PDA

Se full versjon : Trådløst nettverk er no dritt

Blossom
09-03-06, 21:38
Trådløst nettverk er noe ustabilt herk. Se å utarbeide og forbedre med en gang slik at man får det man har betalt for, telenor eller hvem f... det er :kjerring: :kjefter:

Uketassen
09-03-06, 21:44
Ehh, vet du ikke hvem du får nett fra?

pip
09-03-06, 22:02
Du har vel ikke kjøpt bra nok sender, da vel? :?:

Det kan vel ikke de noe for?

Blossom
09-03-06, 22:05
Bor i kollektiv. Jævla ustablit nett her. Det er chello tror jeg. Nå er det litt bedre igjen. Det er bra NÅR det funker.

Blossom
09-03-06, 22:07
Du har vel ikke kjøpt bra nok sender, da vel? :?:

Det kan vel ikke de noe for?

Det trodde vi kanskje var problemet, derfor kjøpte huseier den største og beste routeren på markedet omtrent. Nå har vi to routere, det er noe annet muffins som vi ikke finner ut av. Mange andre også som har mystiske problemer med trådløst nett. Det blir vel forbedret etter hvert det også

pip
09-03-06, 22:11
Jeg bor også i kollektiv. Men hva har det med saken å gjøre? Tråløst funker ikke alltid bra for mange på en gang. Og alle pc-er er ikke like gode til å ta imot signaler. Og en sender rekker jo ikke nødvendigvis over alt, den har sine begrensninger. Men uansett, så kan ikke leverandøren din gjøre noe med dette.

Mr.Man
09-03-06, 22:18
Er det mange på kan det lønne seg å investere i en router som har 108.11g-standard og trafikkprioritering. De får man ikke som standard for å si det sånn. Den wlan-routeren jeg fikk av NGT er ganske rævva.

Blossom
09-03-06, 22:27
Jeg bor også i kollektiv. Men hva har det med saken å gjøre? Tråløst funker ikke alltid bra for mange på en gang. Og alle pc-er er ikke like gode til å ta imot signaler. Og en sender rekker jo ikke nødvendigvis over alt, den har sine begrensninger. Men uansett, så kan ikke leverandøren din gjøre noe med dette.

Derfor skaper det frustrasjoner, men det er tross alt bare en bagatell i det store bildet

carmensi
10-03-06, 17:51
Bor i ett hus og satt opp trådløst nett verk her og det fungerer bra. både oppe i andre etg og i i 1 etg.

Mr.Man
10-03-06, 17:57
Bor i ett hus og satt opp trådløst nett verk her og det fungerer bra. både oppe i andre etg og i i 1 etg.
Helt til en av dere begynner å laste ned torrents eller game på nett.

carmensi
10-03-06, 18:13
Jepp så klart

pip
10-03-06, 19:00
Helt til en av dere begynner å laste ned torrents eller game på nett.

Man må jo ha en kablel i tillegg, så klart.

Det holder ikke med bare trådløst.

Men jeg er faktisk litt imponert, for kabelen til børsja mi ble det noe krøll med, og nå bruker jeg bare trådløst til daglig. Kan se filmer fra serveren uten problemer, og det hadde jeg ikke regnet med.