Se full versjon : Helvete også
Sexy Sadie
03-03-06, 23:57
Jeg ble trukket 5700 kr i husleie istedet for 2700 kr i husleie i går, oppdager det etter klokken 17 i dag og har småpenger til jeg har fått ordnet det i banken på mandag. Huseieren er av alle steder på fjellet, så har får ikke ordnet det han heller, sa kjerringa hans.
Det her trenger jeg ikke nå. :-|
Kjedelig. Da får du sutte på tommelen i helga da.
Sexy Sadie
04-03-06, 00:00
Kjedelig. Da får du sutte på tommelen i helga da.
Hjertelig takk, du.
Hjertelig takk, du.
Tenkt på de pengen du sparer ved å sitte inne å sutte, så blir du straks rikerer på mandag. :mrgreen:
Hvordan klarer du å få til dette da?
Sexy Sadie
04-03-06, 00:10
Tenkt på de pengen du sparer ved å sitte inne å sutte, så blir du straks rikerer på mandag. :mrgreen:
:roll:
Hvordan klarer du å få til dette da?
Har en 100kr i lommeboken, brød og kaffe i leiligheten, så det går bra, men det er liksom ikke mere pengetrøbbel jeg trenger for tiden etter visdomstannhelvete og bekymringen for å betale det.
Hehe, du får trøste deg med at jeg klarte å sende ei hel lønning til telenor mobil. Jeg var ikke spesielt høy i hatten da...
Sexy Sadie
04-03-06, 00:16
Hehe, du får trøste deg med at jeg klarte å sende ei hel lønning til telenor mobil. Jeg var ikke spesielt høy i hatten da...
Sånt er kjipt altså.
Ja, kjipt er bare fornavnet. Heldigvis ler jeg bare av det, og det gjorde jeg den fyllesjukmorgenen jeg oppdaget det også.
Sexy Sadie
04-03-06, 00:18
Jeg kan kanskje le av det her når jeg ser pengene mine på kontoen igjen.
Det kule var at telenor ringte meg og lurte på om jeg ville ha igjen pengene mine. :knegg:
Du har da sikkert en god venninne som kan låne deg noen penger over helgen.
Sexy Sadie
04-03-06, 00:23
Som skrevet allerede, så har jeg ost på kakskiva til over helgen.
Jeg kan sikkert sende deg noen peng SS, men de når ikke frem før på mandagen likevel, så jeg gidder ikke. :mrgreen:
Sexy Sadie
04-03-06, 01:28
Det går bra, som sagt.
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.