Se full versjon : Favorittlag
Aladin Sane
10-04-06, 13:25
Tråd splittet og flyttet fra Alladdins presentasjonstråd --TC
Hehe, det har vært tider hvor jeg har satt spørsmålstegn ved valg av favorittlag selv, men man velger ikke to ganger. Det er jo i motgang det er viktig å være lojal... ;)
Hvem holder du med [Magnus]?
Aladin Sane
10-04-06, 13:27
Tja. Hvorfor ikke? Bruttern holder med dem, så det var en dose påvirkning. Dessuten har de fine drakter.
Hvem holder du med?Det er Start og Liverpool det. Men for all del, er ingen fanatiker når det gjelder fotball altså.
Sexy Sadie
10-04-06, 13:39
Chelsea!
Aladin Sane
10-04-06, 14:30
Start er jo et sympatisk innslag i fotball-Norge. Har i grunn alltid hatt sansen for dem. Liverpool er det verre med, de vant alt for mye på 1980-tallet, dessuten spiller både Harry Kewell og John Arne Riise der nå, og de er ikke til å utstå.
Chelsea? Hahaha. Det er virkelig bare et tegneserielag.
Aladin Sane
10-04-06, 14:42
Bra vi er enige om noe.
Lystløgner
10-04-06, 14:43
:ikke relevant i nåværende sammenheng:
Bra vi er enige om noe.
:stolt:
Hvem holder du med?
Brann og Man U.
Vålerenga og Liverpool :)
Bodø Glimt (og Chelsea)
Hva? :sjokk:
Bodø Glimt! *vifter med en tannbørste* :hurra:
Hvorfor ikke? :skuldertrekk:
Hvorfor ikke? :skuldertrekk:
Chelski, som vi liker å kalle dem, er jo kun penger. Chelsea har ikke en eneste spiller fra egen stall. Nærmeste er Frank Lampard og han kommer fra West Ham.
De har kjøpt seg frem i verden :nemlig:
Ville du likt om noen hadde kjøpt seg inn til deg?
Jeg liker de blå draktene deres :nemlig:
Og så var han høye tynne fra stryn der, og han var så morsom å se på. Han har for lange armer og bein :nikker:
Du får selvsagt lov å heie på hvem du vil så lenge Bodø Glimt er et av lagene og Tromsø ikke :nikker:
Jeg liker de blå draktene deres :nemlig:
Og så var han høye tynne fra stryn der, og han var så morsom å se på. Han har for lange armer og bein :nikker:
Blå drakter spiller tottenham i også. Av og til. Mørkeblå. Litt lillaaktig, egentlig :nemlig:
Han stryningen spiller jo ikker der lenger ;)
Jeg får vel finne meg Bodø GLimt sangen og lese den jeg da, så jeg vet hva det går ut på... Hva heter banen de spiller på?
Blå drakter spiller tottenham i også. Av og til. Mørkeblå. Litt lillaaktig, egentlig :nemlig:
De er ikke like fine :roll:
Jeg får vel finne meg Bodø GLimt sangen og lese den jeg da, så jeg vet hva det går ut på... Hva heter banen de spiller på?
Her har du sangen:
"Ja vi ælska Bodø Glimt
og vi ælske det vi ser
Bodø Glimt førr evig
mer, mer, meeeeeer
og vi har tørka tååååran
og av og tel besvimt
åoå Bodø Glimt
Hjemmebanen heter Aspmyra
og du finner mer info om dem her www.glimt.no
:ivrig:
*laster ned glimt skrivebordsbakgrunn*
*laster ned glimt skrivebordsbakgrunn*
:mrgreen:
Du gjør mitt hjerte litt gladere nå, altså :nikker:
Etablert i 1916, bruker tannbørster, H. Sivertsen synge kampsangen, og Førr evig er mottoet. Dette begynder å bli mye fotballkunnskap på en gang her gitt. Kan nok trykt si at dette er det laget jeg vet mest om :nemlig:
Et bra lag å vite om :nikker:
Hvorfor holder dere med Bodø Glimt?
Hvorfor holder dere med Bodø Glimt?
Det er som å spørre hvorfor man spiser mat. :nemlig:
Fordi de gir tannbørster til motstanderene sine :nikker:
Fordi de gir tannbørster til motstanderene sine :nikker:Mye dårlig ånde blant supporterne..? :mistenksom:
Edit: Til motstanderne??
:?:
Tror de har en fetish for tannhygiene :mrgreen:
Førr Evig, som det står på skrivebordet mitt nå :nikker:
Førr Evig, som det står på skrivebordet mitt nå :nikker:
:lykkelig:
Lystløgner
10-04-06, 23:45
Arsenal
I norge så er det Vålerenga, i Sverige håller jeg på Malmø FF, i scotland så håller jeg på Celtic og i england så blir det Man U.
Sexy Sadie
11-04-06, 14:24
Jeg holder ikke med Body/Glimt
Jeg holder ikke med Body/Glimt
Ikke jeg heller. Jeg holder med Bodø Glimt.
Sexy Sadie
11-04-06, 14:27
Ikke jeg heller. Jeg holder med Bodø Glimt.
Jeg holder ikke med dem heller.
Men det burde du selvsagt :nemlig: Det er kred i miljøet og holde med disse gule bastardene ;)
Sexy Sadie
11-04-06, 14:29
Da skal jeg iallfall ikke holde med dem.
:overlegen:
Neivel. Du holder vel med ÆRBEKÅ, du som alle andre. Eller, om morsommere, Ørland BK :mrgreen:
Sexy Sadie
11-04-06, 14:34
Holder med Steinkjer.
De kan kanskje gjøre en ok sesong i 2. divisjon avdeling 3 i år. De slapp jo unna de nordnorske lagene i år, noe som egentlig er dumt, fpr de nordnorske 2. divisjonslagene er dårlige :)
Metalbitch
14-04-06, 02:59
Brann.
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.