Se full versjon : Faens tannhelvete
For første gang i mitt liv har jeg vondt i en tann etter at jeg har vært hos tannlegen. En venninne fortalte meg at hun også har opplevd dette. Ba meg vente en dag og se hva som skjedde. Å ha tannverk er et helvete. Hva sier brukere her inne, skal man ha vondt etter å ha vært hos tannlegen? :?:
Har opplevd det samme, trodde tannlegen hadde gjort noe helt galt for når bedøvelsen ga seg så hadde jeg smerter i flere dager før det ga seg og dette var for flere år siden, tanna er i topp form nå.
Jeg ville ringt tannlegen og spurt han/henne om dette er vanlig på akkurat den behandlingen du har fått.
Helt enig å ha tannverk er et helvete, så jeg er glad det er noen år siden sist jeg hadde dette.
Har opplevd det samme, trodde tannlegen hadde gjort noe helt galt for når bedøvelsen ga seg så hadde jeg smerter i flere dager før det ga seg og dette var for flere år siden, tanna er i topp form nå.
Jeg ville ringt tannlegen og spurt han/henne om dette er vanlig på akkurat den behandlingen du har fått.
Helt enig å ha tannverk er et helvete, så jeg er glad det er noen år siden sist jeg hadde dette.
OK, da ringer jeg i morgen. :?:
Hei kjære!
Jeg har aldri hatt et hull.
:mrgreen:
Hatar att ta bedøvning så jeg borrar alltid utan bedøvning. det gjør ont det.
Denne smerten er en bivirkning av bedøvelsen. Siden jeg er gravid har jeg fått en spesiell bedøvelse men en svært sjeldent bivirkning- som jeg har fått. Går ut om 10 dager. :besvimer:
Sexy Sadie
23-02-06, 21:04
Jeg må ta ut ei tann igjen ganske snart. :skremt:
Har et par almaganfyllinger jeg burde ha skiftet ut, men det er så dyrt.
Jeg har enda flere amalgamfyllinger som jeg burde byttet ut. Uhyggelig å tenke på alt kvikksølvet som går ut i kroppen min :gal:
Jupps, de sier man kan få direkte hull i hjernen av kvikksølv.
Takk, nå beroliget du meg
Shafahta arhidir
24-02-06, 01:03
Det går så greit så! :trøster:
Jupps, de sier man kan få direkte hull i hjernen av kvikksølv.
Nå gikk det opp for meg hvorfor jeg er så surrete og vimsete i hodet. At jeg glemmer ting veldig lett.
Nei, det er nok alkoholen skal du se :mrgreen:
Denne smerten er en bivirkning av bedøvelsen. Siden jeg er gravid har jeg fått en spesiell bedøvelse men en svært sjeldent bivirkning- som jeg har fått. Går ut om 10 dager. :besvimer:
Hmm, virker som om en lang rus, får håpe du slipper bakrusen.
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.