Se full versjon : Hvilket øl er du?
Sexy Sadie
31-03-06, 23:45
Jeg er visst Guinness
(100% dark & bitter, 100% working class, 100% genuine):mrgreen:
http://www.okcupid.com/tests/take?testid=12001160233545883753
http://is3.okcupid.com/users/172/992/17399282546091919201/mt1142278090.jpg
Killian's Red
(100% dark & bitter, 66% working class, 33% genuine)
Michelob Ultra
(33% dark & bitter, 33% working class, 33% genuine)
Hva er det for slags øl?
Whee! Heftige saker. Stemmer ganske godt det her :mrgreen:
Bass ble jeg, glemte å kopiere de andre greiene..
Your sense of humor is rather dark
:knegg:
Pabst Blue Ribbon
(0% dark & bitter, 100% working class, 66% genuine)
Aldri hørt om den engang. :-|
You have an outgoing personality. You like a good time, and you often create one just by being around. But unlike many popular people, there's a lot of substance to you: you scored quite highly on the "genuine" part of the test. Pabst is for real fun, not for company-sponsored, after-work "socials"! See Budweiser Select for that.
ehhhh jah... hehe morsom test :-P
Microbrew
(66% dark & bitter, 33% working class, 33% genuine)
Pabst Blue Ribbon
(0% dark & bitter, 66% working class, 66% genuine)
Oh, Pabst, beer of barbeques, beer of youth, beer of liberty! In my care-free days, Pabst was my drink of choice. I made most of my best friends over cans of this stuff and made many of my first kisses with it on my lips (and breath...uhg). Yeah, Pabst doesn't exactly have the most refined taste going, and my guess is the same can be said for you. I'm not saying you or Pabst is anything short of awesome. Just that you both appreciate a good dirty joke. (Can a beer be said to appreciate a joke? You know what I mean.)
You have an outgoing personality. You like a good time, and you often create one just by being around. But unlike many popular people, there's a lot of substance to you: you scored quite highly on the "genuine" part of the test. Pabst is for real fun, not for company-sponsored, after-work "socials"! See Budweiser Select for that.
Anyhow, nostalgia dictates that I congratulate you on your score on this test. Cheers!
Jeg har prøvd to ganger nå, men får aldri opp resultatene på slutten...Kanskje jeg ikke er noen øl, bare vin! :-P
Jeg har prøvd to ganger nå, men får aldri opp resultatene på slutten...Kanskje jeg ikke er noen øl, bare vin! :-P
Du må gå videre for å fullføre.
Lite intuitivt laget firkantet knapp, grå som det står "trykk her på" eller noe i den duren.
Du må gå videre for å fullføre.
Lite intuitivt laget firkantet knapp, grå som det står "trykk her på" eller noe i den duren.
Det gjør jeg, da skjer ingenting.
The Cryptic
03-04-06, 16:59
Pabst Blue Ribbon
(0% dark & bitter, 66% working class, 66% genuine)
Da kan vi visst ha en liten Pabst-klubb Master :-)
Min score var:
Pabst Blue Ribbon
(33% dark & bitter, 66% working class, 66% genuine)
Da kan vi visst ha en liten Pabst-klubb Master :-)
Min score var:
Pabst Blue Ribbon
(33% dark & bitter, 66% working class, 66% genuine)
hehe ja det kan vi :-)
The Cryptic
03-04-06, 20:56
Selger de Pabst på Lorry?
Det gjør jeg, da skjer ingenting.
Ikke hos meg heller... hm, kanskje prøve den i IE?
The Cryptic
03-04-06, 21:03
Eller tillate script i FF. Fungerte bra hos meg iallefall
Aha, man må gå videre og svare på ting og tang. Jeg trodde et øyeblikk det var fordi de ikke hadde vørterøl og munkolm der, og derfor måtte spille pass.
Men så kom det opp, det eneste andre ølet med alkohyler i jeg ikke blir dårlig av, (dvs, det finnesnoen andre mørke ting som har gått bra), det var nesten for godt til å være sant!
Jeg er altså....
Guinness
(66% dark & bitter, 66% working class, 66% genuine)
Okay, we all know Guinness is the best possible score on any "What Kind Of Beer Are You" test, so you can just go on and pat yourself on the back now. Like the world's most famous brew, you're genuine, you've got good taste, and you're sophisticated. What else can I say, except congratulations?
If your friends didn't score the same way, get ready for them to say: Guinness is too heavy; it's an acquired taste; it's too serious--and they probably think those things about you at times. But just brush 'em off. Everybody knows Guinness is the best. Cheers.
Sexy Sadie
03-04-06, 21:11
Du og jeg, sexy!
:stolt:
Selger de Pabst på Lorry?
Er ikke sikker men hadde vært fint hvis dem gjorde det. Skal sjekke neste gang jeg er en tur innom der.
The Cryptic
03-04-06, 22:15
Ditto. Må bare huske på det, for utvalget er jo rimelig stort
Sexy Sadie
03-04-06, 22:17
Jeg har faktisk drukket meg full på Lorry.... :skrape:
The Cryptic
03-04-06, 22:32
Hehe, det er du nok ikke helt alene om
Sexy Sadie
03-04-06, 22:33
Det er en liten verden.
Sexy Sadie
22-07-06, 22:56
Eksisterer Lorry fremdeles?
Jeg var på Lorry for ikke lenge siden.
Jeg har også drukket meg full der mange ganger, men det begynner å bli en stund siden nå.
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.