PDA

Se full versjon : Send Krekar hjem

Limafox
13-03-06, 17:19
Det er ikke ofte jeg nikker samtykkende til oppslag som ombefatter Carl I Hagens utspill, men dette utspillet mener jeg gjerne burde komme til sin rett.

http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/03/13/460571.html

Etter Mullaens oppslag om at Osama og co er gode mennesker og at Vesten nå prøver å tillintetgjøre Islam, noe som godt mulig er en grei måte å bli kvitt midtøstenproblemet på :P, så synes iallefall jeg at Krekar burde settes på første buss til Gardermoen og blitt tuppet på et flysom landa i nærheten av Irak.

Makan til kar. Noen som kan gi meg et par gode grunner or å ikke ville kaste ham ut av landet?

Mr.Man
13-03-06, 17:47
Han er jo formelt utvist, men før vi kan hive ham ut må vi først ta bort den dustete regelen om at man ikke skal risikere tortur eller dødsstraff ved tilbakesending. Hvilken rett har vi til å diktere andre lands strafferammer? Og hva er egentlig tortur?

Sexy Sadie
13-03-06, 18:03
Vel, nå er ikke Krekar terrorist, men hans islamisme begynner å bli en torn i øyet på meg også.

Goffy
13-03-06, 18:03
Det er helt urimelig at den norske stat ha noe ansvar for skjebnen til mennesker som ved dom eller vedtak er blitt utvist fra riket.

Så lenge denne dommen er gjeldende så burde det være et minimum at vedkommende i hvertfall var internert på et dertil egnet sted slik at befolkningen forøvrig kan føle seg trygge.
Dette er ikke en vanlig person som ikke hadde gyldig grunn for politisk asyl, vi snakker om en person som er definert som en trussel mot rikets sikkerhet!

Limafox
13-03-06, 18:04
Han er jo formelt utvist, men før vi kan hive ham ut må vi først ta bort den dustete regelen om at man ikke skal risikere tortur eller dødsstraff ved tilbakesending. Hvilken rett har vi til å diktere andre lands strafferammer? Og hva er egentlig tortur?

Hehe, vel, i tortur ligger det vel det prinsippet i å pine mennesker... :P

Er ikke keen på å sende en mann uansett hvem ned bare for å bli torturert, så den er grei.

Og det er vel kanskje ikke vår egel, men FNs om at vi ikke får lov til å sende dem til land med dødsstraff.

I dette tilfellet, altså Krekar, synes jeg vi kunne fått dispensasjon. :nemlig:

Dritlei av at han får sitte på gjerdet sitt og håne oss. Vi har jo ikke gjort annet enn å berge livet hans, ifølge hans status som flyktning.,

Limafox
13-03-06, 18:05
Vel, nå er ikke Krekar terrorist, men hans islamisme begynner å bli en torn i øyet på meg også.

Han står vel bak en terrororganisasjon? Gjør han ikke? Denne ansar al eslam eller hva de kaller faenskapet sitt...

Uketassen
13-03-06, 19:40
For verdensfredens skyld er det vel greit at vi har ham her i Norge der han gjør minst skade. Sender vi ham ned til Irak og han går under jorden og prøver å bli en ny Osama, hva gjør vi da?

Limafox
13-03-06, 19:44
For verdensfredens skyld er det vel greit at vi har ham her i Norge der han gjør minst skade. Sender vi ham ned til Irak og han går under jorden og prøver å bli en ny Osama, hva gjør vi da?Eh, vel, da, skal vi se, da sender vi Fredssenteret til Bondevik og Erna ned. Det burde skremme ham. :nemlig:

Uketassen
13-03-06, 19:46
Prøv den på Osama først. :roll:

Limafox
13-03-06, 19:47
Prøv den på Osama først. :roll:Men Osama ville vel neppe brydd seg med at det kom en sigarrøykende eksminister? Krekar er jo redd Erna og Kjell. Det er jo kke Osama.

Uketassen
13-03-06, 19:51
Jammen da gjør vi det slik da. Først sender vi ned Krekar, så sender vi ned Kjell og Erna, da er vi kvitt to problemer her i det kalde nord. :nemlig:

Limafox
13-03-06, 19:51
Jammen da gjør vi det slik da. Først sender vi ned Krekar, så sender vi ned Kjell og Erna, da er vi kvitt to problemer her i det kalde nord. :nemlig:

:nemlig:

*sender brev til Jonas Gahr Støre*

Kims
14-03-06, 22:45
Foretrekker å vite hvor den fyren befinner seg faktisk, men har det ikke begynnt å bli noen ledige celler på Guantanamo Baynå, hva med å innlosjere han der :?:

Zenaria
14-03-06, 22:47
ÅÅåååååååååååååååå jeg er så lei krekarskiten. :roll:

pip
15-03-06, 12:52
ÅÅåååååååååååååååå jeg er så lei krekarskiten. :roll:

Jeg er lei av oppmerksomheten han får. Han selv møter jeg ikke så ofte :snill:

carmensi
15-03-06, 14:30
Nei bare ut med han.

The Cryptic
20-03-06, 02:48
Ingen som støtter Se & Hørs "Mullah - en kjerne(kre)kar" her altså? :knegg:

Fritz
20-03-06, 21:37
Krekar må bli! En bedre stemmesanker har FrP aldri hatt!
Hver gang mannen åpner kjeften er det ensbetydende med 1% økning på meningsmålingene..

Limafox
20-03-06, 21:38
Krekar må bli! En bedre stemmesanker har FrP aldri hatt!
Hver gang mannen åpner kjeften er det ensbetydende med 1% økning på meningsmålingene..

Desto en større grunn å jage ham ut. Er litt trist at så mange vipper over til Frp bare på grunn av en rar muslim.
Tipper at 20 prosent av de som "heier" på Frp ikke aner hvor kynisk politikken til Frp egentlig er. De ser kun innvandringen, dem.

Sorepheus
21-03-06, 00:32
Alt ved FrP er passe kynisk og da passer det vel egentlig ganske bra at 30% vil stemme på dem og velgerne er 88% menn. Folk liker å ha noe skylde på å ikke tenke selv. Når jeg ringer til folk vet jeg ganske kjapt hvem som stemmer FrP før de i det hele tatt har åpnet munnen. De er litt uhøffelige, sinna og bråkete samt generelt uintelligente, det slår som regel aldri feil, men det er enkelte unntak og, dvs. man finner og noen ekstremt rike som vil stemme FrP.

Limafox
21-03-06, 07:41
Helt sant. Det er veldig merkelig at man faktisk slipper til folk som Per Sandberg og Martin Schance i politikken.

Sexy Sadie
21-03-06, 11:15
Jeg er lei av oppmerksomheten han får. Han selv møter jeg ikke så ofte :snill:

Har du truffet ham?

Shafahta arhidir
21-03-06, 15:48
Kanskje han drar selv, om vi løfter på han mange nok ganger? :?:

Starwolf
21-03-06, 22:11
Kanskje noen kan åpne en grisefarm på Tøyen?

pip
22-03-06, 11:53
Har du truffet ham?

Ja.

På IKEA.

Men jeg hilste jo ikke på ham, da.

Og jeg rakk ikke å bli lei av ham heller.