PDA

Se full versjon : Mamma!

Organa
27-03-06, 23:44
Når det gjelder farger jeg liker, så kan du se på det msn-space-greiene mine. Og så skal jeg sende deg en annen link over intrapsykonettet. Så får du se de to setningene jeg snakket om og flere farger.

Elektra
27-03-06, 23:47
Jammen. Du skal fikse alt det der selv.

Organa
27-03-06, 23:49
Åh, geezuz, mary and joseph! Da må jeg få oppskrift. :fortvilet:

Organa
28-03-06, 00:07
Seriøst, mener du at jeg skal finne sånne bakgrunner og farger og sånt selv? Du tror ikke jeg er i stand til det, eller gjør du? Jeg skulle gjerne vært det, men er ikke helt der. Du er god, forresten.

Elektra
28-03-06, 00:12
Jeg vet at du ikke er i stand til det selv, for HTML er en fin iq-bil, ikke sant? :knegg:

Jeg skal se hva jeg kan gjøre.

Organa
28-03-06, 00:28
HTML er skummelt, og noe ondskapsfullt, tror jeg. :paranoid:
Bra du passer på meg.

Forresten.
Hvorfor blir det rar lyd i datamaskinen når jeg får sms eller når det ringer?

Sorepheus
28-03-06, 01:05
Bare du ikke begynner med PHP så, det kan jo være litt vanedannende har jeg hørt ...

Uketassen
28-03-06, 09:36
Så søtt, dattera mi diskuterer farger med mammaen sin. :-D

Jeg er glad de ikke diskuterer gutter, men det er vel snart på tide med en 'blomster og bie'-samtale. :knegg:

Elektra
28-03-06, 10:10
Forresten.
Hvorfor blir det rar lyd i datamaskinen når jeg får sms eller når det ringer?
Fordi signalene forstyrrer diverse ting. Det er igrunnen forklarende for hvorfor man ikke skal bruke mobil på fly.

Organa
28-03-06, 10:42
Bare du ikke begynner med PHP så, det kan jo være litt vanedannende har jeg hørt ...

Det er ikke noen umiddelbar fare for PHP. :wink:

Organa
28-03-06, 10:43
Så søtt, dattera mi diskuterer farger med mammaen sin. :-D

Jeg er glad de ikke diskuterer gutter, men det er vel snart på tide med en 'blomster og bie'-samtale. :knegg:

Det er for seint, pappa! Jeg har blitt forstøvet for lengst, og det kan du ikke gjøre noe med. Du kan jo banke noen bier, kanskje. Ellers er jeg fordervet. Sårri.

Elektra
28-03-06, 11:48
Hahaha, forstøvet! Jeg skjønner at den samtalen er på sin plass, siden du mest sannsynlig er bestøvet og ikke kremert.

Sexy Sadie
28-03-06, 16:19
Hva er egentlig problemet.

Elektra
28-03-06, 16:22
Ikke noe problem.

Uketassen
28-03-06, 18:10
Det er for seint, pappa! Jeg har blitt forstøvet for lengst, og det kan du ikke gjøre noe med. Du kan jo banke noen bier, kanskje. Ellers er jeg fordervet. Sårri.
Forstøvet? :shocked:
Det var da grusomt! Bier skal bankes! Jeg tror jeg sender din mor, hun er flinkest til slikt. :nemlig: