Se full versjon : Tjukke bolla feita...
Nei gubben, selv om du påstår det, er ikke mannepuppene dine muskler! DE ER FETT! FETT!
Så slutt og mobbe meg for mitt!
:kjerring:
The Cryptic
24-02-06, 19:31
Jaha? Har Limafox vært ufin i språket :?:
Andre gubben... :oops:
Monogami :?:
The Cryptic
24-02-06, 19:40
RL-gubben?
Jepp, dog kun hvis han oppførere seg bedre i fremtiden :furie:
The Cryptic
24-02-06, 19:44
Huffda... Høres ikke bra ut det der
Man skal respektere folks fedme, det er et valg de gjør - altså å forkorte livet sitt med 10-20 år :?:
Han ber om det selv når han komenterer min vekt like før min månedlige. :dasker:
Han burde vite bedre... :kjefter:
Er uansett ikke artig å få slike småstikk hele tide. Og jeg er faktisk ikke feit! Kanskje inni hodet hans men...
Sier han virkelig at du er feit? Det går da ikke ann? Det mener jeg. Makan til frekkhet
Jeg har hatt en hard dag på jobb, men masse løfting av tunge ting, så jeg forsøkte å forklare at jeg trodde ikke jeg orka på trening i kveld, der han da pent forklare at jeg trenger på trening. Men han trenger ikke på trening altså, for alt på han er alt "muskler". Yeah right... :skuffet:
Man skal respektere folks fedme, det er et valg de gjør - altså å forkorte livet sitt med 10-20 år :?:
Kommer jo ann på det, mange "store" er jo i andskillig bedre fysisk form enn mange tynne...
Personlig trener jeg tre til fire ganger i uka,dvs svømmer rundt 4000-5000 m, og jogger +/- ei mil hver uke. jeg tror jeg forkorter livet mitt med høyt klor-inntak...
:velsigner:
Fans gubbe, gi han en på smekken.
Sexy Sadie
24-02-06, 20:32
Flytt inn på rommet mitt så lenge. :mrgreen:
Du er ikke sann, altså.
Enig med elektra om at Gongen nok ikke tenkte så mye før han skrev. Men Kims, ærlig talt, hvis dere ikke har barn sammen eler noe slikt så bør du nesten vurdere å bytte ham ut, makan til frekkhet.
Enig med elektra om at Gongen nok ikke tenkte så mye før han skrev.
Han pleier ikke tenke allverden etter han har skrevet heller. :knegg:
Siden jeg egentlig ikke har sagt noe galt, men likevel blir beskyldt for så kan jeg vel like greit si det. Jeg synes fedme er særdeles lite attraktivt.
Siden jeg egentlig ikke har sagt noe galt, men likevel blir beskyldt for så kan jeg vel like greit si det. Jeg synes fedme er særdeles lite attraktivt.
Har du noengang tenkt på at noen kanskje synes det samme om hysteriske besserwissere uten snev av evne til å ta selvkritikk? :?:
Jeg har generelt alle fordommer når det gjelder feite mennesker. Uintelligente, følelsesløse, åndelig svake, late og syke.
Sexy Sadie
25-02-06, 01:31
Mange liker heller ikke magre menn. ;)
Jeg har generelt alle fordommer når det gjelder feite mennesker. Uintelligente, følelsesløse, åndelig svake, late og syke.Nu tapte du respekten fra meg.
Sexy Sadie
25-02-06, 01:38
Jeg har generelt alle fordommer når det gjelder feite mennesker. Uintelligente, følelsesløse, åndelig svake, late og syke.
Da vil jeg ikke lese mere kjeft fra deg til folk som har fordommer mot andre typer mennesker, det seg være svartinger, muslimer, FRPère, alenemødre, sosialklienter eller hva det nu måtte være. :rofl:
Nu tapte du respekten fra meg.
Var ikke intendert mot noen her på kaféen, men det er som regel det førsteinntrykket jeg får når jeg ser en kraftig overvektig person. Det finnes som sagt unntak.
Da vil jeg ikke lese mere kjeft fra deg til folk som har fordommer mot andre typer mennesker, det seg være svartinger, muslimer, FRPère, alenemødre, sosialklienter eller hva det nu måtte være. :rofl:
Vel, jeg holder som regel kjeft om mine fedmefordommer, det var tross alt dere i jenteklubben"grei" som dro dette ut av meg.
Sexy Sadie
25-02-06, 01:50
Vel, jeg holder som regel kjeft om mine fedmefordommer, det var tross alt dere i jenteklubben"grei" som dro dette ut av meg.
Vel, nå ser jeg Kims hver uke, og jeg kan love deg at hennes samboer er på bærtur. Han bør passe "vaskeballen" sin selv.
Det er vel kanskje ikke det eneste du har fordommer mot.
Jeg skal innrømme at jeg ser poenget ditt. Hver gang jeg ser tynne mennesker tenker jeg på at de sikkert har anoreksi og at de virkelig setter alle krefter inn for å se ut som de gjør. De er syke og svake, uintelligente og late. I tillegg er det dritstygt med tynne mennesker og jeg kunne aldri falt for en som er tynn, ei heller kunne jeg tent på tynne mennesker.
:skuffet:
Helt utrolig å kunne lese så mye av en person bare ved å se på utseendet. Men det topper seg jo bare siden du også har fordommer mot meget mye mer. Nok en gang beviser du ved hjelp av få ord at du er kav rapende gal!
Var ikke intendert mot noen her på kaféen, men det er som regel det førsteinntrykket jeg får når jeg ser en kraftig overvektig person. Det finnes som sagt unntak.Poenget her er vel at din kommentar til Kimms hjertesukk var veldig lite passende. Noen ganger går det ann å ikke si det man tenker.
Når det kommer fra WG tas det med ro, jeg vil tro at hvis jeg hadde klaget over at gubben syntes eg var for tynn, ville nok Gongen forsvart fedme dypt og hellig...
:knegg:
Dette er sikkert en av de merkelige usunne rutinene man kommer inn i som par noen ganger.
Han kommentere vekta mi, og jeg svaret at jeg skal bli tynn den dagen han gror pannelugg. (noe han ikke har hatt siden midten på nittitallet)
Ser jo selv at dette ikke er bra, så vi må vel ta en runde på det... :skrape:
Dette er sikkert en av de merkelige usunne rutinene man kommer inn i som par noen ganger.
Han kommentere vekta mi, og jeg svaret at jeg skal bli tynn den dagen han gror pannelugg. (noe han ikke har hatt siden midten på nittitallet)
:skratt:
Det er faktisk den beste komentaren jeg har hørt på aldri så lenge!
Way to go!
:ler:
Når det kommer fra WG tas det med ro, jeg vil tro at hvis jeg hadde klaget over at gubben syntes eg var for tynn, ville nok Gongen forsvart fedme dypt og hellig...
:knegg:
Det er faktisk mulig.
Sexy Sadie
25-02-06, 17:35
:
Uansett så synes jeg han er teit når han kommenterer vekten din, det ville jeg aldri trodd om ham.
Det er som regel bare småting som jeg overser, som at han henger seg på spøken når jeg selv kommentere fasongen min, men på riktige dagene blir det bare nok! Det er greit at jeg spøker med det, men hva med å innimellom si at man ikke er enig, eventuelt at han liker meg som jeg er, eller at jeg overdriver? :roll:
Det er nok noe annet som egentlig plager han.
Pokker, må jeg begynde å sjekke om han har fått seg en elskerinne som er tynnere enn meg :?:
Trenger jo ikke være det. Kan jo være noe annet han ønsker seg.
Sexy Sadie
25-02-06, 18:10
Har du noen sinne hatt en kjæreste, dongen? :lol:
Opptil flere samtidig. Jeg tror han er trist over noe annet.
Sexy Sadie
25-02-06, 19:01
Opptil flere samtidig.
Det at man har hatt flere kjærester samtidig gjør en ikke til en god kjæreste, akkurat.
Nei, sant det. Det funker som regel ganske dårlig, man ender opp med ingen.
Opptil flere samtidig. Jeg tror han er trist over noe annet.
du har sikkert rett, men skulle ønske han taklet det på en annen måte da...
:knegg: Mye artig lesning.
Ja det har du rett i magnus. Jeg aner ikke hvor jeg skal hoppe på engang så jeg gidder ikke. Venter til de begynner igjen. :knegg:
The Cryptic
01-03-06, 12:13
:popcorn:
Hvordan er ståa nå da Kims, før påsken setter inn? :)
Kilobriegg som kommer hver påske hjelper ikke på saken... :mrgreen:
:knegg: du får spe på med litt skigåing. ;)
Må nok det ja! Heldigvis er de laget slik at du blir så kvalm etter et, at du ikke spiser fler... :nemlig:
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.