Fritz
20-04-06, 16:42
Etter å ha blitt oppfordret av min kjæreste, fyllte jeg ut en online søknad på TV Norge om å bli tatt opp på Tufte IL.
Jeg hadde aldri trodd de ville ringe meg.. Men, det gjorde de..
Ett og så to intervjuer og idag var første opptaksdag..
Jeg har nå fått forståelse for hvorfor fotball spillere tjener så bra. Ingen lønn i verden ville ellers få meg til å måtte holde ut slik lidelse! Jeg har spillt fotball med Erik Torstvedt (diger type og god i fotball) og allerede fått min første skade i ankelen.
Jeg trynet spektakulært i det jeg alene hadde ballen rett foran mål. Jeg burde ha scoret, enhver annen ville ha scoret..
Opptakene blir sendt til høsten, og hva som skjer videre kan jeg desverre ikke komme inn på ennå.
Nå tror jeg det gjør seg med en pils på Andy`s pub, i fotballmiljøet.
:banger:
Jeg hadde aldri trodd de ville ringe meg.. Men, det gjorde de..
Ett og så to intervjuer og idag var første opptaksdag..
Jeg har nå fått forståelse for hvorfor fotball spillere tjener så bra. Ingen lønn i verden ville ellers få meg til å måtte holde ut slik lidelse! Jeg har spillt fotball med Erik Torstvedt (diger type og god i fotball) og allerede fått min første skade i ankelen.
Jeg trynet spektakulært i det jeg alene hadde ballen rett foran mål. Jeg burde ha scoret, enhver annen ville ha scoret..
Opptakene blir sendt til høsten, og hva som skjer videre kan jeg desverre ikke komme inn på ennå.
Nå tror jeg det gjør seg med en pils på Andy`s pub, i fotballmiljøet.
:banger: