PDA

Se full versjon : Brazil

teodor
24-04-06, 00:11
Har sett at det er kommet ut en billigversjon på dvd av denne fantastiske filmperlen nå. MEN... Den har bare vanlig stereo spor på lyden?!? Noen som vet om den virkelig bare har stereolyd, eller om det er pga billiggreiene? Hadde den på vhs, men jeg har gitt bort alle vhs'ene mine...

Lystløgner
24-04-06, 00:13
Ifølge IMDB så er det Dolby 2.0 det vil vel bare si klassisk Dolby Surround der bak-kanalen mikses fram fra de to stereokanalene

pip
24-04-06, 00:15
Har ikke åpnet min enda, fant den for noen dager siden bare. Det er sikkert samme som din, så noe mer enn deg kan jeg vel ikke finne ut heller?

teodor
24-04-06, 00:17
Ok. Da er det altså bare å løpe og kjøpe billigdvd'en da. Merker at jeg savner den akkurat nå. Noen som har sett "Brødrene Grim" filmen til Terry Gilliam? Jeg har store forventninger til alt han er involvert i....

kratos
24-04-06, 00:18
Ok. Da er det altså bare å løpe og kjøpe billigdvd'en da. Merker at jeg savner den akkurat nå. Noen som har sett "Brødrene Grim" filmen til Terry Gilliam? Jeg har store forventninger til alt han er involvert i....

brødrene Grimm er kjempebra! :ivrig:

Ligger en tråd om den her en plass..

Limafox
24-04-06, 00:18

Brødrene Grimm som er ute nå på DVD? :nikker:

Jeg ble dypt engasjert i den, du finner en tråd om den på Film-gruppen.

pip
24-04-06, 00:19
Det er en tråd her for brødrene Grimm blir diskutert, det er ikke så lenge siden, men jeg husker ikke hvilken.

Jeghar ikke sett Brazil før heller, foreten, men når jeg sitter og ser på baksiden nå, så slår det meg at der er jo virkelig bildet til avatarkonkuransen :nemlig: