Se full versjon : Valerina
Noen erfaringer med valerina? Jeg fikk vegansk capsler med valerina i posten i dag og vet ikke om jeg skal gidde å prøve dem, men ble litt nervøs av se på etiketten så det kan kanskje være en idé :?:
Er det sånn sove/beroligende middel?
"Reduces nervous tension, anxiety, and restlessness." Visstnok skal det være naturens valium, nesten uten avhengighet. Var ganske vidt brukt for det samme som valium på 1800-tallet og begynnelsen av 1900-tallet, men det er altså ikke samme virkemåte som valium.
Trenger du det da? Akkurat hva heter de?
250mg Valerina. "Dietary Supplement."
Det står veldig lite om valerina i felleskatalogen, man forsker vel ikke like mye på naturlegemidler? Har du tenkt å bruke det som angstdemper eller innsovningsmiddel?
Sexy Sadie
31-03-06, 01:37
Gongen, av en eller annen grunn så tror jeg det der er en dårlig idè.
Tenkte å bruke det til å sove på gitt. Valerina selges jo i alle helsekostforetninger da så jeg tror ikke akkurat det er noe problem, men jeg er litt bekymra for å være groggy i morgen.
Det eneste som egentlig står i felleskatalogen, er at man kun skal bruke det i korte perioder, samt være forsiktig med bil(sykkel)kjøring.
Bare ikke bland det med dop eller alkohyler og slikt.
Skal i hvert fall ikke drikke i dag, men er det risky sammen med alkohol altså?
Interaksjoner
Virkningen av samtidig inntak av annet legemiddel, naturlegemiddel eller mat er ikke undersøkt.
Hvor var den prøvekaninsmileyen igjen .. :lol:
Hehe, du har tenkt å gjøre den til din? Ta notater da!
Ja, jeg tester ikke dop på andre av prinsipp!
Sexy Sadie
31-03-06, 11:15
Jeg ble glad for å høre det.
Tester du dop på andre av andre årsaker da? :knegg:
Forøvrig prøvde jeg valerina i natt og våkna mye tidligere enn vanlig hel utvilt :)
Forøvrig prøvde jeg valerina i natt og våkna mye tidligere enn vanlig hel utvilt :)
Så¨bra! Kanskje jeg skal prøve det også.
Du er opptatt av å være ultrasunn, men dop er helt ok? Piller er ikke bra, hvertfall ikke sovepiller.
Nei, men så har jeg et søvnproblem da.
Du er opptatt av å være ultrasunn, men dop er helt ok? Piller er ikke bra, hvertfall ikke sovepiller.
Det er vel snakk om et utremiddel her og ikke dop.
Og det er ikke sovepiller, men noe som hjelper med å slappe av som man kan bruke i perioder.
Les om produktet før du slenger dritt.
Det har jeg også
Har du noen tips du har prøvd da?
Nei, men så har jeg et søvnproblem da.
Godt at saken hjalp da.
Har du noen tips du har prøvd da?
Ørepropper
Ørepropper
Da er det vel ikke søvnproblemer, men støyproblemer.
Sover med ørepropper og gitt.. :nemlig:
Jeg må ha det helt stille rundt meg hvis jeg skal sovne, så jeg må ha ørepropper når jeg bor her hvor det kjører biler rett utenfor vinduet. Er også avhening av ørepropper hvis noen andre sover i samme rom som meg, får ikke sove når jeg hører at den andre puster. Klarer ikke å sovne før den andre har sovnet. Så klarer jeg ikke å sove på buss, tog eller bil osv osv.
Les om produktet før du slenger dritt.
Jeg har ikke slengt dritt
Om en bruker ørepropper tredobler ørevoksproduksjonen seg.
Hva jeg vet altså... :knegg:
Ja, OK, det blir nok litt feil. Produksjonen er den samme, men siden du tetter igjen ørene, vil du få tre ganger så mye ørevoks i ørene som du ville ellers.
:?: Har de i bare om natta
Det blir ikke mindre ørevoks av den grunn. :knegg:
Naboen som ødelegger nattesøvnen?
En minste lyd ødelegger min nattesøvn. Desverre...
Er ikke det veldig slitsomt? Må trene på å bare ignorere lyder :nikker:
Studentboliger er veldig effektive sånt sett...
Det er veldig slitsomt hvis jeg ikke har ørepropper. Har jeg det går det som regel helt fint , hvertfall hvis jeg ligger på et rom alene. Ikke på tog,buss, i en skog, sammen med flere andre osv. Må jeg ligge i dobbeltseng med en fyr som snorker sliter jeg, derfor skal min framtidige mann være snorkfri, snorker han må han ligge på enerom :knegg: Jeg har blitt i studentbolig, de var heldigvis godt isolerte, og jeg brukte ørepropper når det trengtes.
Eller han må ta en snorkeoperasjon der de skjærer bort drøvelen hans :nikker:
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.