Se full versjon : Kvinne drepte fire babyer
Legger innlegget her av mangel på annen plass: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=303156
"Saken har sjokkert Østerrike, og kvinnen drepte de nyfødte barna blant annet ved å fryse dem i hjel eller ved å kvele dem, før hun murte dem inn i sement. "
Dette her er spik spenna uforståelig, og mottoet hennes var:
"Moren begikk disse fryktelige forbrytelsene for å beholde en mann. Hun ble drevet til å gjøre dette av sin partner, som truet med å forlate henne, sa aktor Johannes Winklhofer under rettssaken."
Sykeste saken jeg har sett på lenge.
Er det egentlig spesielt sykt? Ja, syns for babyene. Men moren er nok ikke frisk hun heller. Friske mennesker gjør ikke sånt som det her. Dessuten så er det vel slik at mennesker i undertrykte situasjoner er villig til å gjøre hva som helst, om de tror at sitt liv er i reell fare. Leste om en sak fra India her for en stund tilbake. Der så moren på mens faren skar strupene over på sine fire døtre. Årsak? Jo, da fikk guttebabyen leve. Mennesker gjør mye rart for å overleve.
Sexy Sadie
31-03-06, 22:20
Synd mora til Burp ikke tok livet av ham da han var baby, kanskje hun hadde vært i live i dag, da.
:lol:
Burp har jo rett da, mennesker som gjør sånt som å ta livet av barna sine er ikke friske, godt kan de heller ikke ha det.
Sexy Sadie
31-03-06, 22:33
Nei, men det går an å moderere seg når man sier noe.
Nei, men det går an å moderere seg når man sier noe.
Her er jeg helt enig.
Skjønner ikke at vi fortsatt har rapen her jeg da...
Det gjør det sikkert, men jeg synes ikke innlegget i denne tråden var så outrert egentlig. H*n kommer jo med et godt eksempel på at det kanskje ikke er enestående.
Hvordan vet du at mora til Burp er avgått ved døden?
Sexy Sadie
31-03-06, 22:35
Det vet jeg ikke. (Ja, jeg gikk over linjen selv)
Jerg hadde dødd av skam om mitt barn var like uoppdragen som Burp.
Og nå var jeg også uforskammet, men jeg måtte bare. Skal være snill nå.
Hva er så ille med Burps rap i denne tråden?
Hva er så ille med Burps rap i denne tråden?
Nå mente jeg egentlig mer generellt.
Selvom jeg absolutt mener at h*n kunne ha tonet ned svart sitt her litt.
Sånn generelt er en annen ting, sikkert. Men jeg ser ikke noe galt med svaret her.
Altså: Jeg mener selvfølgelig at mora er psyk. Skulle det være noen tvil om det? :?:
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.