Se full versjon : Blånn er arrestert for brudd på §1
Nærmere bestemt dreier det seg om gjentatt krangling med Blossom i div. tråder. Hun har tidligere fått advarsel om dette og blitt bedt om å ignorere Blossom. Nå har hun lagt inn en syrlig kommentar rettet mot Blossom i sin signatur. Når denne signaturen ble fjernet, kvitterer hun med å kjefte og legge signaturen tilbake.
Straff: 3 dager med skriveforbud
Kausjon: 4.000.000 G
Kan slippes ut på prøve.
Her har du misforstått grundig!
Jeg og blossom har en veldig god tone, og hun har selv kommentert min signatur som at hun skjønner humoren.
Jeg vil ha mine 4 mill tilbake.
Hva Blossom mener om dette er irrelevant.
Hva Blossom mener om dette er irrelevant.
Men kjære deg du har jo tydeligvis ikke fått med deg noenting, om både jeg og blossom skjønner spøken med signaturen, så kan jo ikke du komme å stemple det som noen form for trakkassering?
Jeg har ikke vært noe mer uenig med blossom enn jeg har vært med noen andre her og senest i går hadde faktisk vi det ganske så trivelig.
Uketassen startet en tråd for noen dager siden om at jeg og blossom skulle slutte å krangle så, ingen andre enn uketassen hadde sett det, fordi har jo ikke kranglet noe mer enn andre her og det ble lagd en tråd om et problem som ikke eksisterer, i hvertfall ikke mellom meg og blossom.
Her har du misforstått og bæsja på leggen.
Her er et lite eksempel ved siden av den personrettede signaturen din:
http://www.nettkafeen.no/forum/viewtopic.php?t=7821&postdays=0&postorder=asc&start=180
Her er et lite eksempel ved siden av den personrettede signaturen din:
http://www.nettkafeen.no/forum/viewtopic.php?t=7821&postdays=0&postorder=asc&start=180
Jeg hadde da svart på samme måte uansett om det var Blossom eller du som sto bak tråden, jeg er i mot å henge ut uskyldige folk. :snill:
For meg så ser det her ut som om du lager et problem som ikke er der, og du skulle kanskje ha forhørt deg litt før du setter folk i fengsel for ting de ikke har gjort.
Og hvordan i helvete henger jeg ut blossom i signatren min når hun synes det er helt greit at jeg har den der??
Hadde hun vært uenig i signaturen min så hadde jeg jo selvsagt fjernet den mm!
På tide.
Sa hun som nettopp skrev at jeg forsvarte Blossom. :knegg:
1. http://www.nettkafeen.no/forum/viewtopic.php?p=181218#181218
2. Meldinger som omhandler andre brukere negativt i signatur er forbudt. Paragraf §1.
1. http://www.nettkafeen.no/forum/viewtopic.php?p=181218#181218
2. Meldinger som omhandler andre brukere negativt i signatur er forbudt. Paragraf §1.
Det var da ikke noe negativt i den signaturen, i hvertfall ikke i følge meg og henne signaturen handlet om..
Og om innlegg som omhandler andre brukere negativt skal fengslet for så skal du fengsle endel veit jeg. :knegg:
Sa hun som nettopp skrev at jeg forsvarte Blossom. :knegg:
Djeez! :lesprut: Du er virkelig blånn du.
Djeez! :lesprut: Du er virkelig blånn du.
Synes strengt tatt ikke du skal blande deg i ting du ikke aner noe om jeg.
/ignore Thea
Det var da ikke noe negativt i den signaturen, i hvertfall ikke i følge meg og henne signaturen handlet om..
Jeg oppfattet det som negativt, og da var det sikkert noen andre som også oppfattet det slik. Uansett kan jo de andre brukerne frifinne deg hvis de er uenige i dommen.
Igjen må jeg gjenta at Blossoms mening er irrelevant. Det er nemlig slik at ikke alle sier det de mener til enhver tid. Kanskje noen later som de er tøffere enn de er. Det har jeg sett flere eksempler på uten at det nødvendigvis gjelder Blossom.
Jeg oppfattet det som negativt, og da var det sikkert noen andre som også oppfattet det slik. Uansett kan jo de andre brukerne frifinne deg hvis de er uenige i dommen.
Igjen må jeg gjenta at Blossoms mening er irrelevant. Det er nemlig slik at ikke alle sier det de mener til enhver tid. Kanskje noen later som de er tøffere enn de er. Det har jeg sett flere eksempler på uten at det nødvendigvis gjelder Blossom.
Men om du oppfattet det som negativt så kunne du sikkert spurt meg først?
Eller lest tråden fra i går (hvor sitatet kom fra) så hadde du skjønt det med en gang.
En enkel pm med beskjed om å fjerne signatur hadde også vært helt i orden, men i stedet så fjernes den og erstattes med en annen signatur som bare er teit.
Og om blossom faktisk følte seg uthengt med signaturen så hadde hun vel ikke påpekt flere ganger i tråder at den er kul og fin? Da hadde hun kanskje ikke sagt noe i det hele tatt.
Men jeg begynner å se hele bildet nå, og innser at jeg rett og slett er lurt. Og om du setter deg inn i hele saken så ville du forstått min side av saken du og.
Blir litt fortvilet jeg. :fortvilet:
Jeg kan ikke fortsette å gi brukere advarsler om det samme igjen og igjen. Når du tidligere har fått beskjed om å ignorere Blossom og ikke krangle med henne, så er det way over the hill å omtale henne på en syrlig måte i signaturen din slik at alle innleggene dine vil handle om Blossom.
Sexy Sadie
14-05-06, 21:50
Jeg vil rådgi Blånn til å skaffe seg en god advokat for å forsvare nettidentiteten. :nemlig:
Jeg kan ikke fortsette å gi brukere advarsler om det samme igjen og igjen. Når du tidligere har fått beskjed om å ignorere Blossom og ikke krangle med henne, så er det way over the hill å omtale henne på en syrlig måte i signaturen din slik at alle innleggene dine vil handle om Blossom.
Men den var ikke syrlig mm, den var morsom og hadde du lest tråden så hadde du også sett det.
Og NEI jeg har IKKE kranglet spesiellt med blossom, jeg har vært like enig eller uenig med henne som med andre brukere på dette forumet.
Og det er ikke snakk om advarseler i hytt og pine, det hadde tatt deg like lang tid å sende meg den PM som det tok deg å fucke med signaturen min.
Det er vanlig praksis her å advare brukere en gang om regelbrudd i tilfelle de ikke har gjort seg kjent med hvordan reglene praktiseres. Skjer det påfølgende brudd blir det fengsel eller mer uten forutgående polemikk på PM.
Herre Jesus.
Jeg hadde faktisk satt pris på om du forklarte noe i stedet for å bare skrive sånn?
Enten så driver du et dobbeltspill i kulissene eller så har mm misforstått veldig.
Eller så er det en annen grunn.
Eller så er det en annen grunn.
Det er jo deg og meg dette handler om, og jeg forteller sannheten i mine innlegg.
Den siste grunnen jeg kan komme på er den du nettopp skrev til meg via pm når jeg skrev til deg at jeg ikke skjønte noenting og følte meg totalt misforstått siden vi tross alt begge hadde vært enige som dagen var lang:
Da får du kjenne på den følelsen jeg har hatt her inne i lengre tid.
I mine øyne så er dette en merkelig form for komplott som du har iscenesatt da eller?
Jeg håper jeg tar feil.
Og hva var grunnen til at du gav meg minus-karma nå, Lima?
Og hva var grunnen til at du gav meg minus-karma nå, Lima?
I går syntes du det var gøy, i dag gidder du ikke forsvare det, noe som gjør at Mr. Man må ta en avgjørelse som jeg synes blir litt urettferdig.
Synesdet lukter mugg av dette, derfor får du minus.
Og dette er selvsagt en stor fare for at jeg blir sett på som ett med blånn :knegg:
Men jeg må få si meningen min for det :nikker:
Snakk om å være på bærtur... :besvimer:
Hvorfor er det så ille å bli oppfattet som å forsvare samboeren sin egentlig? Det skulle da bare mangle, og jeg synes det er temmelig naturlig. When two becomes one, som det heter i den klassiske schlägeren til Spica Girls. ELler noe.
Snakk om å være på bærtur... :besvimer:
Bevis det da, fortell Mr. Man at straffen var vel drøy, og at du synes at dette ble vel tullete. Så skal jeg gladelig spammeplusse.
Hvorfor er det så ille å bli oppfattet som å forsvare samboeren sin egentlig? Det skulle da bare mangle, og jeg synes det er temmelig naturlig. When two becomes one, som det heter i den klassiske schlägeren til Spica Girls. ELler noe.
Selfølelig må det gå an, men når minusene kommer som perler på en snor fra "den andre" av de så synes jeg den er litt drøy da.
Selfølelig må det gå an, men når minusene kommer som perler på en snor fra "den andre" av de så synes jeg den er litt drøy da.
Du er vel den av de som ikke er mest positiv til noe her inne. Minusene kommer som følge av at jeg synes dette er totalt urettferdig.
Med tanke på den hyggelige tonen som var her i går kveld, i en tråd som Mr. Man stengte, sikkert fordi at Nettkafeen ble for hyggelig.
Dessuten er vel du en av de som gir minus bare du er i dårlig humør.
Joda, Thea, det er ikke det at det ikke blir drøyt innimellom, men det at man henger sammen når man er sammen, er da bare naturlig?
Dette her handler om å få en advarsel på PM som ikke tas til følge.
Du er vel den av de som ikke er mest positiv til noe her inne. Minusene kommer som følge av at jeg synes dette er totalt urettferdig.
Med tanke på den hyggelige tonen som var her i går kveld, i en tråd som Mr. Man stengte, sikkert fordi at Nettkafeen ble for hyggelig.
Dessuten er vel du en av de som gir minus bare du er i dårlig humør.
Jeg har ikke stengt noen tråd. SS stengte en tråd fordi den var for gammel.
Jeg synes personlig det lukter justismord her, men dere finner vel ut av det. Noen dagers skriveforbud er nå heller ikke noen krise...
Jesus Kristus mother of Mary.
Hvis du er uenig, kan du stemme henne ut. Gjør nå endelig det hvis du synes det er urettferdig.
Tydeligvis flere enn bare jeg som synes Blånn er litt vel aggresiv ovenfor Blossom. Jeg synes det kommer stadige småstikk derifra. Jeg er helt enig med MM.
Jeg er egentlig ganske paff, og de som har lest tråder de siste dagene og ikke minst tråden i går skjønner vel også hvorfor jeg er det.
Jeg kunne malt avgårde med et langt innlegg med linker osv (noe jeg hadde tenkt til å gjøre) men jeg orker faktisk ikke det, jeg vet at folk er såpass oppegående her at de kan tenke selv og se hva som egentlig foregår.
Det var dumt av meg å oute PM, den er helt gre, men til mitt forsvar så gjorde jeg det kun for å forklare hvorfor jeg følte meg lurt i en opphetet situasjon.
Dette kostet meg 6 mill grunker, men jeg fikk i hvertfall se hvem som er ærlig her inne og hvem som er like falsk som blekemiddelet mitt.
Tydeligvis flere enn bare jeg som synes Blånn er litt vel aggresiv ovenfor Blossom. Jeg synes det kommer stadige småstikk derifra. Jeg er helt enig med MM.
Ja du lagde jo en hel tråd om det også, men ingen av de som svarte i tråden skjønte hva du mente.
Dette her handler om å få en advarsel på PM som ikke tas til følge.
Nei, dette handler ikke om det i det hele tatt. Det handler om at du har lurt henne grundig. Mest sannsynlig.
Du skulle slutte å skrive på NK fordi uketassen beskyldte deg og blånn for å krangle, forøvrig var det bare uketassen som mente dette, da andre stilte seg totalt uforstående til dette.
Link her:
http://www.nettkafeen.no/forum/viewtopic.php?t=7879
Deretter, så poppet du en flaske vin og vi begynte å kose oss. Vi hadde det gøy i en tråd Her syntes du iallefall at signaturen var gøy:
http://www.nettkafeen.no/forum/viewtopic.php?t=4449&postdays=0&postorder=asc&start=30
Nå kjenner jeg riktignok blånn mye bedre enn hva du gjør, men hun mente så slettes ikke noe vondt med det, og hadde du ikke likt det, kunne du fint sendt henne en pm med det og hun ville tatt det vekk.
For meg er det veldig tydelig, slik situasjonen er nå, at du har ventet på dette, og således fått blånn i fengsel.
Tydligvis så har du noe uoppgjort som gjør at du går andre veier. Jeg gir deg en sjanse til å oppklare misforståelsene, men den kommer ikke. For meg blir du da relativt smålig i mine øyne.
Det ble straks litt utrivielig å prate med deg. Nå vet vi at du samler på bilder av oss, og du venter bare på et øyeblikk for å fengsle oss :knegg:
Bevis at jeg tar feil, istedet for bare å avfeie dette. Jeg synes det er synd på blånns vegne, og har brukt alt jeg har av grunker for å kjøpe henne fri. For i det siste har Blånn vært en av de mest positive på dette forumet og har alltid vært dønn ærlig, uansett om jeg er samboer eller ei med henne.
Dette var rett og slett trist. Og ja; jeg ble veldig overrasket.
Til Uketassen: Du er ikke innom så ofte engang, og har tydlgivis gått glipp av alle gode tråder som blossom og blånn har med hverandre. Jeg kjenner overhodet ikke igjen verken din mening om blånn eller blossom i dine utalelser.
Slutt for guds skyld å beskylde meg for ting som ikke stemmer. Det er jeg jævla lei av. Jeg har ingenting med å gjøre at hun ble arrestert. Jeg har ikke sladret til MM eller noen andre i en masse med PM-er. Kan du prøve å forstå det?
Hvorfor i helvette skal dette gå ut over meg?
Slutt for guds skyld å beskylde meg for ting som ikke stemmer. Det er jeg jævla lei av. Jeg har ingenting med å gjøre at hun ble arrestert. Jeg har ikke sladret til MM eller noen andre i en masse med PM-er. Kan du prøve å forstå det?
Jeg tror deg ikke, enkelt og greit. Jeg tror at med litt mer velvilje fra deg, ville nok Mr. Man ha omgjort den avgjørelsen. For den er i overkant drøy i forhold til hvordan det har vært den siste uken her inne. Men Mr. Man har ikke vært pålogget selv, og må altså ta valg som er basert på det som i mine øyne er tynt grunnlag.
Jeg tror deg ikke, enkelt og greit. Da er det ikke mer jeg kan si eller gjøre.
Hvorfor i helvette skal dette gå ut over meg?
Jeg får kryptisk post av deg når jeg ber deg fortelle sannheten og dine uttaleser i tråden her strekker seg til "herre jesus" etc, og merkelige smileyer, og ikke et eneste ord som vil forklare misforståelsen, desverre så er det da nærliggende å tro at du har en stor finger med i spillet.
Om jeg tar feil så kan du jo gjerne forklare oss alle her i tråden hva som har foregått mellom oss, for du vet like godt som meg at jeg ikke har ført noen kampanje mot deg, jeg har ikke forfulgt deg i tråder og jeg har ikke hatt den signaturen for å henge ut deg.
Sexy Sadie
14-05-06, 23:05
:fortvilet:
Da er det ikke mer jeg kan si eller gjøre.
Jo, det er det. Du har faktisk ikke innrømmet her en gang at du syntes signaturen var morsom. Syntes du det eller ikke?
:fortvilet:
Den smileyen er faktisk veldig dekkende for meg nå også.
Ja du lagde jo en hel tråd om det også, men ingen av de som svarte i tråden skjønte hva du mente.
Jeg burde nok ikke nevnt Blossom i det hele tatt i den tråden og heller henvendt meg til deg. Jeg synes du er usedvanlig kranglete, det virker som om du har klørne ute til enhver tid og er det noe du kan misforstå så gjør du det på værst mulig måte.
Jeg burde nok ikke nevnt Blossom i det hele tatt i den tråden og heller henvendt meg til deg. Jeg synes du er usedvanlig kranglete, det virker som om du har klørne ute til enhver tid og er det noe du kan misforstå så gjør du det på værst mulig måte.
På samme måte kan jeg si at du er særdeles nedlatende mot Blånn i alle innlegg du kan, men det stemmer nok ikke helt heller, men det er min oppfatning, uten at jeg roper høyt om det.
Her misforstår du kraftig, men når du er så lite aktiv som du er så skjønner jeg at du ikke får med deg så mye.
Sexy Sadie
14-05-06, 23:42
På samme måte kan jeg si at du er særdeles nedlatende mot Blånn i alle innlegg du kan, men det stemmer nok ikke helt heller, men det er min oppfatning, uten at jeg roper høyt om det.
Hallo, husker du hva vi snakket om før helgen? :wink:
Hallo, husker du hva vi snakket om før helgen? :wink:
Tenker vi på det med "ett"-greiene?
Her misforstår du kraftig, men når du er så lite aktiv som du er så skjønner jeg at du ikke får med deg så mye.
Hva var det jeg misforsto?
Jeg er vekke en uke om gangen. Jeg jobber en uke på, en uke av. På jobben kan jeg surfe så mye jeg vil, men kommer ikke innpå NK fordi den siden er blokkert av nettansvarlig, sikkert pga kondomerietreklamen eller noe slikt, hva vet jeg?
Men fordi jeg er her bare en uke om gangen føler jeg meg ganske så objektiv. Slik jeg ser det har ikke du forandret deg mye siden du kom inn her. De fleste tilpasser seg den tonen vi har her inne, det har ikke du gjort. At du ikke ser det selv er helt naturlig, du har ikke vært her så lenge og siden du ikke har tilpasset deg vil du heller ikke se at du ikke har gjort det. :knegg:
Av dere som kom omtrent samtidig, ingen nevnt, ingen glemt, er du den eneste som ikke har forandret deg.
Det i seg selv er ganske godt gjort, det skal du ha skryt av. :knegg:
Jeg har lite til overs for den personligheten du viser her inne, men om andre liker den er det helt OK for meg. Her inne kan vi være den vi ønsker, på godt og på ondt.
Hva var det jeg misforsto?
Jeg er vekke en uke om gangen. Jeg jobber en uke på, en uke av. På jobben kan jeg surfe så mye jeg vil, men kommer ikke innpå NK fordi den siden er blokkert av nettansvarlig, sikkert pga kondomerietreklamen eller noe slikt, hva vet jeg?
Men fordi jeg er her bare en uke om gangen føler jeg meg ganske så objektiv. Slik jeg ser det har ikke du forandret deg mye siden du kom inn her. De fleste tilpasser seg den tonen vi har her inne, det har ikke du gjort. At du ikke ser det selv er helt naturlig, du har ikke vært her så lenge og siden du ikke har tilpasset deg vil du heller ikke se at du ikke har gjort det. :knegg:
Av dere som kom omtrent samtidig, ingen nevnt, ingen glemt, er du den eneste som ikke har forandret deg.
Det i seg selv er ganske godt gjort, det skal du ha skryt av. :knegg:
Jeg har lite til overs for den personligheten du viser her inne, men om andre liker den er det helt OK for meg. Her inne kan vi være den vi ønsker, på godt og på ondt.
Da var det jammen rart at ingen så det samme problemet som deg når du prøvde å lage tråd om saken. :snill:
De fleste tilpasser seg den tonen vi har her inne, det har ikke du gjort.
Jeg mener å ha registrert at den tonen du referer til er forandret. Eller mener du at tonen "vi" har (hvem er "vi" forresten) er slik den har vært og slik den skal være?
Det er generøst av deg å tillate andre å mene hva de vil om Blånn forresten.
Takk skal du ha.
Sexy Sadie
15-05-06, 00:13
Nei, dette handler ikke om det i det hele tatt. Det handler om at du har lurt henne grundig. Mest sannsynlig.
Du skulle slutte å skrive på NK fordi uketassen beskyldte deg og blånn for å krangle, forøvrig var det bare uketassen som mente dette, da andre stilte seg totalt uforstående til dette.
Link her:
Deretter, så poppet du en flaske vin og vi begynte å kose oss. Vi hadde det gøy i en tråd Her syntes du iallefall at signaturen var gøy:
http://www.nettkafeen.no/forum/viewtopic.php?t=4449&postdays=0&postorder=asc&start=30
Nå kjenner jeg riktignok blånn mye bedre enn hva du gjør, men hun mente så slettes ikke noe vondt med det, og hadde du ikke likt det, kunne du fint sendt henne en pm med det og hun ville tatt det vekk.
For meg er det veldig tydelig, slik situasjonen er nå, at du har ventet på dette, og således fått blånn i fengsel.
Tydligvis så har du noe uoppgjort som gjør at du går andre veier. Jeg gir deg en sjanse til å oppklare misforståelsene, men den kommer ikke. For meg blir du da relativt smålig i mine øyne.
Det ble straks litt utrivielig å prate med deg. Nå vet vi at du samler på bilder av oss, og du venter bare på et øyeblikk for å fengsle oss :knegg:
Bevis at jeg tar feil, istedet for bare å avfeie dette. Jeg synes det er synd på blånns vegne, og har brukt alt jeg har av grunker for å kjøpe henne fri. For i det siste har Blånn vært en av de mest positive på dette forumet og har alltid vært dønn ærlig, uansett om jeg er samboer eller ei med henne.
Til Uketassen: Du er ikke innom så ofte engang, og har tydlgivis gått glipp av alle gode tråder som blossom og blånn har med hverandre. Jeg kjenner overhodet ikke igjen verken din mening om blånn eller blossom i dine utalelser.
Paranoid, eller? :rofl:
Handler ikke om å være paranoid, det er sannheten fra den ene siden.
Jeg mener å ha registrert at den tonen du referer til er forandret. Eller mener du at tonen "vi" har (hvem er "vi" forresten) er slik den har vært og slik den skal være?
Det er generøst av deg å tillate andre å mene hva de vil om Blånn forresten.
Takk skal du ha.
Tonen forandret seg litt etter at anonym forsvant (savner sterkt henne). Noen brukere har en merkelig god innflytelse på hvordan tonen er her inne. Blånn er en av dem.
Tonen forandret seg litt etter at anonym forsvant (savner sterkt henne). Noen brukere har en merkelig god innflytelse på hvordan tonen er her inne. Blånn er en av dem.
Uketassen, jeg skjønner at du har en sterk mening om meg her, men jeg mener du tar feil, det mener visst flere også.
Så i stedet for å fortsette den nedlatende tonen du prøver å ha mot meg så synes jeg du bare skal la det ligge, eller starte en kampanje så jeg kan sitte i cella litt til. :luring:
Nå som jeg har pusset opp der så ble det litt kos der også.
desuten var ikke jeg her når ano var her.
Nope, jeg konstaterer bare fakta. Og du, SS, er ikke den rette til å komme med slikt, i all den tid du anklagde visse andre her for å være her for å "ta" deg.
Ikke latterliggjør en god debatt, da kan du holde deg utenfor.
Mener du med dette å si at Blånn påvirker tonen her inne slik som anon som du savner? I så fall er du mildt sagt tvetydig i dine uttallelser.
Sexy Sadie
15-05-06, 00:20
Handler ikke om å være paranoid, det er sannheten fra den ene siden.
Beklager, men det er for latterlig.
Beklager men det synes jeg er en latterlig uttalese når den kommer fra deg. :-)
javel?
Min oppfattelse av en situasjon og min side av saken er latterlig?
Sett deg i noen andres sko i stedet for å rakk ned på andre, du er ikke den som skal rope høyest om paranoia, og jeg har faktisk grunnlag for min. ;)
Men saken er avsluttet fra min side, å sitter her å slenge dritt blir bare teit.
Det går faktisk inn på meg dette her. Mr.Man har påpekt flere ganger at det jeg mener om saken er irrelevant. Jeg har ikke pratet med han på forhånd.
Det går faktisk inn på meg dette her. Mr.Man har påpekt flere ganger at det jeg mener om saken er irrelevant. Jeg har ikke pratet med han på forhånd.
Du har heller ikke gjort noe andre veien. Det -er- ikke irrelevant hva du mener. Og jeg mener fremdeles å ikke ha sett noe i denne tråden der du sier at det er latterlig at hun ble fengslet for det, fordi dette kom i en spøkefull tone som passet til kvelden der og da.
Du gjør ikke en DRITT. Du bare ser på. En gjerdesitter.
Det gikk inn på meg også Blossom, og det som irriterte meg mest var at i stedet for å bekrefte hva som faktisk har skjedd så valgte du å komme med herre jesus og dustesmileyer.
Etter det lille jeg har lest rundt dette, ser det da ikke ut som om du er en del av det.
Selv om du var involvert i en diskusjon som gikk galt i forhold til Blånn og forumets eier, så er du uskyldig 3,dje part i forhold til konsekvensene og analysene andre har gjort av det.
Det gikk inn på meg også Blossom, og det som irriterte meg mest var at i stedet for å bekrefte hva som faktisk har skjedd så valgte du å komme med herre jesus og dustesmileyer.
Kan noen sette opp ett vindu?
(det er varmt her)
:redd:
Men jeg foreslår å glemme hele saken, ikke fordi jeg ikke vil diskutere dette i evigheter, men fordi grunkene mine kommer ikke til å komme tilbake av å sitte her på slenge dritt.
Jeg har min oppfattelse av hva som har skjedd, dette kan jeg backe opp med en drøss med innlegg og pmer (som jeg ikke kan oute *lært nå*)
Jeg har pyntet litt i fengselet og tapt en drøss grunker, men jeg lærte noe viktig og det var kanskje verdt grunkene, jeg lærte at selv på nett så vil folk sparke deg i nyra hvis det ser bra ut for dem selv. :mrgreen:
Alle her vil ha sin egen oppfattelse av ting, men å slenge dritt og angripe i alle bauer og ender fører intet godt med seg allikevel.
Det er fordi hver gang jeg sier noe, så hopper Blånn på meg (og du iblandt)som en huggorm. Det sliter meg ut, og jeg har ingen interesse av å forsvare meg for dere døgnet rundt. Der har du grunnen. Ja, Blånn glimter til av og til, og den signaturen tok jeg ikke vondt opp. Men det at hun stadig kommer med småstikk til meg sliter meg ut. Det gjør det. Og det var grunnen Mr.Man satt for arrestasjonen. At han tok denne avgjørelsen visste ikke jeg noe om. Og jeg vil ha meg frabedt beskyldninger om at jeg er falsk, hevnaksjon, at jeg driver dobbelspill og komplott mot dere. Jeg har bedre ting å gjøre enn det.
Men jeg foreslår å glemme hele saken Skjønner at du vil det nå ja.
Sexy Sadie
15-05-06, 00:38
Beklager men det synes jeg er en latterlig uttalese når den kommer fra deg. :-)
Så du mener altså at Blossom er her for å ta Blånn?
Så du mener altså at Blossom er her for å ta Blånn?
Tror du at man kan ta noen på et forum? :lol:
Skjønner at du vil det nå ja.
Hvis du vil så skal vi gjerne diskutere det da Blossom:
I de siste dagene har jeg vært uenig med deg i FF tråden, men jeg har også vært koselig og snill mot deg i flere tråder, blandt annet så var jeg koselig mot deg i treff tråden, uketassen sin tråd og ikke minst i gårsdagens skravletråd.
Jeg siterer deg og lager det til min signatur og du påpeker flere ganger at du synes det var en fin signatur, go vi har en god tone.
I dag når jeg spør deg om du kan oppklare i tråden så får jeg et svar fra deg som overhodet ikke var i samsvar med den stemningen som var her i går og dagene før.
Så det jeg lurer på da er jo hvorfor i all verden du ikke bare kunne skrive hva som faktisk hadde skjedd og blitt skrevet?
Men i stedet velger du da å sitte på gjerdet og slenge ut spydige kommentarer, som om du bare gosser deg litt.
Jeg sier ikke at noe hadde endret seg om du hadde gjort det, men mion resekt for deg hadde i hvertfall vært intakt.
Så det jeg lurer på er:
Synes du jeg har forfulgt deg og holdt en hatkampanje mot deg de siste dagene?
Synes du jeg hang deg ut med min signatur?
Etter det lille jeg har lest rundt dette, ser det da ikke ut som om du er en del av det.
Selv om du var involvert i en diskusjon som gikk galt i forhold til Blånn og forumets eier, så er du uskyldig 3,dje part i forhold til konsekvensene og analysene andre har gjort av det.
Jeg har fått minuskarmaer og en masse med falske beskyldninger. Det er bra at du er en av dem som ser at jeg er uskyldig. Det er godt.
Hvis du vil så skal vi gjerne diskutere det da Blossom:
I de siste dagene har jeg vært uenig med deg i FF tråden, men jeg har også vært koselig og snill mot deg i flere tråder, blandt annet så var jeg koselig mot deg i treff tråden, uketassen sin tråd og ikke minst i gårsdagens skravletråd.
Jeg siterer deg og lager det til min signatur og du påpeker flere ganger at du synes det var en fin signatur, go vi har en god tone.
I dag når jeg spør deg om du kan oppklare i tråden så får jeg et svar fra deg som overhodet ikke var i samsvar med den stemningen som var her i går og dagene før.
Så det jeg lurer på da er jo hvorfor i all verden du ikke bare kunne skrive hva som faktisk hadde skjedd og blitt skrevet?
Men i stedet velger du da å sitte på gjerdet og slenge ut spydige kommentarer, som om du bare gosser deg litt.
Jeg sier ikke at noe hadde endret seg om du hadde gjort det, men mion resekt for deg hadde i hvertfall vært intakt.
Så det jeg lurer på er:
Jeg vil ikke diskutere med deg, Blånn. Jeg orker ikke å bruke energi på sånt. Jeg blir bare ødelagt av det. Forstå det nå.
Uketassen, jeg skjønner at du har en sterk mening om meg her, men jeg mener du tar feil, det mener visst flere også.
Så i stedet for å fortsette den nedlatende tonen du prøver å ha mot meg så synes jeg du bare skal la det ligge, eller starte en kampanje så jeg kan sitte i cella litt til. :luring:
Nå som jeg har pusset opp der så ble det litt kos der også.
desuten var ikke jeg her når ano var her.
Selvsagt mener du at jeg tar feil, noe annet ville vært idiotisk. Og hvorfor skal jeg slutte med den nedlatende tonen fordi du sier det? Kommer du til å slutte med å ha klørne ute hele tiden om jeg ber deg om det?
Det er ingen som har startet noen kampanjer for å få deg i cella, om du tror det tar du feil. Men det er igrunn et godt eksempel på hvordan du stadig vekk tror det værste.
Det er fordi hver gang jeg sier noe, så hopper Blånn på meg (og du iblandt)som en huggorm. Det sliter meg ut, og jeg har ingen interesse av å forsvare meg for dere døgnet rundt. Der har du grunnen. Ja, Blånn glimter til av og til, og den signaturen tok jeg ikke vondt opp. Men det at hun stadig kommer med småstikk til meg sliter meg ut. Det gjør det. Og det var grunnen Mr.Man satt for arrestasjonen. At han tok denne avgjørelsen visste ikke jeg noe om. Og jeg vil ha meg frabedt beskyldninger om at jeg er falsk, hevnaksjon, at jeg driver dobbelspill og komplott mot dere. Jeg har bedre ting å gjøre enn det.
Nå så jeg ikke dette innlegget før jeg skrev mitt forrige innlegg, det var dumt.
Men blossom, dette skjønner jeg veldig lite av, i de siste dagene så har jeg faktisk forsvart deg, snakket om treff med deg og skravla med deg og spøkt med deg.
Jeg har vært uenig med deg i en tråd ja, men der er det også en drøss med andre som er uenige med deg.
Og jeg hadde vært uenig med hovedinnlegger av den tråden uansett hvem det hadde vært.
Alle innlegg jeg skriver er ikke rettet personlig mot deg og om du tror det så må du se på deg selv altså, for jeg stiller meg totalt uforstående til det du antyder her.
Sexy Sadie
15-05-06, 00:46
Tror du at man kan ta noen på et forum? :lol:
Nå BEM, er Blossom her for å ta Blånn, eller er det bare latterlig å komme med et sånt utsagn som det Lima gjorde?
Ja, eller nei.
Selvsagt mener du at jeg tar feil, noe annet ville vært idiotisk. Og hvorfor skal jeg slutte med den nedlatende tonen fordi du sier det? Kommer du til å slutte med å ha klørne ute hele tiden om jeg ber deg om det?
Det er ingen som har startet noen kampanjer for å få deg i cella, om du tror det tar du feil. Men det er igrunn et godt eksempel på hvordan du stadig vekk tror det værste.
Jeg sier ikke at noen har gjort det, jeg foreslår det for deg. :snill:
Kanskje du skal slutte å lese alt i feil mening?
Når jeg blir anklaget for noe som er usant så er det ikke rart du får et krasst svar tilbake uketassen, men jeg prøver i hvertfall å holde en respetfull tone med deg allikevel.
Nå BEM, er Blossom her for å ta Blånn, eller er det bare latterlig å komme med et sånt utsagn som det Lima gjorde?
Ja, eller nei.
Det har jeg aldri sagt, heller, SS. Det vet du. Slutt å legg ord i munnen min. Du begynner å bli rar nå.
Så det jeg lurer på er:
1. Jeg ser ikke bare på de siste dagene, jeg ser over hele perioden siden jeg kom hit. Nei, du har ikke holdt noen hatkampanje mot meg de siste dagene. Det er det vel ingen som mener.
2. Ikke med den siste du brukte. Folk flest så nok ironien i den.
Jeg har fått minuskarmaer og en masse med falske beskyldninger. Det er bra at du er en av dem som ser at jeg er uskyldig. Det er godt.
Vel,- jeg ønsker ikke å være hverken dommer eller ha meninger om den diskusjonen og evetuellt forholdene som ligger bak dette.
Men i forhold til avgjørelsen om konsekvensene for Blånn er du vel uskyldig slik jeg kan forstå det.
Noe annet ville være å sette Mr.man i et underlig lys. Og selv om jeg synes han er rar, har jeg respekt for hans integritet i forhold til å la seg manipulere av brukerene. Jeg går derfor ut fra at du ikke har hatt muligheter til å påvirke den avgjørelsen.
Ja, eller nei.
Slutt å kave deg opp.
Ta deg et glass melk.
:roll:
Så fint at du ser det, BEM. Jeg blir lei meg når enkelte andre brukere her tror noe annet. Nei, jeg tenker ikke på Blånn og Limafox nå.
Jeg vil ikke diskutere med deg, Blånn. Jeg orker ikke å bruke energi på sånt. Jeg blir bare ødelagt av det. Forstå det nå.
Jamen jeg synes det er viktig å få frem slike ting jeg, jeg vil jo ikke stå ansvarlig for å ødelegge deg blossom og hvis jeg har gjort det så må du faktisk forklare nærmere for meg, for jeg ser det ikke selv, ejg ser bare at jeg faktisk har vært ganske hyggelig mot deg de siste dagene.
Og når jeg siwer det ikke er noen vits i å diskutere lengere så svarer du med:Skjønner at du vil det nå ja.
Men når du sier det er nok så skal jeg abre akseptere det uten å få et eneste svar?
Du oppfordrer jo til debatt med den ene tungen og avslutter den med den andre.
Og jeg vil ha meg frabedt beskyldninger om at jeg er falsk, hevnaksjon, at jeg driver dobbelspill og komplott mot dere. Jeg har bedre ting å gjøre enn det.
Nei, jeg forventer at du svarer på det jeg har spurt og skrevet om lenger opp i tråpden før jeg gir en eventuell unnskyldning på mine beskyldninger mot deg. Det har du ikke gjort. Jeg tror du prøver å snakke deg unna. Ror litt og sånn.
Det må du tåle, når du ikke vil gjøre verken det ene eller det andre.
Du har heller ikke gjort noe andre veien. Det -er- ikke irrelevant hva du mener. Og jeg mener fremdeles å ikke ha sett noe i denne tråden der du sier at det er latterlig at hun ble fengslet for det, fordi dette kom i en spøkefull tone som passet til kvelden der og da.
Du gjør ikke en DRITT. Du bare ser på. En gjerdesitter.
I dette tilfellet var det faktisk irrelevant hva hun mener, det var MM som kastet Blånn i fengsel, ikke Blossom.
1. Jeg ser ikke bare på de siste dagene, jeg ser over hele perioden siden jeg kom hit. Nei, du har ikke holdt noen hatkampanje mot meg de siste dagene. Det er det vel ingen som mener.
2. Ikke med den siste du brukte. Folk flest så nok ironien i den.
Ok, men da er vi på vei til en oppklaring her.
Så når føler du da at jeg hadde min siste "hatkampanje" mot deg?
Det må jo ha vært ganske nylig siden du blir så sliten av det?
Nei, jeg forventer at du svarer på det jeg har spurt og skrevet om lenger opp i tråpden før jeg gir en eventuell unnskyldning på mine beskyldninger mot deg. Det har du ikke gjort. Jeg tror du prøver å snakke deg unna. Ror litt og sånn.
Det må du tåle, når du ikke vil gjøre verken det ene eller det andre.
Jeg har svart over her. For svarte. Og nå har jeg ikke noe mer å si.
Jeg har svart over her. For svarte. Og nå har jeg ikke noe mer å si.
Regnet med det ja.
Vi kommer aldri til å bli enige om dette.
Ok, men da er vi på vei til en oppklaring her.
Så når føler du da at jeg hadde min siste "hatkampanje" mot deg?
Det må jo ha vært ganske nylig siden du blir så sliten av det?
Jeg føler ingen hatkampanje mot meg. Jeg føler at du er på meg hele tiden, og jeg gidder ikke å forsvare meg overfor deg. Det er et umulig prosjekt. Takk for nå.
Sexy Sadie
15-05-06, 00:55
Det har jeg aldri sagt, heller, SS. Det vet du. Slutt å legg ord i munnen min. Du begynner å bli rar nå.
Det var slik jeg tolket det lange innlegget fra deg.
Slutt å kave deg opp.
Ta deg et glass melk.
:roll:
Bare svar meg du. :snill:
I dette tilfellet var det faktisk irrelevant hva hun mener, det var MM som kastet Blånn i fengsel, ikke Blossom.
Du har ikke en DRITT du skulle ha sagt. (Kanskje ikke jeg heller :knegg:)
Du kjenner ikke historien en gang. SÅ hvordan kan du da uttale deg så partisk? My god, du forsvarer jo blossom uanset tom hun hadde tatt til ordet for å drepe alle innvandrere eller ikke :roll:
Jeg føler ingen hatkampanje mot meg. Jeg føler at du er på meg hele tiden, og jeg gidder ikke å forsvare meg overfor deg. Det er et umulig prosjekt. Takk for nå.
da vil jeg tillate meg selv å si at du er noe selvopptatt Blossom, for om du kikker litt objektivt på ting så vil du se at jeg ikke er noe mer "på" deg enn jeg er på noen andre her.
Jamen jeg synes det er viktig å få frem slike ting jeg, jeg vil jo ikke stå ansvarlig for å ødelegge deg blossom og hvis jeg har gjort det så må du faktisk forklare nærmere for meg, for jeg ser det ikke selv, ejg ser bare at jeg faktisk har vært ganske hyggelig mot deg de siste dagene.
Og når jeg siwer det ikke er noen vits i å diskutere lengere så svarer du med:Skjønner at du vil det nå ja.
Men når du sier det er nok så skal jeg abre akseptere det uten å få et eneste svar?
Du oppfordrer jo til debatt med den ene tungen og avslutter den med den andre.
Hvilken del av "Jeg vil ikke diskutere med deg, Blånn." var det du ikke forsto?
Det var slik jeg tolket det lange innlegget fra deg.
Så det er greitfor deg å tolke ting slik, men latterlig om f.eks. jeg tolker ting?
Uansett; det er en feil tolkning. Er du kvinne nok til å innrømme det? Eller tror du jeg lyver?
Limafox og Blånn: Kan dere to la Blossom være i fred nå? Hun har klart uttrykt at hun ikke vil diskutere dette mere.
Sexy Sadie
15-05-06, 01:03
Så det er greitfor deg å tolke ting slik, men latterlig om f.eks. jeg tolker ting?
Uansett; det er en feil tolkning. Er du kvinne nok til å innrømme det? Eller tror du jeg lyver?
Hva var det med innlegget:
Link her:
Som kan misforståes?
Det er ganske sterke anklager du kommer med her.
du beskylder jo Blossom for å renne til Mistermannen for å få Blånn i fengsel, og det på intet grunnlag.
Limafox og Blånn: Kan dere to la Blossom være i fred nå? Hun har klart uttrykt at hun ikke vil diskutere dette mere.
Jeg sier min mening og prøver å forstå hva Blossom mener slik at jeg ikke skal slite henne ut mer.
Om du har et problem med det så beklager jeg det. :snill:
Hvilken del av "Jeg vil ikke diskutere med deg, Blånn." var det du ikke forsto?
Og hvilken del av: dette har ikke du noe med er du ikke forstår?
Det var da veldig så du fyrer opp i kveld ss?
Noe galt lille venn?
:wink:
Som kan misforståes?
du beskylder jo Blossom for å renne til Mistermannen for å få Blånn i fengsel, og det på intet grunnlag.
Jupp, og jeg har også sagt at jeg trekker dem tilbake om hun kan i det minste si noe vettugt annet enn å himle med øynene også. Noe hun ikke har gjort.
Jeg beskylder Blossom for å bedrive et spill, ja. Er det en lov mot det?
Grunnlaget vet jeg ikke noe om, derfor spekulerer jeg i det. Noe jeg står i min fulle rett. Hvor er takhøyden du bablet om?
Noe galt lille venn?
:hvisker: Hun har advart om PMS.
Sexy Sadie
15-05-06, 01:08
Jeg beskylder Blossom for å bedrive et spill, ja. Er det en lov mot det?
Hva slags spill da?
Du kommer med anklager uten noe å bevise dem med, det er litt pinlig i grunn.
Jeg sier min mening og prøver å forstå hva Blossom mener slik at jeg ikke skal slite henne ut mer.
Om du har et problem med det så beklager jeg det. :snill:
Vel, har du planer om å la henne være i fred eller ikke?
Hva slags spill da?
Det er både innlegg og pmer, innleggene er det linket til, pmene får jeg ikke vise.
Sexy Sadie
15-05-06, 01:09
Noe galt lille venn?
Hva mener du med fyrer opp i kveld?
Jeg diskuterer, hva gjør du? :snill:
Og hvilken del av: dette har ikke du noe med er du ikke forstår?
Hvorfor har ikke jeg noe med dette å gjøre? Har jeg ikke lov til å blande meg inn så mye jeg bare vil lengre?
Hva slags spill da?
Det er nok ikke noen grunn for at du skal ta pinligheten innover deg ss. :roll:
Vel, har du planer om å la henne være i fred eller ikke?
Vel, har du planer om å slutte å blande deg med ting du ikke har noe med eller ikke?
Ingen tvinger noen til å svare her, og jeg drar det ikke mer til flere tråder, jeg holder det her. Svarer hun ikke så skal jeg ikke renne henne ned med PM.
Men jeg må faktisk få lov til å svare i denne tråden, uansett om du mener det er dumt eller ikke.
Som sagt vil jeg bare komme til bunns i saken.
Hvorfor har ikke jeg noe med dette å gjøre? Har jeg ikke lov til å blande meg inn så mye jeg bare vil lengre?
joa, men da får du også vite hele historien først. :)
Men for all del, bare fortsett, min oppmerksomhet får du i hvertfall ikke lenger. :suss:
Problemet er bare at det er vanskelig å diskutere når grunnlaget er sterkt farget av trynefaktor.
Som kan misforståes?
Takk, SS.
Å, er det det du gjør? :snill:
Hva jeg gjør?
Lærer å diskutere.
Vel, har du planer om å slutte å blande deg med ting du ikke har noe med eller ikke?
Ingen tvinger noen til å svare her, og jeg drar det ikke mer til flere tråder, jeg holder det her. Svarer hun ikke så skal jeg ikke renne henne ned med PM.
Men jeg må faktisk få lov til å svare i denne tråden, uansett om du mener det er dumt eller ikke.
Som sagt vil jeg bare komme til bunns i saken.
Jeg synes dere burde la Blossom være i fred, så jeg sa ifra om det. Er det å blande seg opp i ting jeg ikke har med å gjøre?
Jeg synes dere burde la Blossom være i fred, så jeg sa ifra om det. Er det å blande seg opp i ting jeg ikke har med å gjøre?
Og nå har du sagt i fra. Flink uketass.
Men jeg velger å la mitt innlegg stå allikevel ok?
Sexy Sadie
15-05-06, 01:17
Det er nok ikke noen grunn for at du skal ta pinligheten innover deg ss. :roll:
:snill:
Sexy Sadie
15-05-06, 01:18
Problemet er bare at det er vanskelig å diskutere når grunnlaget er sterkt farget av trynefaktor.
Hva mener du?
Hva mener du?
De som føler seg truffet vil nok forstå, om du ikke forstår er det egentlig bare greit. :mrgreen:
Sexy Sadie
15-05-06, 01:23
De som føler seg truffet vil nok forstå, om du ikke forstår er det egentlig bare greit. :mrgreen:
Hvorfor slenger du ut slikt? :?:
Fordi hun vil ha slutt på en diskusjon.
la det ligge da.
Hvorfor slenger du ut slikt? :?:
Fordi jeg føler noen her diskuterer utifra trynefaktor og ikke sak.
Sexy Sadie
15-05-06, 01:36
Fordi jeg føler noen her diskuterer utifra trynefaktor og ikke sak.
Synes du at jeg gjør det?
Djeez! Er du ikke ferdig enda Blånn?
Hvorfor driver dere å krangler bak min rygg? En stakkar kan jo ikke ta seg en lur engang. :mrgreen:
Djeez! Er du ikke ferdig enda Blånn?
Nå var det du som dro opp tråden da.. :knegg:
The Cryptic
16-05-06, 13:17
Jeg har inngått et veddemål med meg selv om hvor langt det er mulig å dra denne saken. Ettersom jeg er iferd med å tape det veddemålet, ser jeg meg snart nødt til å stenge hele tråden
Nå var det du som dro opp tråden da.. :knegg: :nerd:
Dette er din skyld TC. :knegg:
Dette er din skyld TC. :knegg:
Nei alt er Gilde sin skyld. :nemlig:
Jeg har inngått et veddemål med meg selv om hvor langt det er mulig å dra denne saken. Ettersom jeg er iferd med å tape det veddemålet, ser jeg meg snart nødt til å stenge hele tråden
Vi er vel strengt tatt ferdige med dette nå, så bare steng den du TC.
Jeg har tenkt på dette og kommet til at du kan stenge tråden nå TC.
:rofl:
I likhet med uke tassen.
Ja, la oss høre på uketassen nå :nemlig:
Steng tråden, sønn.
Og dett er viktig altså.
Gjelder alle.
IKKE slutt å skrive i den.
Skriver man ikke i den er det ingen vits å stenge den.
Jeg synes ikke vi skal stenge den.
:stolt:Hvorfor er du så stolt da?
Hvorfor er du så stolt da?
Tenkte bare å hjelpe deg med smileyen din.
Tenkte bare å hjelpe deg med smileyen din.
Det er feil smil. Den skal være grønn og kry. Er den ikke her?
Det er feil smil. Den skal være grønn og kry. Er den ikke her?
Nop.
Ta det opp med smileysjefen, Master.
:mrgreen:
Det er ikke den. Det er denne:http://www.forumforum.org/images/smilies/kry.gif
Den har vi ikke her. Det er bare Firefox som har den :nemlig:
Men vi har mange andre kule: :pikk:
Det er ikke bare den nei. Det er mange andre som har den og. :overlegen:
http://bestsmileys.com/expressions/3.gif
Huff da. Tenk å ha bare sånne smilier. *grøsser*
Huff da. Tenk å ha bare sånne smilier. *grøsser*
hadde blitt litt stort ja...
The Cryptic
18-05-06, 16:13
Uskikkelige vimsekråker. Det er det dere er :nemlig:
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.