. :knegg:
Dette her var vel ikke i nærheten føler jeg. Det er vel mer snakk om at MM er redd for at NK skal bli hacket og at det blir massedemo i hagen hans. :knegg:
Vi kan vel møte opp og forsvare ham da? :snill:
Vi kan vel møte opp og forsvare ham da? :snill:
Du tar dem med Kalashnikov og jeg tar dem med bensinbomber?
Du tar dem med Kalashnikov og jeg tar dem med bensinbomber?
Jeg kan informere også. Gi situasjonsrapporter og sånn :blunke:
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.