Se full versjon : karma og giftemål
2 spørsmål
alltså jeg ble gift en gang her inne men så ble jeg skilt...
så søker søt liten gutt for slaveri her inne som gir meg blomster ofte og masere tærne mine..
og som vil piskes ofte
og så over til karma hvorfor i huttaheita har jeg ikke fått flere karma greier?? hmrf ser surt på alle som ikke gir meg god karma!!
Ikke helt din stil, kjære.
Jeg fant ikke "Du slå meg? Nei, jeg slå deg"-smileyen...
Du må nok gjøre deg fortjent til karma.
Jaja men alltså jeg har ikke funnet ut hvordan det karma greierne er da står jo ingne plasser der da!
Har du forsøkt å klikke på noen av linkene i og rundt karmaikonene?
jepp gjorde det nå hehehe
Men ikke noe karmapluss til meg som takk? :roll:
Nei, testen var minuskarma til meg. :snill:
Rene iq- testen. :mrgreen:
Mmm, hvilke konklusjoner skal vi dra om dem ut fra dette, mon tro? De må uansett føres inn i journal.
Jeg tror noen bør knulle som kaniner helt til de har LadyChi som unge og så bør hun få masse ris på rumpen. :nemlig:
Jeg tror noen bør knulle som kaniner helt til de har LadyChi som unge og så bør hun få masse ris på rumpen. :nemlig:
HØØØØØØØØØ
:evil:
:gapskratt:
Tror jeg kan tåle litt pisking så lenge man holder seg unna ballene..
Kan slikke deg på ballene jeg, tender ;) :lol:
Jeg er flink til sånt :pupper:
:lager nettkafeehotellrom for Wg og Blossom: :skremt:
Sexy Sadie
12-03-06, 23:16
Kan du holde S/M greiene til en tråd?
Kan du holde S/M greiene til en tråd?
Hvorfor det?
Sexy Sadie
13-03-06, 00:28
Fordi jeg synes det er kjedelig å få slike bilder pælmet i hver en tråd hun lager.
Tror jeg kan tåle litt pisking så lenge man holder seg unna ballene..
er jo gøy da så holder meg aldri unna ballene jeg !!!
Fordi jeg synes det er kjedelig å få slike bilder pælmet i hver en tråd hun lager.
er du gretten om dagen SS i og med en ikke kan ha bilder her og der? bare lurer alltså :-D
Det er ikke alle som liker å få andres seksualitet flashet i så stor grad.
Sexy Sadie
13-03-06, 01:02
er du gretten om dagen SS i og med en ikke kan ha bilder her og der? bare lurer alltså :-D
Nei, overhodet ikke sur. Men jeg synes folk med "interessante erotiske livsstiler" kan holde de litt utenfor min sfære.
Er det ikke greit med en tråd da?
uhmm dette er jo ikke en sm tråd da dette er jo om spørmål jeg hadde om karma og gifte mål *S*
men får jeg seriøse svar da??
NOPE!!! hmm tror jeg blir borte i 6 mdn igjen jeg alltså!!!
spiller goldminer i 6 mnd og kommer tilbake!
Sexy Sadie
15-03-06, 00:02
Det er ikke nødvendig å bli sur fordi man ber deg om å holde bildene dine i èn tråd.
Blir du borte igjen? :lykkelig:
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.