Se full versjon : Signatur
Er det fler som ikke ser signaturer i FF lenger?
:hæ:
Jeg ser dem i forhåndsvisning, men når jeg "poster" så ser jeg ikke dem lenger.
:hm:
jeg ser ikke signaturer, jeg har ff.
jeg har forseten fått kjøpt meg rett til signatur, og brukte masse penger på det. men ikke fått tatt det i bruk. for er det ikke egentlig bare ganske irriterende?
Har du på view av signaturer i profilen din?
nå ser jeg det. jeg har jo selv også jo. snodig. jaja, det var jo ikke så dumt det som sto der :snill:
Bruker FF og ser og signaturer.
men det er ingen strek mellom signaturen og innlegget, og signaturen blir ikke liggende nederst i ruta. Skal det være slik?
Øh, ser helt okay ut fra min side..
men det er ingen strek mellom signaturen og innlegget, og signaturen blir ikke liggende nederst i ruta. Skal det være slik?
Sånn er det hos me og, jeg bruker IE
WG, jeg liker din signatur også :nikker:
Også skjønte jeg plutselig hva det var med de eggene som jeg ikke har skjønt noe av tidligere :roll:
dette åpner jo opp en helt ny verden :nemlig:
WG, jeg liker din signatur også :nikker:
Også skjønte jeg plutselig hva det var med de eggene som jeg ikke har skjønt noe av tidligere :roll:
dette åpner jo opp en helt ny verden :nemlig:
:gratulerer:
Yep.
Fordi du synes det er best sånn, eller fordi denne malen er laget slik?
Jeg har drevet og bladd igjennom mye ferdige maler i phpbb i det siste, og sett at flere er slik. Men denne er det du som har laget, ikke sant?
Fordi du synes det er best sånn, eller fordi denne malen er laget slik?
Jeg har drevet og bladd igjennom mye ferdige maler i phpbb i det siste, og sett at flere er slik. Men denne er det du som har laget, ikke sant?
Ja. Denne er forsåvidt basert på en annen mal, men jeg husker ikke om jeg gjorde noe med utseendet på signaturen.
Det gikk nettopp opp et lys for meg, litt smertefult, men ellers greit. Nå ser jeg og signaturer... :skrape:
Jeg ser ingen signaturer og jeg har haket av for : bruk signatur. :?:
Bruk ja,.
Man måtte visst hake av for å se også.
Er vel en eller annen kjeks som har forsvunnet hos meg, derfor jeg ikke så dem.
Men nå er de på plass.
I'll use a post, before doing the hard work myself. :knegg:
Bruk ja,.
Man måtte visst hake av for å se også.
Er vel en eller annen kjeks som har forsvunnet hos meg, derfor jeg ikke så dem.
Men nå er de på plass.
I'll use a post, before doing the hard work myself. :knegg:
Du har så mange grunker, Snorre :misunnelig:
Hvor i helvete finner man ut hvor man haker av for å se signatur???
Fant det. Jøsses, jeg trodde ikke jeg hadde signatur -men det har jeg. :ivrig:
Skal si denne tråden tok av - og snudde opp ned på livet til mange :nemlig:
Ja, dette må man kunne kalle en real forumoppvåkning!
Jeg har hermet etter deg pip.
Så koslig!
Det må jo bety at du likte det jeg gjorde :)
Apropo det, jeg skjønner ikke helt folk som er så opptatt av copyright på gif-er de lager, dikt de lager, og ting og tank. Er det større ting,så er det jo fint å få feedback på at folk liker det en gjør, go sprer det videre, men det må da være utrolig staas å plutselig finne igjenn noe moan har laget rundt omkring på nett? Mer stas enn å rope om copyright, og aldri bli kopiert, liksom?
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.