Se full versjon : Dynamisk signatur
Sexy Sadie
31-03-06, 22:02
Sikkert noe som beveger seg eller noe.
Er det noen som har det da?
Dynamisk signatur kan man ha med f.eks å la nyheter oppdateres automatisk i signaturen. Eller en teller for hvor mange grunker du har.
Javæll! Hvordan lager man slike da? Ikke at jeg får det til uansett, men det er jo gøy å vite.
Du må ha et program, du kan ikke lage det selv uten videre. Jeg tror det finnes steder som kan levere slikt ferdig til deg, men da må også nettstedet du bruker støtte det. Den rette å spørre i såfall er jo mm.
Ja, grunnen til at jeg spør, er at jeg så det ligger sånne greier inne for dynamiske signaturer under signaturboksen. På rediger profil.
ach so. det hadde ikke jeg sett. det er vel bare å prøve seg frem? skriv i de forskjellige linjene, og se hva som skjer.
God ide. Skal manne meg opp.
Det er hva?
Du kan lage en signatur med grafisk bakgrunn og bruke den som generell signatur også på andre forum. Du kan også laste opp en annen grafisk bakgrunn enn den som er der ved å pm'e den til meg så laster jeg den opp.
Nå er det X antall dager siden Uketassen fikk seg dynamisk signatur.
Ville denne funket MM? :knegg:
Hehe, den vil jeg også ha, Tassen.
Hvilke bakgrunner er det, MM? Bare vanlige bilder?
Bare lagre det som png og send det til meg så legger jeg det inn. Da kan du selv bestemme hva som skal så oppå det og det kan da forandres med jevne mellomrom uten at man trenger å laste opp nye bilder. Serveren legger skriften oppå bildet.
Alle de vanlige grafikk-programmene kan lagre bilder i png.
Okei, jeg tror jeg skal sove på det. :moron:
Mulig det funker med gif oxo.
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.