Se full versjon : Nok en Nettleserdiskusjon
Skift til Safari. Opera er og blir møkk.
Nei takk. Jeg liker Opera.
Nei takk. Jeg liker Opera.
Ikke at jeg bruker safari selv, men Firefox er jo den nettleseren som er best. Skjønner ikke hvorfor du ikke liker den, jeg.
Smak og behag. Jeg har brukt Opera siden 1998, og gammel vane er vond å vende. Jeg foretrekker Opera fordi den har mye innebygd funksjonalitet. Jeg vet at jeg kan få det samme med Firefox, men jeg gidder ikke. Jeg vil ha det i en ferdig pakke.
Men så var ikke det spørsmålet heller. Jeg lurer på hva som kan gjøre at jeg opplever et problem med Opera. Bytte nettleser er ikke en løsning.
Brukte opera selv i 98. Fant fort ut at det beste med operaen var alle de herlige virusene som kom til.
Hva er det du får i opera som pakke, som du ikke får hos andre?
Mailklient, irc, tabbed browsing, rss-leser, osv.
Mailklient, irc, tabbed browsing, rss-leser, osv.
Samme som i firefox, altså?
Ikke uten å aktivt legge det til med extensions. Og igjen, hadde jeg vært interessert i å diskutere hvilken nettleser som er best, så hadde jeg startet en diskusjon om det. Nå spør jeg om hjelp til Opera.
Ikke uten å aktivt legge det til med extensions. Og igjen, hadde jeg vært interessert i å diskutere hvilken nettleser som er best, så hadde jeg startet en diskusjon om det. Nå spør jeg om hjelp til Opera.
Ikke pirk sånn. Er bare nysgjerrig jeg. Kan ikek så mye om alle disse nettleserene.
Brukte opera selv i 98. Fant fort ut at det beste med operaen var alle de herlige virusene som kom til.
Hva er det du får i opera som pakke, som du ikke får hos andre?
Da jeg instalerte opera begynnte alle mine problemer med pc. Det var jaggu ikke lett å bli kvitt fanskapet heller, men jeg klarte det til slutt. Liker best firefox.
Sexy Sadie
02-04-06, 01:29
Sånn sett er opera bedre enn Ff
Firefox er kjappest, støtter tabs, så og si alltid kompatibelt og har hendige søkefunksjoner. Er og glad i programmer uten for mye krimskrams i menylinja.
Når man roper i skogen får man kongler i kjeften.
Jeg skjønner ikke heller hvorfor så mange på død og liv vil diskutere ff i en tråd med et kontkret spørsmål om opera. Men, men. På den andre siden så har trådene her på forumet stort sett utatet på denne måten ale sammen i det siste, med å ta opp i seg absolutt alle assosiasjoner man kan få, både sakelige og usakelige. For ikke å snakke om å gi gode og belæringe til folk som overhode ikke har bedt om noe slikt. Underholdningsverdien er der i alle fall. :popcorn:
Sexy Sadie
02-04-06, 13:33
Ve, i FF fpr jeg beskjed om at det er ukjent brukernavn og passord når jeg prøver å logge meg på... :lol:
I nettkafeen.no vil det si at du har tastet inn feil brukernavn eller passord.
I eldre versjoner av FF skjedde dette av og til når en FF klient kræsjet, da er det bare å trykke Ctrl + Alt + Del og avslutte alle Firefox prosesser.
Sexy Sadie
03-04-06, 01:22
Jeg tastet så visst ikke feil brukernavn og passord.
Jeg bruker Internett Explorer.
*banner i kirken*
Jeg bruker Internett Explorer.
*banner i kirken*
Jeg og.
bruker firefox for tiden, før brukte jeg opera og før det igjen brukte jeg explorer. jeg har opplevd at alle disse browserene klikker/låser seg like ofte, men fordelen med opera + firefox er at jeg kan ha flere taber i samme vindu. blant annet. så har firefox adblock etc.
Sexy Sadie
05-04-06, 19:55
Skift til Safari. Opera er og blir møkk.
Er ikke Safari for mac?
Scrollknappen min funker bare i IE og Opera, ikke FF. Uansett holder jeg meg til Opera jeg.
Jesus, hvor mange nettlesere fins egentlig?
Jesus, hvor mange nettlesere fins egentlig?
Skal vi se; Opera, FireFox, Explorer, Safari, Netscape (vet ikke om det er erstattet av Safari),,, Er sikkert noen flere til ;)
*banner også i kjerka*
Jeg har IE.
Okei, da var det ikke SÅ mange jeg ikke hadde hørt om likevel, bare Safari.
Snakker om nettlesere. Ta en titt her.
http://pub.tv2.no/nettavisen/it/article604535.ece
Man burde kanskje vurdere ett bytte? :skrape:
Sexy Sadie
06-04-06, 23:57
Er ikke Safari for mac?
Snakker om nettlesere. Ta en titt her.
http://pub.tv2.no/nettavisen/it/article604535.ece
Man burde kanskje vurdere ett bytte? :skrape:
Så dette er ikke NK? :forvirret:
Så dette er ikke NK? :forvirret:
He?
He?'
Leste bare såvidt, men fikk med meg at den lurte og jukset på adressene. ;)
Åja. Jeg har litt vondt for det i dag tydeligvis.
Men i følge artikkelen, så kan IE bare lure meg til å tro at jeg er på NK nå.
Du er på NK. Jeg bruker Firefox og jeg ser deg :nemlig:
Nettopp derfor lurer jeg på om jeg ble lurt.
Nei nå ble jo "morsomheten" borte. blæh. :knegg:
Nettopp derfor lurer jeg på om jeg ble lurt.
Nei nå ble jo "morsomheten" borte. blæh. :knegg:
Jepp, jeg er en skikkelig gledesdreper.
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.