Se full versjon : Fugleinfluensa
"NÅR EN ELEFANT TRAMPER, RISTER SAVANNENE.
NÅR EN LØVE BRØLER, RYSTES AFRICA
NÅR EN KYLLING NYSER, SKJELVER VERDEN!!!!!"
Også er det sannsynlivgivis ikke disse villfuglene som smitter kyllingene våre allikevel, det er jo andre veien rundt. Vi driver og sleper forbudte, smittede kyllinger rundt omkring i verden.
Jommen sa jeg fuglesmør.
Ikke ødelegg vitsen da pip pip med logiske sluttninger :-o
Vitsen ble jo bare enda bedre den?
Det er kyllingen som er syndere, og som vi bør være på vakt mot når den nyser.
åhh, jeg leste innlegget ditt litt for fort. :oops:
Gjør du også sånn :snill:
Men det er jo bra, er det ikke? Da behøver du ikke å være så redd for katten din lengre. Om du ikke bor i nærheten av en kyllingfabrikk, da.
Gjør du også sånn :snill:
Men det er jo bra, er det ikke? Da behøver du ikke å være så redd for katten din lengre. Om du ikke bor i nærheten av en kyllingfabrikk, da.
Men jeg bor i nærheten av et fuglereservat og jeg er litt bekymret, det skal jeg i hvertfall være når sommeren nærmere seg. Men inntil nå kuler jeg han. :lol:
Ja du sier noe.
Måker/Måser har jo sine to triks.
Stupetrikset og drittrikset.
Dette er vel noe som bekymrer mange i disse tider.
Men jeg bor i nærheten av et fuglereservat og jeg er litt bekymret, det skal jeg i hvertfall være når sommeren nærmere seg. Men inntil nå kuler jeg han. :lol:
Du kuler`n enda tenker jeg ;)
Vet om noen som var klare for å grave seg ned og kuttet draktisk på kyllingmat etc.
morsmt! :knegg:
Nå har visst fugleinfluensaen mutert igjen da, og hønsevaksinasjonstiltaket i Kina har ikke vært helt vellykket.
ja uff og uff. Er like før vi dør igjen nå.
Jaja, du kan jo være heldig og ikke være blant de 100.000.000 som kan stryke med gitt.
Jepp. Regner med de er døde i morra, for mennesker smittes jo av mennesker over en lav sko nå!
Ja, det er sant, men av den vanlige influensaen foreløpig.
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.