Se full versjon : Merkelig fenomen
Jeg klikker på uleste innlegg, og får opp 11 stk. Så leser jeg en og trykker på uleste innlegg igjen, nå er det bare 4 stk. Fordi?
Nei, det er en irritert fyr som lurer på hvorfor 6 meldinger ble borte fra oversikten.
Kanskje noen av cookiesene dine er halvstekte?
Hmmm, du sier noe. De burde jo strengt tatt være brent siden jeg ikke har tømt denne maskinen for denslags på fryktelig lenge.
Man må tømme for cookies sånn innimellom, ellers blir de mugne. :nemlig:
Jeg skal se om jeg......... rekker det i dag. Klokken nærmer seg halv ti og tid for min formidagsblund. :nemlig:
På tide å legge seg ja, der sier du noe...
Vi må aldri bytte jobb Tassen. :knegg:
Om du har 15 nye innlegg, så kan det jo være flere innlegg under samme hovedtråd?
Om du har 15 nye innlegg, så kan det jo være flere innlegg under samme hovedtråd?
Nei, jeg snakker antall tråder. Trykk på uleste innlegg og det kommer og 15 tråder. Klikk på en tråd og les, klikk så på uleste innlegg igjen og du regner med at det da vil komme opp 14 + det som måtte ha blitt postet mens du leste det ene du klikket deg innpå right?
Men da kommer det kanskje bare 6 tråder.... :?:
Nei, jeg snakker antall tråder. Trykk på uleste innlegg og det kommer og 15 tråder. Klikk på en tråd og les, klikk så på uleste innlegg igjen og du regner med at det da vil komme opp 14 + det som måtte ha blitt postet mens du leste det ene du klikket deg innpå right?
Men da kommer det kanskje bare 6 tråder.... :?:
Kanskje det er i et sånn lukket forum for moderatorere?
Da hadde de vel ikke kommet opp første gangen.
Jeg heller mer mot syke kaker-teorien min enn at dataen din på mystisk vis har hacket moddeforumet, om det finnes noe slikt da...
Jeg støtter også syk kake teorien, rett og slett fordi den er så mye bedre.
Jeg støtter også syk kake teorien, rett og slett fordi den er så mye bedre.
Jeg setter pris på støtten din Orca. Og det gjør nok alle syke kaker også. :nemlig:
The Cryptic
24-02-06, 17:57
Mugne cookies ja. Slår både ormer og annet fanteri :nemlig:
Jeg har opplevd noe av det samme noen ganger. Spesielt kan det skje når man har under 10 uleste meldinger/tråder. Skjønner ikke helt hvorfor. Passelig håpløst å feilsøke på feil som ikke forekommer hver gang.
Nå leste jeg de trådene som var og fikk ingen treff da jeg trykket på uleste innlegg. så leser jeg nettavisen, klikker meg inn igjen, i portalen står det at det er nå 103 nye innlegg, klikker og får opp 2!
Jadda, dette var det lett å forstå seg på. :knegg:
Nå leste jeg de trådene som var og fikk ingen treff da jeg trykket på uleste innlegg. så leser jeg nettavisen, klikker meg inn igjen, i portalen står det at det er nå 103 nye innlegg, klikker og får opp 2!
Jadda, dette var det lett å forstå seg på. :knegg:
Får det samme. Tror den henger seg opp. Det er 103 nye innlegg siden sist du logget deg på, men du har bare ikke lest to av dem ennå..
Det tallet som står på portalen er uansett ikke riktig, for den tar ikke hensyn til "Keep Unread"-modulen. Tror jeg skal fjerne den så den ikke forvirrer.
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.