PDA

Se full versjon : Faens tannhelvete

Zenaria
22-02-06, 22:11
For første gang i mitt liv har jeg vondt i en tann etter at jeg har vært hos tannlegen. En venninne fortalte meg at hun også har opplevd dette. Ba meg vente en dag og se hva som skjedde. Å ha tannverk er et helvete. Hva sier brukere her inne, skal man ha vondt etter å ha vært hos tannlegen? :?:

Master
22-02-06, 22:34
Har opplevd det samme, trodde tannlegen hadde gjort noe helt galt for når bedøvelsen ga seg så hadde jeg smerter i flere dager før det ga seg og dette var for flere år siden, tanna er i topp form nå.

Jeg ville ringt tannlegen og spurt han/henne om dette er vanlig på akkurat den behandlingen du har fått.

Helt enig å ha tannverk er et helvete, så jeg er glad det er noen år siden sist jeg hadde dette.

Zenaria
22-02-06, 23:32
Har opplevd det samme, trodde tannlegen hadde gjort noe helt galt for når bedøvelsen ga seg så hadde jeg smerter i flere dager før det ga seg og dette var for flere år siden, tanna er i topp form nå.

Jeg ville ringt tannlegen og spurt han/henne om dette er vanlig på akkurat den behandlingen du har fått.

Helt enig å ha tannverk er et helvete, så jeg er glad det er noen år siden sist jeg hadde dette.

OK, da ringer jeg i morgen. :?:

Snorre
23-02-06, 13:25
Hei kjære!
Jeg har aldri hatt et hull.

:mrgreen:

carmensi
23-02-06, 17:01
Hatar att ta bedøvning så jeg borrar alltid utan bedøvning. det gjør ont det.

Zenaria
23-02-06, 21:03
Denne smerten er en bivirkning av bedøvelsen. Siden jeg er gravid har jeg fått en spesiell bedøvelse men en svært sjeldent bivirkning- som jeg har fått. Går ut om 10 dager. :besvimer:

Sexy Sadie
23-02-06, 21:04
Jeg må ta ut ei tann igjen ganske snart. :skremt:

Sorepheus
23-02-06, 23:08
Har et par almaganfyllinger jeg burde ha skiftet ut, men det er så dyrt.

Blossom
23-02-06, 23:15
Jeg har enda flere amalgamfyllinger som jeg burde byttet ut. Uhyggelig å tenke på alt kvikksølvet som går ut i kroppen min :gal:

Sorepheus
23-02-06, 23:53
Jupps, de sier man kan få direkte hull i hjernen av kvikksølv.

Blossom
24-02-06, 00:37
Takk, nå beroliget du meg

Shafahta arhidir
24-02-06, 01:03
Det går så greit så! :trøster:

Blossom
24-02-06, 10:36
Jupps, de sier man kan få direkte hull i hjernen av kvikksølv.

Nå gikk det opp for meg hvorfor jeg er så surrete og vimsete i hodet. At jeg glemmer ting veldig lett.

Sorepheus
24-02-06, 13:29
Nei, det er nok alkoholen skal du se :mrgreen:

Snorre
24-02-06, 21:14
Denne smerten er en bivirkning av bedøvelsen. Siden jeg er gravid har jeg fått en spesiell bedøvelse men en svært sjeldent bivirkning- som jeg har fått. Går ut om 10 dager. :besvimer:

Hmm, virker som om en lang rus, får håpe du slipper bakrusen.