PDA

Se full versjon : Find your innner peace

Rapi
30-05-06, 10:19
I am passing this on to you because it definitely worked for me and we all could use more calm in our lives. By following the simple advice I heard on a Dr. Phil show, I have finally found inner peace.

Dr. Phil proclaimed that the way to achieve inner peace is to finish all the things you have started. So I looked around my house to see things I started and hadn't finished; and before leaving the house this morning I finished off a bottle of Merlot, a bottle of White Zinfandel, a bottle of Baileys, a bottle of Kahlua, a package of Oreos, the remainder of both Prozac and Valium prescriptions, the rest of the Cheesecake, some Saltines and a box of chocolates.

You have no idea how freaking good I feel. Please pass this on to those you feel are in need of inner peace. No need to thank me .
:aherre:

kratos
30-05-06, 10:23
Dr. Phil er en smart mann. ;)

Rapi
30-05-06, 10:29
Haha, ja og nei. Han tar noen kjappe av og til, og da tenker jeg på det han ikke kan forklare, da bare sier han: put your trust in God.

Jeg mener :koko:

kratos
30-05-06, 10:35
Jeg har sett noen av programmene hans om parforhold og barneoppdragelse og har fått meg noen aha opplevelser og i hvertfall to taktikker jeg prøver å bruke i hverdagen;

Ungen skal legge seg, men vil ikke..
Da sier jeg at joda vi skal legge oss, men du kan selv bestemme om vi skal hoppe, løpe eller gå til sengen. På den måten får poden litt makt i situasjonen og ting går mye lettere, så det fungerer for oss. :nikker:

En annen ting jeg lærte var at man skal slutte å si; jeg er så sint!
Sint er ingen definerbar følelse, om du analyserer det så vil du finne ut at man kan bruke et annet ord, f.eks frustrert, skuffet, såret etc. og da er man med en gang mye nærmere en løsning på problemet også.

Så det er mye jåss han sier, men det hender han glimter til.

Rapi
30-05-06, 10:42
Ja, der er jeg enig. Timeout Timeout og kjærlighetslapper.
:sengevals: