Se full versjon : Monkey Island
Nå ble jeg litt lei av nymotens fancy spill, så nå installerer jeg like godt "Escape from Monkey Island". Har det på cd. Jeg elsker scenen med "the ultimate insult" som jeg tror var på "le chucks revenge" eller noe.
Fyr: "An garde, touchè!"
Threepwood: "oh, that's such a clishè!"
:nerd:
Å, Monkey Island! :mimre: How much wood can a woodchucker chuck when a woodchucker chucks on wood?
Det er så mange bra sitater der. Jeg trenger å friske de opp. :mrgreen:
Husker jeg hadde dilla på de gamle Larry spillene jeg!
Kjøpte den nyeste nå og ble skuffet egentlig...
Om noen vil ha det så send meg en pm forresten, det ligger bare her å støver.
The Cryptic
20-05-06, 00:35
Jeg begynte friskt på Monkey Island en stund, men je fant aldri ut hvordan jeg skulle få tak i en båt, så jeg gikk tilslutt lei
Jeg vet hvordan. :mrgreen:
The Cryptic
20-05-06, 03:07
:skeptisk: Vel, uansett, de sleipe bryggearbeiderne gav meg så liten motivasjon til å fortsette min jakt på gulldubloner og evig berømmelse, at jeg tror jeg lar det ligge.
:knegg: Jeg har ikke rundet escape from monkey island enda. Står fast en plass godt ute i spillet. Derfor tenkte jeg å prøve igjen nå.
JEg husker Escape from monkey island. Den har en masse subtil humor, samt noen sleivspark til Sierra spillene (Larry, Kings Quest osv). Jeg greide til og med å senke min egen skute. Hodejegerne på Monkey Island er bare hysteriske for å ikke snakke om eremitten som bor i bushen et sted.
Jeg ble litt skuffet av nummer to. Treer'n har jeg ikke rundet, men den ligger i skuffen her.
Jeg har rundet 3-eren men ikke 4reren. :knegg:
i am rubber, you bare glue
I am shaking i am shaking
:rofl: Orca :wink:
"I'll crush you into a million pieces"
"Oh? I'm suprised you could ever count that hight"
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.