Se full versjon : Hva er pannebånd på engelsk?
Har tenkt å kjøpe på nett
både headband og sweatband funker
Sweatband er vel mer sånne tynne, gjerne i forbindelse med tennis og jogging. Headband er vel noe amerikansk, der det er litt kaldere.
Kaldere i Amerika, ja. Si det til vennen min som bor i Los Angeles. :knegg:
Og jeg som trodde vi bare tulla. :?:
tulla du?
Ja :mrgreen: når jeg skrev foreheadband :mrgreen:
eargear!
http://freezone.as/product_info.php?products_id=310
headband haler innpå:
http://freezone.as/product_info.php?products_id=568
The Cryptic
22-03-06, 19:20
Skal du starte import eller noe slikt? Det er vel i motsatt fall ikke så mye å spare på et pannebånd fra Statene, med tanke på toll & tull?
Hva skal du bruke det til?
The Cryptic
22-03-06, 19:31
Ha rundt hodet? :?:
Ha rundt hodet? :?:
Hvorfor det?
The Cryptic
22-03-06, 19:34
Det er ingen spesiell grunn til det, jeg trakk bare - muligens forhastet, men likefullt - denne slutningen utfra produktets navn :nemlig:
Det er ingen spesiell grunn til det, jeg trakk bare - muligens forhastet, men likefullt - denne slutningen utfra produktets navn :nemlig:
OK, jeg bare lurer på om det er blitt moderne igjen. I så fall er det en sensasjon. :mrgreen:
Skal du starte import eller noe slikt? Det er vel i motsatt fall ikke så mye å spare på et pannebånd fra Statene, med tanke på toll & tull?
Har du ikke hørt om den fantastiske oppfinnelsen www.ebay.com ?
Der har de ørten ting for en meget billig penge, forsendelsen er heller ikke dyr. Jeg har handla en god del merkevarer og slikt herfra, billig og flott. Stort sett. At noe av det er fake og masseprodusert i hong kong gjør ikke så mye når man får det for en slikk og ingenting. Jeg kjøper aldri for så mye at jeg må betale toll. Hvis jeg gjør det får jeg selgeren til å skrive en lavere verdi på pakken.
Hva skal du bruke det til?
Jeg skal bruke det til når jeg går tur eller jogger (når jeg får bedre kondis) om vinteren. Fint å ha noe som varmer ørene uten at jeg trenger å bruke lue.
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.