Se full versjon : Night watch
Hvis det er noen av dere som liker vampyrrelaterte historier så er Nightwatch virkelig å anbefale. Daywatch, film nummer to som jeg så rett etter den første, er faktisk vel så god eller bedre, men jeg vet ikke om den er kommet her enda. . De er russiske filmer, to første i en triologi. Den siste er ikke laget enda. De er veldig bra. Jeg fikk overdose av vampirer etter å ha sett for mange "Blade" aktige superkule motehomovampyridiotglattsomfaen hollywood filmer. Trodde ikke jeg kom til å kose meg med den type filmer igjen. MEN så kom russerne og snudde opp ned på hele trenden. Det er menneskelig, skittent, rock'nroll, overnaturlig og selvfølgelig. Folkene ser ut som folk og ingen ser ut som om de er playboymodeller som har problemer med å finne sikringen på pistolen som de tydeligvis holder for første gang i sitt liv. Se filmene med original lyd og kos dere.
Høres kult ut. Men russisk?
Lystløgner
01-05-06, 00:21
Russerne kan dette med terrorbalanse...
Sexy Sadie
01-05-06, 00:22
Jeg har sett Frightnight, den var deilig!
Russisk har noen av de samme kvalitetene som fransk film har ( i motsetning til asiatisk og amerikansk film. Engelsk og dansk film derimot er i riktig retning). Alt virker mer som om det er i denne verden. Og så legger de vekt på litt andre ting. Jeg synes det er befriende å se skuespillere som ser ut som mennesker. Selvfølgelig alt til sin tid, men når det gjelder å skape troverdighet og følelse for filmen liker jeg at det ikke er så veldig glansbilde.
Det har du rett i, sikkert. Men jeg føler på en liten sperre inni meg når det kommer til russisk. Men det kan vel ikke skade å prøve.
The Cryptic
01-05-06, 01:38
Kjøpte filmen her i forrige uke, men har ikke sett den enda. Nå kan jeg dog glede meg enda mer
Vampyrer er fett uansett språk.
Sexy Sadie
02-05-06, 15:25
Det har du rett i, sikkert. Men jeg føler på en liten sperre inni meg når det kommer til russisk. Men det kan vel ikke skade å prøve.
Nje horrosjo! :skuffet:
vet ikke om jeg orker att se den nor dem prater rusisk.
Sexy Sadie
02-05-06, 15:28
Russisk er et herlig språk.
ja men jeg skjønner ikke så mye av det.
Sexy Sadie
02-05-06, 15:30
Teksting ble ikke oppfunnet for ingenting.
nei men alltid trevligt at slippe att lese teksten.
The Cryptic
02-05-06, 16:44
Da er det vel bare å gakke hen og lære seg russisk da? ;)
Da er det vel bare å gakke hen og lære seg russisk da? ;) :nemlig:
Den er også i en versjon dubbet til engelsk, men gud bedre, vi kan da ikke like dubbing?
nei dubbing er nesten verre.
Lystløgner
02-05-06, 23:04
dubbing til engelsk er bedre enn russisk uten tekst
Det er derfor de stort sett har tekst på russiske filmer...
dubbing til engelsk er bedre enn russisk uten teksttror nog att det er tekst på den. og ikke på rusisk.
The Cryptic
04-05-06, 11:02
Bekreftes herved
Bekreftes hervedtekstat på norsk eller engelsk?
Sexy Sadie
04-05-06, 17:30
Min verste filmopplevelse var RamBo First Blood dubbet til polskt....
The Cryptic
04-05-06, 18:03
tekstat på norsk eller engelsk?
Norsk i den versjonen jeg har iallefall
Jeg synes faktisk at Night Watch til tider var svært kjedelig. Virker som om de drar ut tiden endel. Den begynte bra, men etterhvert ble det en surrealistisk suppe av dimensjoner og bar preg av lavt budsjett. Mulig jeg savnet litt erotikk.
Sexy Sadie
04-05-06, 21:47
Jeg synes faktisk at Night Watch til tider var svært kjedelig. Virker som om de drar ut tiden endel. Den begynte bra, men etterhvert ble det en surrealistisk suppe av dimensjoner og bar preg av lavt budsjett. Mulig jeg savnet litt erotikk.
Er du helt fiksert om dagen? :trøster:
Norsk i den versjonen jeg har iallefall :opptommel:
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.