Se full versjon : Skjulte forum?
Er det mange skjulte forum, siden jeg ser at det stadig vekk er nye innlegg, men ikke på mitt "nivå"? :)
Vi har til og med eget skjult forum for eiere av undulater, tror jeg.
Ehhh, er ikke helt sikker da jeg ikke har egen undulat enda.
Men jeg vurderer å kjøpe slik at jeg også kan være med i NK sitt undeulat forum dersom det er et da.
Sexy Sadie
06-03-06, 14:55
Det er et forum for de med over 1500 innlegg.
Det er sikkert et moderatorforum også, skulle jeg tro? Det er i alle fall vanlig å ha, og det som kommer der av innlegg havner også på den generelle lista.
SS, det forumet for 1500, er det slik at når vi i bakevja kommer dit, så blir grensene satt opp til 4000 eller noe? :knegg:
De driver fremdeles og vurderer anken min til Akvarieforumet. Jeg har ikke akvarie altså, men jeg har hatt veldig lenge og er veldig glad i akvarier generelt sett og tenkte at det kunne inspirere litt å komme inn dit, men den gang ei. :-?
Likeledes min søknad til syltetøyforumet. Jeg fikk hele rips og stikkelsbærsesongen ødelagt i fjor siden jeg ikke hadde tilgang til syltekompetansen som finnes der inne.
Jeg regner med vi øker 5000-forumet til 6000 så snart Base begynner å nærme seg, for ham vil vi ikke ha inn.
'
Det minner meg om at det er på tide jeg begynner å spamme litt, slik at jeg kommer inn der selv. :knegg:
La oss starte en spammetråd :nemlig:
Likeledes min søknad til syltetøyforumet. Jeg fikk hele rips og stikkelsbærsesongen ødelagt i fjor siden jeg ikke hadde tilgang til syltekompetansen som finnes der inne.
Ja, du vet ikke hva du går glipp av. Bare sist uke ble det startet ikke mindre en 500 tråder sist uke.
Spesielt bra er agurksyltetøytråden. :D
Jeg har hørt rykter om de genmodifiserte jordbærene dere syltet i fjor, blir det noe slikt i år igjen? Jeg har jo fått meg eget kjøkken nå, kanskje jeg bør vurdere en liten søknad etterhvert?
Base: Hvor lang er egentlig behandlingstiden der?
Du vet da reglene tassen.Enten akvariumforum, eller syltetøyforum. Undulatforumet kan kombineres, så lenge en skriver over 85 innlegg, men ikke starter mer en 31 tråder pr. 4 dag...
Da venter jeg til anken min til Akvarieforumet er vurdert før jeg eventuelt søker på Sylteforumet eller det jeg ikke har lov til å nevne med navn...
Det er foresten et eget forum for oss som har mer en 40 ord i gjennomsnitt per innlegg, samt har skrevet mer enn 1000. Stjerneklubben, heter den, og der foregår det ikke i små hint, der er det teskjeforklaringer i alt.
Samt noen gode, lange vitser innimellom :nemlig:
Er visst nok også et eget linkeforum, men jeg tror master er den eneste som har greid inngangskriteriene der.
Til gjengjeld har han linka seg godt opp!
Det går rykter om at han har funnet frem til flere linker enn google.
Er visst nok også et eget linkeforum, men jeg tror master er den eneste som har greid inngangskriteriene der.
Har du en link til den ?
Sexy Sadie
06-03-06, 17:55
Det er sikkert et moderatorforum også, skulle jeg tro? Det er i alle fall vanlig å ha, og det som kommer der av innlegg havner også på den generelle lista.
Ja, vi har et moddeforum, men vi bruker det ikke så mye egentlig.
Har du en link til den ?
Du må visst spørre Master gitt. :knegg:
Håper trådstarter er fornøyd med svarene. :D
Håper trådstarter er fornøyd med svarene. :D
:nikker:
http://www.friday-fun.com/files/smilies/monkey2.gif
Hemmelig... :wink:
Jeg skjønner at jeg må delta litt i denne tråden.
The Cryptic
07-03-06, 11:22
:lol:
Vi andre må heller jobbe hardt og målrettet med det syltetøyforumet. Jeg visste ikke engang at det var her før jeg leste denne tråden, men jeg skal nå sporenstraks utarbeide en personlig tiltaksplan med navnet "TC som modde på Syltetøy innen 2010"
:ivrig: Mannen min slår til igjen.
Og dere er det ikke på tide med en syltetøyavatarkonkuranse snart ?
The Cryptic
07-03-06, 12:55
Syltetøyavatarkonkurranse? :ivrig:
Master: Spar du frem noen nettsteder som spesialiserer seg i slikt?
Bruker lett noen timer på å goooglefrem agurksyltetøyglassavatar. :D
The Cryptic
07-03-06, 13:05
Det kommer vel an på hvorvidt det bare skal være syltetøy, eller om det kan være tilbehør også :luring:
Nysgjerrig som f... på disse skjulte forumene jeg.
Nysgjerrig som f... på disse skjulte forumene jeg.
You will soon know.
skjer det noe gøy i forumet for de over 150 da?....
Sexy Sadie
29-11-06, 23:07
Du har da adgang til 200-innleggsforumet.
Sexy Sadie
29-11-06, 23:10
Det skjer ikke så mye der for tiden.
pst: vi er ikke der arketypen :knegg:
:sgodter:
Dere vil vel finne ut av det når dere kommer der. Men dere er nevnt i en tråd. :nemlig:
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.