Se full versjon : Now I can find it
Jeg har i den siste tiden hatt det med å miste ting. Avtaleboken min var borte såpass lenge at jeg måtte kjøpe ny, nå har jeg to. For noen dager siden stopper min hukommelse fra samværet med nøklene mine (igjen). Har derfor gått til innkjøp av en Now you can find it (http://www.enklereliv.no/wsp/enklereliv/frontend.cgi?session=9gmst7j9hkq0p697wh5b1hwqvw3rt n&func=frontend.show&func_id=1285&template=shop_product&page=product)-sak.
Så når jeg finner nøklene, så skal jeg feste på en sånn piper med en gang.
Jeg følte meg litt sånn resignert da jeg pakket opp den greia i dag, og så gjennom katalogen til det firmaet jeg kjøpte den fra. Masse sånne gamlis-ting, støttestrømper, inkontinensbind, stokker, telefoner med STORE tall, alt det der.
Jeg trenger trøst. Eller noe.
Har vi fått en dement unge?
Dere har demente gener, Elektra.
Faen heller. Det måtte jo være noe galt med dette.
Jeg mista lokket til lepomaden i kveld, men det var etter 6 halvlitere og mye flørting
Det eneste du fikk ut av seks havlitere og masse flørting var å miste lokket til leppepomaden? Det er faktisk hakket mer trist enn jeg trodde var mulig.
Ja, men jeg er i hvert fall god og full :)
På en måte høres det bare trist ut det også. Du må pule, gongen. Gudene skal vite at både du og resten av verden har godt av at du får deg et ligg innimellom.
Ja, jeg ditcha hu ene damen fordi jeg var litt utilfreds med fysikken, og hu andre dame viste seg til slutt å være samboer med en eller annen fyr.. jeg fikk mye kos da.. :)
Hvis du nå bare legger av deg primadonna-nykkene, så får du deg et ligg du også.
Utilfreds med fysikken? Er du en av de sære som vil ha tynne flisedamer?
Næsj, det spiller egentlig ikke noen rolle :)
:litt enkel etter mange alkohyler:
Næsj, det spiller egentlig ikke noen rolle :)
Hva spilller noen rolle da?
Hva spilller noen rolle da?
Husker ikke helt .. :trøtt:
Jeg tipper hun så ham dypt inn i øynene hans og hvisket hest: "Jeg får sånn lyst på en god, tykk kjøttpølse når jeg snakker med deg Gongen." Det var nok dråpen for Wonderboyen vår, hun var ikke veggis. Noen prinsipper må man ha. :nemlig:
Det var altså en fisk og ikke en kjøttpølse ..
Fikk hun lyst på fisk av å snakke med deg? :shocked:
Sexy Sadie
14-03-06, 20:06
Ja, jeg ditcha hu ene damen fordi jeg var litt utilfreds med fysikken, og hu andre dame viste seg til slutt å være samboer med en eller annen fyr.. jeg fikk mye kos da.. :)
Hva med din egen fysikk da?
Kan du egentlig tillate deg å være så kresen. :lol:
Hvis du husker bedre at du mista lokket til lepomaden, enn hva det var som gjorde at du ikke pøka damen, har du kanskje litt feil fokus i fylla? :wink:
Eventuelt ikke er nøden stor nok :knegg:
Hva med din egen fysikk da?
Kan du egentlig tillate deg å være så kresen. :lol:
Tja, jeg vet ikke helt, i speilet hjemme ser jeg veltrent og slank ut, men i speilet på solariumet ser jeg litt lubben ut ..
Hvis du husker bedre at du mista lokket til lepomaden, enn hva det var som gjorde at du ikke pøka damen, har du kanskje litt feil fokus i fylla? :wink:
Eventuelt ikke er nøden stor nok :knegg:
Tja, hu hadde samboer og hu andre dro hjem som sagt :roll:
Sexy Sadie
15-03-06, 00:10
Ganske typisk fyrer og mene at de skal kunne velge seg kvinner fra "øverste hylle" uansett hvordan de selv ser ut. :lol:
Du høres bitter ut SS, er det ingen som velger deg for tiden?
Veeeel, jeg veier 70,5kg med støvler og ytterklær, så jeg veier vel 69kg , Jeg er 168 høy, så det vil si at jeg veier akkurat idealvekten min. Case closed.
Sexy Sadie
15-03-06, 15:16
Du høres bitter ut SS, er det ingen som velger deg for tiden?
:lol:
Idealvekt er ikke nødvendigvis synonymt med å se bra ut.
Nei, men mangel på idealvekt er vel gjerne synonymt med å ikke se bra ut, både når det gjelder tynn og overvektig.
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.