Se full versjon : Aprilspøken på Nettkafeen
Da er det vel på tide å slippe katten ut av sekken her. Som sikkert mange av dere har skjønt, har feil person blitt anklaget for å hacke seg inn på Nettkafeen. For de av dere som har liten teknisk innsikt var dette kanskje ekstra skremmende.
Noen av dere trodde kanskje at dere hadde æren av å bli køddet med, men det er ikke helt slik heller. Denne spøken har 2 lag. Vi la inn kode i teksten med : you: i. Systemet bytter ut dette med leserens navn. Dermed ser det ut som om den som leser er den som blir anklaget.
Når en annen da melder seg og lurer på hvordan akkurat han/hun er anklaget, blir forvirringen total. Det gikk ikke så ille denne gangen, men tidligere skapte dette så mye kaos at enkelte truet med å forlate NK for godt.
:-D
Sexy Sadie
02-04-06, 13:34
Nei, de nye tok til vettet.
Vet nå fader ikke om jeg vil bli her jeg nei... :pessimist:
Men jeg klarer ikke å holde meg unna... :knegg:
Nei, den VAR om :you: :knegg:
Ja, den tråden handlet virkelig om :you: :-)
Ja det skulle tatt seg ut. Da hadde jeg iaffall slutta her.
Hvor lenge skal den you-funksjonen ligge inne?
Har holdt på å flytte de siste 2 dagene ting fra 1 hus til ett annet så har ikke hatt tid til å være innom nettkafeen før nå så i år fikk jeg ikke med meg denne aprilspøken :)
:you: :wink:
Synd. VI har jo hatt det gøy ;)
Hvor har du flytta hen?
Synd. VI har jo hatt det gøy ;)
Hvor har du flytta hen?
Har bare flyttet fra ett sted i Oslo til ett annet sted i Oslo men det tar jaggu meg litt tid og arbeid når man har bodd 1 sted i over 18 år utrolig hvor mye ting man har skaffet seg i løpet av denne tiden.
ojoj, hvor i oslo bor du nå da?
Hvor lenge skal den you-funksjonen ligge inne?
Fjerner den sikkert senere i kveld eller noe sånt.
:you: , Jeg er villig til å forlate Limafox for deg, så deilig er du.
Nåe kan vi møtes :you: ?
Send meg en pm :you: !
Aladin Sane
02-04-06, 20:36
Jeg må innrømme at dette :you: -opplegget er særdeles forvirrende. Godt jeg har vært borti samme typen moro tidligere, hvis ikke hadde jeg gått fem på.
Nå begynner jeg å bli paranoid. Quoter alle innlegg bare for å sjekke.
Jeg og :nemlig:
Ja, det er litt headfuck .. noe som kanskje viser hvor effektivt målretted reklame er..
Jeg tar selvfølgelig alle innlegg om meg alvorlig, og dette tullet om at det liksom ikke skal handle om meg, tar jeg bare som den egentlige aprilspøken.
Jeg tar selvfølgelig alle innlegg om meg alvorlig, og dette tullet om at det liksom ikke skal handle om meg, tar jeg bare som den egentlige aprilspøken.
:nemlig:
God idè :)
Jeg skjønner fortsatt ingenting. Er det virkelig slik at noen har prøvd å hacke seg inn her. Så gjorde man om spøken til å handle om at det var meg? :hæ: Om den andre tråden skjønner jeg nada om. Men så er det ikke alt jeg evner å skjønne heller. :anerikke:
Dette har aldri handlet om deg overhodet.
ALLE får sitt eget navn på skjermen om noen skriver :YOU: med små bokstaver.
Så ALLE ble anklaget. ALLE så det samme som deg med sitt eget nic på skjermen i teksten. INGEN har hacket.
:gapskratt:
Så skriver noen at :YOU: er en drittsekk vil alle tro det er seg det gjelder fordi :YOU: blir navnet til alle sammen samtidig!
Bare prøv selv. :)
Tror :you: skjønte det nå...
Tror :you: skjønte det nå...
Zenaria er litt treig for tiden, du skjønner hun har hjerne på størrelse med en ert- slik er det når jeg har en snylter i magen. 8)
Zenaria er litt treig for tiden, du skjønner hun har hjerne på størrelse med en ert- slik er det når jeg har en snylter i magen. 8)
Når har du termin da?
Den snylter vel ikke på hjernen din og vel? :shocked:
Skal ikke si noe, gikk fem på jeg og... :oops:
AHHH
NÅ vet jeg hvem du er!
Kjenner igjen den gravide katta. :-D
Den snylter vel ikke på hjernen din og vel? :shocked:
Skal ikke si noe, gikk fem på jeg og... :oops:
Jo, det er vitenskapelig bevisst at hjernen krymper litt under graviditen. Har ikke akkurat dokumentasjonen for hånd. husker ikke hvor den ligger... :mrgreen:
Når har du termin da?
Til sommeren. :-D
Jo, det er vitenskapelig bevisst at hjernen krymper litt under graviditen. Har ikke akkurat dokumentasjonen for hånd. husker ikke hvor den ligger...
:mistenksom:
En biologitime jeg har gått glipp av her vist... :knegg:
Jo, det er vitenskapelig bevisst at hjernen krymper litt under graviditen. Har ikke akkurat dokumentasjonen for hånd. husker ikke hvor den ligger...
:mistenksom:
En biologitime jeg har gått glipp av her vist... :knegg:
Jeg har også gått glipp av den, og jeg har faktisk vært gravid.
Man får håpe man noen gang slipper tvillinger eller verre, om det der skulle stemme. :skremt:
AHHH
NÅ vet jeg hvem du er!
Kjenner igjen den gravide katta. :-D
Ikke katta som er gravid, dummen. Men den er ganske godt reklamert for :mrgreen:
Ikke katta som er gravid, dummen. Men den er ganske godt reklamert for :mrgreen:
Ja,- en markedaføringskatt med grønne øyne.
Eller er de gule?:-P
Dette var moro, men da skrur vi av denne funksjonen så ikke folk blir helt tulleruske her. Vi får finne noen andre ofre neste år.
Jeg trodde faktisk BEM hadde nominert katta mi, jeg...... :oops:
FLott, nå er you-funksjonen slått av :)
Jeg trodde faktisk BEM hadde nominert katta mi, jeg...... :oops:
Jeg vil ikke fortelle deg hva jeg trodde en gang.
Nei, det tror jeg du gjør rett i :knegg:
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.