Se full versjon : Streik.
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=115974
Blir du rammet?
Jeg håper jeg ikke får feil på linjen igjen for å si det sånn, har ikke lyst til å vente i verste fall fem måneder på hjelp...
Sexy Sadie
10-05-06, 14:51
Hjelp!!!
Dette kan bli interessant.
De kan streike så mye de vil for min del.
The Cryptic
10-05-06, 15:12
Nja, det kan de vel forsåvidt, rent bortsett fra at min planlagte bredbåndsleveranse imorgen tidlig nok går fløyten. Nå er det heldigvis slik at naboen ikke har byttet wep-nøkkel på routeren sin siden sist jeg hacket den, så jeg overlever jo, men litt kjedelig var det synes jeg
Jeg bruker ikke Telehor. Fasttelefonen går over Chello sitt nett. Såklart det kan bli problematisk å ringe til de som er på telenornettet, men det bekymrer meg lite. her i huset bruker vi stort sett Internet til å kommunisere.
The Cryptic
10-05-06, 15:33
(...) her i huset bruker vi stort sett Internet til å kommunisere.
Det må jeg si ja. For egen del er mitt hus såpass lite at vi klarer oss med calling for å snakke sammen over etasjene ;)
Har ingen tjenester fra telefuckingsnor. :wink:
Jeg ringte telenor kundeservice i dag.
"på grunn av streik, kan det hende du ikke får svar" :knegg:
Det må jeg si ja. For egen del er mitt hus såpass lite at vi klarer oss med calling for å snakke sammen over etasjene ;)
Hehehe, det der ble litt feil. Det jeg mener er at vi benytter Internet til å kommunisere med de vi trenger å få tak på. Stort sett er det kona som benytter Skype/msn til å snakke med sin familie i Japan og hjemme i Brasil.
The Cryptic
10-05-06, 19:38
Jeg forstod jo det, men måtte jo bare mobbe litt allikevel :knegg:
Jeg ringte telenor kundeservice i dag.
"på grunn av streik, kan det hende du ikke får svar" :knegg:
:skremt:
:skremt:
jeg fikk svar da :nemlig:
Liker det ikke likevel, nettet her er ikke stabilt, håpre bare det ikke detter ut igjen...:nei:
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.