Se full versjon : Mr. Man. Hvorfor er ikke jeg på Finanstoppen?
jeg ser på den lista som ligger i portalen, og der er jeg ikke på lista, selv om jeg har 1.4 mill grunker... Oppdateres den ikke mer?
Hvis Lima skal på den lista så skal i hvertfall jeg på den.
Hvis Lima skal på den lista så skal i hvertfall jeg på den.
Du er på den...
Hvorfor har dere så mye grunker?
Donering, ADR :)
Jeg gifta meg til dem, Lima drev utpressing av meg og Master.
Jeg gifta meg til dem, Lima drev utpressing av meg og Master.
Hysj da...
Prøv å ta dem ut og sjekk om det retter seg da.
Oj.
Det var snedig.
Det har jeg faktisk ikke hørt maken til her inne siden....
Aldri.
Prøv å ta dem ut og sjekk om det retter seg da.
Funka ikke :nei:
Den oppdaterer seg, for jeg tok ut penger fra banken og det ble reflektert. Har du skiftet nick i kjøpesenteret noen gang?
Den oppdaterer seg, for jeg tok ut penger fra banken og det ble reflektert. Har du skiftet nick i kjøpesenteret noen gang?'
Nei, jeg har alltid vært limafox :nikker:
Jeg vil på finanstoppen :ivrig:
Jeg kan ikke se at du er på finanstoppen :?:
Er du borte igjen? Tapt penger fort? :wink:
Jævla kapitalister :mrgreen:
Sexy Sadie
30-03-06, 22:29
Troner ikke Master lenger?
Jeg vil på finanstoppen :ivrig:
Prøv et eksperiment: Gå inn i ADR og sett inn et lite beløp der. Kan være en svakhet i query der siden du ikke har noen ADR-konto.
Prøv et eksperiment: Gå inn i ADR og sett inn et lite beløp der. Kan være en svakhet i query der siden du ikke har noen ADR-konto.
Nei :(
Nå har jeg også overført overalt med de grunkene jeg fikk av deg og for å se om det oppdaterte seg, men ingentingen skjer :trist:
Nei :(
Nå har jeg også overført overalt med de grunkene jeg fikk av deg og for å se om det oppdaterte seg, men ingentingen skjer :trist:
Kanskje et lite trykk på reload hadde gjort susen. :mrgreen:
Kanskje et lite trykk på reload hadde gjort susen. :mrgreen:
Jaddda :ivrig:
Det gjorde susen! Takk for hjelpa! ;)
Jaddda :ivrig:
Det gjorde susen! Takk for hjelpa! ;)
Jeg så du prøvde å lure unna de 5 millionene jeg ga deg for testing. Nice try! :lol:
Hadde du kjøpt aksjer/dingser i ADR istedet, hadde det vært håpløst å ta dem tilbake.
Jeg så du prøvde å lure unna de 5 millionene jeg ga deg for testing. Nice try! :lol:
Hadde du kjøpt aksjer/dingser i ADR istedet, hadde det vært håpløst å ta dem tilbake.
Hehe, det skulle jeg husket, og det var vel 50 miller :lol:
Jeg må bli flinkere til å vaske grunker ;)
Jeg har tjent alle grunkene mine selv, ALLIKEVEL har flere hundre tusen forsvunnet når jeg skulle sette dem inn i ADR-banken. Det har jeg sluttet med, nå bruker jeg bare den vanlige banken. Men syter jeg over det? Nei da :lol:
Listige Master klarte å lure seg unna et krakk på den måten. Spredte kapitalen på alle mulige finurlige dingser, så det ble håpløst å finne dem.
Listige Master klarte å lure seg unna et krakk på den måten. Spredte kapitalen på alle mulige finurlige dingser, så det ble håpløst å finne dem.
Hehe, ja, han har en -del- merker jeg :nemlig: klarte jo å lure fra ham noen tusen...
Sitter å lurer på om David Toska har en konto her inne... Merkelig hvordan grunkene mine har forsvunnet.
Sitter å lurer på om David Toska har en konto her inne... Merkelig hvordan grunkene mine har forsvunnet.
Du har ikke kjøpt deg kjæledyr, healing og våpen og sånt da? Ser det er dyrt...
Det var halliken din som tok dem ut.
Du har ikke kjøpt deg kjæledyr, healing og våpen og sånt da? Ser det er dyrt...
Det er jo en helt annen sak. Kjøper jeg noe har jeg kontroll over hva det koster og hva jeg må ut med. Dette her har vært flere tilfeller der jeg har satt inn penger i ADR banken, men de har ikke kommet inn på konto. :forklare i detalj: Det skal visstnok ha skjedd med et par andre også.
Det er jo en helt annen sak. Kjøper jeg noe har jeg kontroll over hva det koster og hva jeg må ut med. Dette her har vært flere tilfeller der jeg har satt inn penger i ADR banken, men de har ikke kommet inn på konto. :forklare i detalj:
Kanskje du var full en kveld og ikke husker det+
Det var halliken din som tok dem ut.
Hallik nei, hva skal man med det?
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.