Se full versjon : Første fotballrunde
Snart er vi igang med første serierunde :ivrig:
Og jeg har stor tro på Bodø Glimt i Adecco dette året :nemlig:
Kveldens desiderte kremtopp av en fotballkamp er jo Lillestrøm - Rosenborg. Her blir det mye gøyal fotball tror jeg.
Jeg er jo selvsagt Start patriot da, så jeg er rimelig spent på hvordan det går med Lyn i kveld! Men moro at det er i gang igjen nå. :D
Jeg er jo selvsagt Start patriot da, så jeg er rimelig spent på hvordan det går med Lyn i kveld! Men moro at det er i gang igjen nå. :D
Ah, det er jo kvld for møkkaball på diverse stadioner. Banene er i dårlig forfatning. Skal du på kamp eller?
Ham Kam - VIking 0-0
Molde - Tromsø 3-1
Stabæk - Sandefjord 0-0
Start - Lyn 0-0
Vålerenga - Odd 0-0
Lillestrøm - Rosenborg 3-3
Synes de kunne kjøpt noen mål for alle de pengene de har, disse lagene :snurt:
Drama i første runde allerede.
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=303443
Årst banket ballen i mål, mens en moldespiller l¨nede, berg hestad klinket til Årst, Mavirc klinket til Ademolu, mens TIL-keepern kom løpende 300 meter for å lugge en moldespiller :nemlig:
Dette lover for en bra sesong, og som setter bedriftsfotballen i et bedre lys.
Jeg synes at Brann ekstremt ofte har kamp dagen etter at alle de andre har spilt, litt frustrerende igrunn, siden jeg mister interessen etter en halv omgang.
Nå begynner kampen mellom Brann og FFK. Det er jo ikke tvil om hvem som vinner da. :-D
Nei, dette burde Brann fikse enkelt.
Nei, dette burde Brann fikse enkelt.
De blir knust! FFK er i storform!
Vi får se. Mine veddemål går mot Brann-seier. Skjønt, uavgjort og 0-0 ville vært typisk. Om FFK vinner, må jo Mons Ivar Mjelde sparkes.
Da kan han like godt si opp med en gang. Dette fikser FFK.
22 minutter spilt, 0 - 0. :skuffet:
Typisk, Brann skårer endelig så går de andre hen og skårer på sitt første angrep etterpå. :evil:
2 mål i norsk tippeligakamp er jo orgie :nemlig:
1-1... så overraskende...
Jeg er fornøyd! Det kunne vært verre! :knegg:
Absolutt. NÅ får vi håpe på mål i flere kamper neste søndag.
Andresen bommet på straffe. :kjefter:
Fant du det ut nå? :knegg:
I know! :banan:
Sexy Sadie
11-04-06, 13:25
Jeg er fremdeles såret på nett etter de der replikkene om Chelsea! :snurt:
Ikke si at du også liker dem...?
Sexy Sadie
11-04-06, 13:31
Jo.:stolt:
Neinei, dette er jo forferdelig. Hvorfor? HVORFOR? :rive seg i håret:
Sexy Sadie
11-04-06, 13:35
Neinei, dette er jo forferdelig. Hvorfor? HVORFOR? :rive seg i håret:
Fordi broren til en venninne i London spilte der i 90-årene.
Fordi broren til en venninne i London spilte der i 90-årene.
Oj, en engelskmann eller nordmann? :ivrig:
Sexy Sadie
11-04-06, 13:40
Brite ja.
Kult. Det er jo litt lov å heie på dem da :nemlig:
Sexy Sadie
11-04-06, 13:46
Nemlig.
hoppas att det blir litt mer mål neste runda.
hoppas att det blir litt mer mål neste runda.
Ja, dette er som allsvenskan...
jepp, sant det. men blir det ikke mer fart på dette så blir det kjedligt att sitte og se på fotball.
Jada, ballen er visst rund i år også, og familiefedre landet over starter sin halvårige russefeiring.
Hehe, halvårlige russefeiring :knegg:
Det er nok noen som virkelig tar ballen for langt ja..
Når russen kryper rundt i grøften og spyr er det pøbelstreker. Når en kar på 43 med klær fra Dressmann gjør det kalles det tippeliga og er således allment akseptert.
Jeg har sett voksne menn gråte fordi laget deres tapte en fotballkamp. Og jeg har sett russ gråte fordi de fikk dårlige karakterer på eksamen. Jeg tør påstå at russen har bedre grunn. :nemlig:
Jeg har sett russ juble over sjokkerende gode karakterer, og jeg har sett voksne menn juble over at fotballaget vat :nemlig:
Likefullt; dette er to helt forskjellige følelser.
Som paven en gang sa; Det finnes ting i livet som er viktigere enn fotball, men av de minst uviktige, er fotball den viktigste
Pøh, paven kan ikke ha sex engang. Stol aldri på en som skammer seg om han blir kåt!
Kommer an på hva man blir kåt av det :knegg:
Om paven blir kåt av fotball vil han nok aldri dele den informasjonen med oss likevel. Og takk Gud for det!
Lystløgner
13-04-06, 15:59
Om paven blir kåt av fotball vil han nok aldri dele den informasjonen med oss likevel. Og takk Gud for det!
Der ser du... han har allerede fått deg til å prise Herren.
Ikke rart han har klart å bli pave.
Jeg priser herren sånn innimellom, men det er gøyere å få andre til å gjøre det. :mrgreen:
Jeg skal takke herren når Glimt har rykket opp igjen.
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.