PDA

Se full versjon : Marker-alle-trådene-som-lest knapp

Starwolf
14-03-06, 09:20
Denne knappen er svært så ønskelig på siden for uleste tråder. Jeg har liten interesse av å se en lang liste med tråder jeg ikke har interesse av å kikke på. Like greit å kunne fjerne dem med et enkelt klikk istedet for å klikke seg frem til forumindeksen.

Uketassen
14-03-06, 09:41
Den knappen finnes, helt nederst på forumhovedsiden.

Mari
14-03-06, 10:58
Denne knappen er svært så ønskelig på siden for uleste tråder. Jeg har liten interesse av å se en lang liste med tråder jeg ikke har interesse av å kikke på. Like greit å kunne fjerne dem med et enkelt klikk istedet for å klikke seg frem til forumindeksen.

Har faktisk tenkt på det samme jeg..

Mari
14-03-06, 10:59
Den knappen finnes, helt nederst på forumhovedsiden.

Finnes ja, men ikke på "siden for uleste tråder". :roll:

Sexy Sadie
14-03-06, 13:31
Jo da.

Mr.Man
14-03-06, 13:45
Jeg skal notere det bak øret, men akkurat nå har jeg litt andre prioriteter. Bl.a. en ny keep unread-mod som har kommet + et par versjonsoppgraderinger for å få inn Visual Confirmation så vi slipper alle disse spam-brukerne som renner inn hver dag.

Limafox
14-03-06, 14:05
Jeg skal notere det bak øret, men akkurat nå har jeg litt andre prioriteter. Bl.a. en ny keep unread-mod som har kommet + et par versjonsoppgraderinger for å få inn Visual Confirmation så vi slipper alle disse spam-brukerne som renner inn hver dag.Spam-brukere? :?:

Hvor?

Mr.Man
14-03-06, 16:59
De registrerer seg i fleng, men de får ikke skrevet noe. Sjekk sist registrerte bruker f.eks.. De har registrert seg svært ofte i det siste. Pain in the ass.....