Se full versjon : Oppgradering
Sexy Sadie
14-03-06, 19:41
Jeg skulle poste i "uketassen"-tråden inne i delforumet "Meldinger" og får feilmeldigen: message_die() was called multiple times. This isn't supposed to happen. Was message_die() used in page_tail.php?
Håper det er noe forbigående noe og ikke fugleinfluensa.
Holder på med oppgraderinger til nyeste versjon.
Sexy Sadie
14-03-06, 19:49
Ok.
Er det derfor det går så sakte?
Sexy Sadie
14-03-06, 20:39
Antageligvis.
Det gikk ikke helt som det skulle med oppgraderingen. Backup er nå lagt tilbake, så får jeg surre litt mer med det her....
Sexy Sadie
15-03-06, 01:46
:rofl:
Jeg har lagt inn så mange mod's og forandret så mye at oppgradering er en ganske heavy utfordring.
Vi krysser fingrene og ønsker deg lykke til MM. :opptommel:
Da har jeg oppgradert en versjon til, og det ser nå ut til å flyte greit. Si ifra hvis dere merker rare ting. Det er lagt inn veldig mye ny kode i denne oppgraderingen. Denne gangen var det over 50 filer som var modifisert, så dette var ikke småsaker. Det var også derfor det ble noe småproblemer utover kvelden i går og i dag. Beklager det, men jeg har et visst behov for å få "visual confirmation" på plass nå siden det renner inn flere spam-brukere hver dag.
Sexy Sadie
16-03-06, 11:43
Ja!
The Cryptic
16-03-06, 19:35
Virker iallefall bra her nå
Haha, nå skulle jeg hatt dom-smileyen. Jeg har ikke skjønt hvorfor det ikke ble skrevet noen innlegg her i dag. Så viste det seg at jeg ikke var logget inn. Herregud...
Sexy Sadie
16-03-06, 23:01
Vel, jeg har trøbbel med å logge ut, så jeg er på en måte tvangskaffegjest til tider.
Vel, jeg har trøbbel med å logge ut, så jeg er på en måte tvangskaffegjest til tider.
Har det noe med oppgraderingen å gjøre?
Sexy Sadie
17-03-06, 20:09
Aner ikke, aldri fått meldingen invalif_session noen gang før.
Haha, nå skulle jeg hatt dom-smileyen. Jeg har ikke skjønt hvorfor det ikke ble skrevet noen innlegg her i dag. Så viste det seg at jeg ikke var logget inn. Herregud...
Du var ikke alene om det, nei....
Jeg tenkte rett og slett ikke på det. Jeg logger meg jo aldri aktivt inn på noe som helst av forum. Jeg er bare innlogget hele tiden.
Men nå skjer det ganske ofte at jeg må logge meg inn. Det er kanskje slik hver gang det er oppdatert noe?
Men nå skjer det ganske ofte at jeg må logge meg inn. Det er kanskje slik hver gang det er oppdatert noe?
Det stemmer. En ny sikkehetsupdate setter holdbarhetsdato på cookien som logger deg inn automatisk. Hvor ofte skjer det?
tja, det har bare skjedd en 2-4 ganger i løpet av den siste uka.
Hmmm. Det var jo litt ofte da.
men coockien, det står nettkafeen på den? er ikke så mange coockier jeg slipper igjennom
Ja, det står noe slikt. Uten cookie vil du bli logget ut etter 20 min. uten inaktivitet og neste gang må du logge på igjen.
Men da har jeg coockie, for vanligivs må jeg ikke logge på igjenn, og dessuten så slipper kjente inn i coockieboksen min :nemlig:
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.