Se full versjon : OL i Torino
Da er OL i Torino i gang og Norge har altså tatt en finfin fangst med medaljer i starten.
Skiskytterne sørget for sølv og bronse på 20-km, mens kombinertgutta tok en flott bronse på 15-km, Kari Traa avsluttet kvelden med sølv i Freestyle.
Fire medaljer på første dag er jo genialt :)
Sexy Sadie
11-02-06, 23:33
Tja, vi får håp det blir likar i mårra...
Da er OL i Torino i gang og Norge har altså tatt en finfin fangst med medaljer i starten.
Skiskytterne sørget for sølv og bronse på 20-km, mens kombinertgutta tok en flott bronse på 15-km, Kari Traa avsluttet kvelden med sølv i Freestyle.
Fire medaljer på første dag er jo genialt :)Synd att bjørndalen hadde åproblem med siste skottet. annars tror jeg det hade blevet guld der.
Synd att bjørndalen hadde åproblem med siste skottet. annars tror jeg det hade blevet guld der.
Du venter vel heller til sverige tar mange gull. :rolf:
Hovmod.... ;)
Man trenger ikke mye av det med svensker her vet du. :elgen:
Du venter vel heller til sverige tar mange gull. :rolf:Hehe nei det får jeg nog vente lenge på. men jeg hoppers att dem tar guld i ishockey. men annars så håller jeg på Norge.
Synd att bjørndalen hadde åproblem med siste skottet. annars tror jeg det hade blevet guld der.
Det hadde helt klart blitt gull da ja, men mer irriterende synes jeg at Kari Traa ikke vant gullet. Jeg synes hun var flinkere enn hun som vant.
Det var juks att hon ikke vant.
Det var juks att hon ikke vant.
Neida, hun sa jo selv at hun ikke fortjente det :)
Joda det er juks. :mrgreen:
Synd at Marit Bjørgen måtte bryte i dag på grunn av diarè :knegg:
Ja dem er en masse pyser.
Synd at Marit Bjørgen måtte bryte i dag på grunn av diarè :knegg:
sikkert ikke noe særlig å gå ski med diare...
Fire medaljer på første dag er jo genialt :)
Ikke verst det. :wink:
Ser ut som kjetil Aamodt tar brons.
Ser ut som kjetil Aamodt tar brons.
Kan jo håpe på Axel Lund Svindal...
jepp det får vi hans tur snart
Det gikk ikke så bra nei.
Var han svensk?nei han er norsk. :mrgreen:
Da blev det ennu ett silver til norge. nor kommer gulden.
Da blev det ennu ett silver til norge. nor kommer gulden.
i morgen? :?:
vi får hoppas det. 8)
heier ikke du på svenskene da? :wink:
Jo da i ishockey så, men annars så blir det faktiskt på norsk, ettersom dem er flinkare. men jeg blir glad om sverige tar guld givetvis.
HURRA :spiller: :danser: :gitar: :joggesko: :gomac: :banan: :party: :potblad: :pub: :skål: :band: Gull til norge
Dette blir bare bedre og bedre. Annen dag av OL i Torino ga oss tre medaljer til, og vi er oppe i 1 gull, 3 sølv og 3 bronse.
Hvor mange medaljer tror man vi tar? Jeg tror vi tar 20 :)
To sølv og en bronse så langt i dag.
Men vi skulle jo hatt gull også.
Og så vil jeg gratulere svenskene med to gull i dag, deres første siden Lillehammer, faktisk! :gratulerer:
Jeg hater OL! :evil:
Det var alt jeg ville si.
Jeg hater OL! :evil:
Det var alt jeg ville si.
Hvorfor det?
Jeg er totalt uinteressert i sport, og når det er OL er det bare OL. Hver dag, fra morgen til kveld. Nyhetene handler om OL, OL-deltagerne er i alle aviser og blad. Jeg blir lei, lei, lei.
Flott at verdens land kan konkurrere og knytte bånd, men må det være så forbanna mye OL?
Jeg er totalt uinteressert i sport, og når det er OL er det bare OL. Hver dag, fra morgen til kveld. Nyhetene handler om OL, OL-deltagerne er i alle aviser og blad. Jeg blir lei, lei, lei.
Flott at verdens land kan konkurrere og knytte bånd, men må det være så forbanna mye OL?
Ja, det må det :nikker:
Sexy Sadie
15-02-06, 15:37
Fjernsynsapparatet har en av og på knapp. ;)
Fjernsynsapparatet har en av og på knapp. ;)
det kan jo hende vi vil se på fjernsyn, men ikke har lyust på å se på OL. Det er pokker meg ikke lett å finne noe som ikke er OL for tiden.
det kan jo hende vi vil se på fjernsyn, men ikke har lyust på å se på OL. Det er pokker meg ikke lett å finne noe som ikke er OL for tiden.
Hva med Tv2?
Nei, og i går så jeg faktisk fotball! :banner:
Det er liksom ikke nok at de påtvinger oss OL i alle medier, men de må slenge på en jævla fotballkamp midt opp det og?!
Jeg blir forarget når MINE tv-program blir avlyst eller flyttet til fordel for kjedelig 24timers sport. :grrr:
Nei, og i går så jeg faktisk fotball! :banner:
Det er liksom ikke nok at de påtvinger oss OL i alle medier, men de må slenge på en jævla fotballkamp midt opp det og?!
Jeg blir forarget når MINE tv-program blir avlyst eller flyttet til fordel for kjedelig 24timers sport. :grrr:
Forskjellen er at DINE program kan gå i reprise, mens sporten skjer AKKURAT nå :)
Forskjellen er at DINE program kan gå i reprise, mens sporten skjer AKKURAT nå :)
Men det er ikke det samme. :barnslig:
Sexy Sadie
16-02-06, 22:38
Jeg gjentar, noen ganger er det greit å være tv-løs totalt.
Sant nok, Sexy! Jeg eier ikke tv nå, og tror nok ikke jeg skal kjøpe det med første heller. Tidstyv er det.
Hurra hurra hurra hurra hurra hurra hurra hurra hurra før OL gull til sverige i ishockey. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Hurra hurra hurra hurra hurra hurra hurra hurra hurra OL er ferdig idag :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Hurra hurra hurra hurra hurra hurra hurra hurra hurra OL er ferdig idag :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
:klappe:
Hurra hurra hurra hurra hurra hurra hurra hurra hurra OL er ferdig idag :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:Kan nog hålle med deg. att nu er det nock, men det har vært bra tills nu men nu rekker det.
The Cryptic
22-03-06, 19:33
Jepp. Nå er det Dordi-fri sone på tittekasse (dessverre) lenge lenge...
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.