Se full versjon : Påskelektyre
Pleier dere, som "alle andre", å lese krim i påska? Her i huset følger vi strømmen som vanlig ;) og kjøpte tre bøker i dag: Iskaldt bedrag av Dan Brown, den er en spenningsroman, men det er jo nesten som krim, så det aksepteres. Den hvite manns grav av Robert Wilson (MÅ kjøpe alle hans bøker, han ruler). Og Ute av Natsuo Kirino, japansk krim, med innslag av drap, partering og gode venninner.
Leser jeg ut disse, har jeg et berg av både krim og annet liggende fra tider med dårligere tid til å lese. Så jeg skal ikke lide.
Dere andre da?
Jeg skal lese ferdig "Endelig ikke-røyker" av Allen carr, for andre gang.
Ja, den kan vel også gå under krimsjangeren. Den funket ikke for deg?
Jeg vet ikke om jeg tørr den nyeste til Minette Walters, men hun er min favoritt :nikker:
Ja, den kan vel også gå under krimsjangeren. Den funket ikke for deg?
Jo den funket veldig bra, litt for bra faktisk. Det var så lett å slutte at jeg begynte igjen. :åppgitt:
Hehe, bra taktikk, Tassen. :knegg:
pip, jeg elsker også MW, hva heter den siste boka?
Jeg skal lese la den rette slippe inn, gleder meg sinnsykt! :nikker:
Hehe, bra taktikk, Tassen. :knegg:
pip, jeg elsker også MW, hva heter den siste boka?
Hm. Jeg husker ikke, den kom nettopp ut. Men handlingen er lagt til Sierra Leone.
Hvilke er favorittene dine av MW?
Mine er slangeskinn og acid row. Den første lest jeg flere ganger, den andre klarer jeg liksom ikke å begynne på igjenn. Også er det en som jeg ikke husker hva heter, den korte, der det viser seg at alle har misforstått hverandre, og det som viste seg å være en nabokjærring som bare var kjip faktisk var ganske ok. Det var barnevakten som var kjip. Den hender det ganske ofte jeg tenker på.
MW skriver grøssende bra!
Hva er den rette slippe inn-saken om da?
En anderledes vampyrroman etter det jeg har forstått
Aaa, det var det ja. Kos deg med den!
Dvs La den rette komme inn, ikke slippe inn, skriveleif
Pleier dere, som "alle andre", å lese krim i påska? Her i huset følger vi strømmen som vanlig ;) og kjøpte tre bøker i dag: Iskaldt bedrag av Dan Brown, den er en spenningsroman, men det er jo nesten som krim, så det aksepteres. Den hvite manns grav av Robert Wilson (MÅ kjøpe alle hans bøker, han ruler). Og Ute av Natsuo Kirino, japansk krim, med innslag av drap, partering og gode venninner.
Leser jeg ut disse, har jeg et berg av både krim og annet liggende fra tider med dårligere tid til å lese. Så jeg skal ikke lide.
Dere andre da?
Jeg har denne også " Ute av Natsuo Kirino " men ikke begynt på den enda, men jeg skal nok ta meg tid til å lese denne i påsken.
Vi kan opprette en lesesirkel, Master. Lese om kapp og konkurrere om hvem som har de mest dyptpløyende analysene. Dette blir moro! :hyper:
Sexy Sadie
12-04-06, 20:42
jeg har glemt ¨handle bøker og bokhyllen til min mor er ikke artig, lest alt ti tusen ganger før.
Vi kan opprette en lesesirkel, Master. Lese om kapp og konkurrere om hvem som har de mest dyptpløyende analysene. Dette blir moro! :hyper:
Det kunne vi gjøre hehe :hyper:
Metalbitch
14-04-06, 01:23
Jeg skal lese ferdig "Endelig ikke-røyker" av Allen carr, for andre gang.
Det er en drittbok.
Ja, da skal ikke jeg lese den ihvertfall. :knegg:
Kan rapportere at jeg ikke har mye igjen av Wilson-boka, den er akkurat så spennende som forventet. Morsomt med en fortelling fra Afrika, tidligere har jeg bare lest de han har skrevet fra Spania og Portugal. Han er så bra!
Jeg har flere bøker på gang på en gang og akkurat nå ligger mursteinen fra John Iriving å venter på meg. Den er på ca. 850 sider så jeg rekker ingen påskekrim.
Jeg elsker også MW. :banan:
Spesielt likte jeg Da Olive tok en øks. Var det ikke det den het...?
Nå holder jeg på med Nattsøsteren av Unni Lindell.
Krim leser jeg året rundt, og ikke spesielt fordi det er påske. :sgeip:
Leser du noe annet enn krim også?
Leser du noe annet enn krim også?
Jada, leser alt egentlig, så lenge det er noe interessant. Men lange kjærlighetsromaner begynner jeg bare å gjespe av. :ablek:
Hvilke bøker har du lest det siste året da? Hvor mange leser du sånn i gjennomsnitt pr år?
Hvilke bøker har du lest det siste året da? Hvor mange leser du sånn i gjennomsnitt pr år?
Nei, det har jeg ingen telling på..de siste jeg kan huske er : Rødhette UL, Kjære Agnes av Håkan et eller annet.
Hvilken murstein?
Hans siste "til jeg finner deg".
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.