PDA

Se full versjon : I dine sko

Limafox
18-04-06, 22:01
Søtnusset, langtekkelig og kjedelig romantisk komedie, der du vet hva som skjer etter bortimot femten minutter med film - inkludert trailere på forhånd.

Er forferdelig, og det er lengden (125 minutter) som dreper filmen fullstendig. Selv ikke en Cameron Diaz i toppform klarer å redde denne bløtfisken av en suppefilm. Ikke blir du rørt heller i denne filmen.

:terning1:

Kims
18-04-06, 22:49
Hvorfor ser du slik en film Lima, denne har til og meg jeg holdt meg langt unna... :wink:

Sexy Sadie
18-04-06, 22:50
Jeg skjønner heller ikke den der, men det er nok madammen hans som tvinger hm, eller noe... :mrgreen:

Kims
18-04-06, 22:51
:knegg:

pip
18-04-06, 22:53
jeg liker så godt hun skuespilleren, så jeg hadde faktisk tenkt å se denne, men nå.... hm ..

ikke diaz altså, men hun andre

Limafox
18-04-06, 22:54
Jeg skjønner heller ikke den der, men det er nok madammen hans som tvinger hm, eller noe... :mrgreen:

Jeg elsker filmer som er romantiske komedier. Denne var bare lang og kjedelig.

Fikk dilla på slike filmer med Alle elsker Mary, Love Actually :nikker:

Så det er nok jeg som tvinger Blånn :knegg:

Limafox
18-04-06, 22:55
jeg liker så godt hun skuespilleren, så jeg hadde faktisk tenkt å se denne, men nå.... hm ..

ikke diaz altså, men hun andre

Hun fra Muriels Wedding?

Hun spiller forsåvidt bra hun også, men jeg synes hun blir for "nerdete", for selvsagt, til å spille den rollen...

Sexy Sadie
18-04-06, 22:55
Ja, ja.

Kims
18-04-06, 22:56
En myk mann altså... Her i heimen er det omvendt, jeg som tvinger gubben med på skrekk-og trillerfilmer... Jo blodigere jo bedre :nikker:

Limafox
18-04-06, 22:56
En myk mann altså... Her i heimen er det omvendt, jeg som tvinger gubben med på skrekk-og trillerfilmer... Jo blodigere jo bedre :nikker:

Hun prøver å tvinge meg med på de filmene der også :redd:

Jeg ikke like...

kratos
18-04-06, 22:58
Lima er for pingle til slike filmer, jeg elsker dem kims!

pip
18-04-06, 23:00
Hun fra Muriels Wedding?

Hun spiller forsåvidt bra hun også, men jeg synes hun blir for "nerdete", for selvsagt, til å spille den rollen...

Ja, og i den filmen av Hornby som Grant spiller i... About a boy?

Toni Collette heter hun.

Limafox
18-04-06, 23:02
Ja, og i den filmen av Honrby som Grant spiller i... About a boy?

Toni Collette heter hun.

Stemmer, i den filmen er hun faktisk veldig ok som spinnvill dame. Mulig derfor jeg ikke klarer å se for meg henne som advokat og den modne søstern :nemlig:

Kims
18-04-06, 23:03
Jeg liker henne faktisk, ikke så mainstream liksom. Boka er bedre enn filmen (about a boy)

Zenaria
18-04-06, 23:51
Denne filmen så jeg i køben like før jul. Jeg synes den var koselig. Jeg grein og grein... :wink:

Lystløgner
20-04-06, 01:04
Jeg så denne filmen på kino og fikk en følelse av at jeg bare skjønte 30-50% av den.

Damen jeg hadde med meg syns den var veldig bra og så rart på meg da jeg spurte om meningen med det digre skoskapet med sko som aldri ble brukt.

Tror ikke den er ment å skulle forståes av menn

Lystløgner
20-04-06, 01:06
Resident Evil? ____ of the Dead? Dog Soldiers?

Kims
20-04-06, 22:15
Book of darkness! Bade taste! Braindead!:nikker: